κεφάλαιο 10

80 32 38
                                    

εκπλήξεις

-Καλημέρα. Πως είσαι σήμερα μαμά;

-Καλημέρα κοριτσάκι μου μια χαρά, μην ανησυχείς για εμένα .

-Δεν γίνεται αυτό. Βλέπεις..«Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και ένας Θάνος γεμάτος ενέργεια κατεβαίνει για πρωινό.Απορώ με αυτό το παιδί"

-Καλημέρα στα κορίτσια μου τι κάνετε; Λυδία είσαι έτοιμη;

-Εεε ναι .

- όλα καλά;

-καλύτερα δε γίνεται «είπα ειρωνικά μα πως γίνεται να το ξέχασαν;»

 

Μάρκος

«Παίρνω τηλέφωνο την Λυδία και της λέω ότι θα την πάρω εγώ σήμερα από το σπίτι της αλλά μου απαντάει ότι είναι ήδη στον δρόμο με τον Θάνο. Της το κλείνω απότομα ξέροντας ότι θα νευριάσει, με λίγη τύχη θα βγω ζωντανός σήμερα. Καλύτερα έτσι θα έχει περισσότερη πλάκα η έκπληξη που της ετοιμάζουμε. Εξάλλου ήθελα να μιλήσω με τον Θάνο για τις τελευταίες λεπτομέρειες.»

 

-Καλημέρα όμορφη πως είσαι σήμερα; «την βλέπω αφηρημένη μάλλον δεν θα έχουμε μουρμούρα σήμερα κρίμα.»

- Μια χαρά απλός .. Μάρκο τι μέρα είναι σήμερα;

-Εε Παρασκευή γιατί έγινε κάτι;

-Όχι  όχι απλώς ρώτησα και μην τολμήσεις να μου ξανακλείσεις έτσι απότομα το τηλέφωνο. Λέγε τώρα τι λέγατε με τον αδερφό μου;

-Είναι μυστικό αν σου πω θα πρέπει να σε σκοτώσω . Λυδία σίγουρα όλα καλά;

-Οχου ρε Μάρκο και εσύ παράτα με. «Όχι και εσύ δεν γίνεται να το ξέχασες.»

-Λυδία που νομίζεις ότι πας;

-Στην τάξη.

«πόσο το διασκεδάζω. Αλλά στο τέλος θα έχει ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Αυτή είναι η καλύτερη ανταμοιβή.»

…….

-Τι τρέχει από το πρωί φέρεσαι παράξενα πες μου τι έχεις.

-Τίποτα μια χαρά είμαι. Πρέπει να φύγω. Έχω δουλειά.

-Λυδία Μπλάτσου σε εμένα μιλάς .

-Αλήθεια τώρα δεν ξέρεις; Άντε παράτα με.

Λυδία

«Ακούω τον Μάρκο να με φωνάζει, δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να το ξέχασε είμαστε τόσα χρόνια φίλοι. Αρχίζω και τρέχω προς το σπίτι μου, το μόνο που θέλω είναι να χαθώ μέσα στα σκεπάσματα του κρεβατιού μου. Όταν φτάνω στο σπίτι πετάω με δύναμη την τσάντα μου κάτω και τρέχω κατευθείαν στο δωμάτιο.»

Take my soul and fix meWhere stories live. Discover now