Medya-Çiftetelli
Sınır:
600 Görüntülenme
50 Oy
900 Yorum
-----------------------------------------------------------
Miran Aksoy|
Meleğim gidemezdi. Olmazdı. Beni tutan kollardan kurtulup içeri koştum. Meleğimin üstünü örtüyorlardı.
"Durun! Örtmeyin üstünü!"
Hemen koşup ellerini örtünün üzerinden çektim. Güzelim öylece hareketsiz yatıyordu. Ölemezdi. Daha yaşayacağımız bir sürü şey vardı. Yanına ilerleyip kafamı göğsüne koydum. Kalp atışlarını duyamıyordum.
"Meleğim... Uyan hadi! Aç gözlerini! Sana gözlerini kapatmak yakışmıyor. Hadi uyan! Gidemezsin! Beni bırakamazsın! Geri gel bana! Yalvarırım aç gözlerini sevdiğim! Beni tek başıma bırakma!"
Masallarda prensesler prensin öpücüğüyle uyanır. Sen de benim öpücüğümle uyanır mısın prensesim? Tam kalbinin üzerine bir öpücük kondurdum. Göz yaşlarım kalbinin üzerine dökülüyordu. Ama hiç bir hareketlenme yoktu.
"Miran... Artık yapacak bir şey yok. R-Reyyan gitti."
"Beni a-affet meleğim. Koruyamadım seni. Gitmene engel olamadım. Affet beni. Yapamadım. Allah kahretsin beceremedim!"
Ben de geleceğim arkandan. Affettireceğim kendimi sana. Bu dünyada olmadı ama diğer dünyada kavuşuruz belki meleğim. Arkandan geleceğim için kızma bana güzelim. Sensiz yaşayamam ben.
"Miran hadi artık!"
Son bir umut kalbinin üzerine tekrar bir öpücük kondurdum. Sonra da kulağına fısıldadım.
"Seni seviyorum prensesim. Çok seviyorum. Arkandan geleceğim. Korkma birtanem."
Makineden sesler gelmeye başladı.
"Ne oluyor?"
"Beyefendi lütfen çıkar mısınız?"
"Miran hadi çıkalım biz."
Özgür amcanın kolumdan tutup yürütmesiyle dışarı çıktık. Ne oluyordu? Neden makineden sesler geliyordu?
"Özgür amca ne oluyor?"
"Bilmiyorum Miran. Bilmiyorum."
"Gitmesine engel olamadım. Hepsi benim yüzümden."
"Senin bir şuçun yok Miran."
"Koruyamadım onu. Engel olamadım. Beni affeder mi Özgür amca? Onu sevmediğimi düşünür mü?"
"Düşünmez."
Doktor içeriden çıkınca hemen yanına koştuk.
"Doktor bey ne oldu az önce?"
"Mucize oldu. Reyyan Hanım tekrar aramıza döndü."
"Ama bu nasıl oldu?"
"Sizin verdiğiniz öpücük işe yaradı. Şimdi normal odaya alacağız. Geçmiş olsun."
"Görebilir miyiz peki?"
"Uyanana kadar göremezsiniz maalesef."
"Normal odaya alacağız demediniz mi? Niye göremiyoruz normal odada?"
"Tedbir amaçlı. Enfeksiyon kapabilir. Uyanınca görebilirsiniz."
"Teşekkürler doktor bey."
YOU ARE READING
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...