Herkese selam!
Bölüm atmam uzun sürecek gibi duruyordu. Ben de o zamana kadar böyle bir şey yapayım dedim. Ara ara diğer karakterlerden de yazacağım. İstediğiniz karakteri yazabilirsiniz.
🌹
Dostum,
Nabersin ya? Görüşemiyoruz bayadır. En son Ece'nin gittiği gün görüşmüşüz. Hâliyle sana anlatacağım bir sürü olay oldu. Öncelikle kötüden başlayayım.
Aslı ile güzelim kardeşmiş biliyor musun? Şimdi bunun neresi kötü diyeceksin doğal olarak. Kötü olan şey kardeş olmaları değil. Meleğimin yıllarca yalan bir hayatta büyütülmesi. O babası sandığı adam yüzünden yıllarca ağlaması. Ama ben onun tüm yaralarını saracağım dostum. Başka bir kötü olaya geçeyim.
Kalp hastası olduğumu öğrendim. Atak geçirip iki hafta komada kaldım. Ama iyiyim şimdi. Babamda olan hastalığın aynısı varmış bende de. Genetik yani. Umarım Melis'te olmaz. Neyse fazla karatmayayım içini. Güzel şeylere gelelim.
Öncelikle evlendim dostum. Şimdi sen diyeceksin ki hangi ara? Biz bir çifte yardım etmek amacıyla nikah bizimmiş gibi gösterecektik kızın ağabeylerine ama ağabeysi şüphelenince bir anda kendimizi evli bulduk. Hâlâ bazen inanamıyorum ama şu an yatağımızda melekleri kıskandıracak güzellikte mışıl mışıl uyuyor.
Diğer güzel bir olay ise amca oldum. Miran ağabeyimin kızı oldu. Dünyalar güzeli bir yeğenim var. Adı da TANEM. Tıpkı adı gibi bir tane. Aramızda çok büyük bir aşk olduğunu hissediyorum.
Ve geldik en güzeline...
Ben baba oluyorum dostum. Evet doğru duydun. Benim kalbimin sahibi hamile. İçinde bizim parçamızı taşıyor. O kadar güzel bir duygu ki baba olmak. Hele de sevdiğin kadından olunca... Daha küçücük, mercimek kadarmış. Ultrasonda nokta gibi görünüyor. Hem hep annesinin karnında kalsın istiyorum hem de hemen doğsun da kucağıma alayım istiyorum. Hissediyorum kızım olacak benim. Nil Peri'm gelecek. Peri kızımız olacak bizim. O kadar heyecanlıyım ki! İçim içime sığmıyor. Sağlıkla,mutlulukla, huzurla gel babacığım. Sana duygularımı sayfalarca yazmayı isterdim dostum ama anlatacak kelime yok ki. Yetersiz kalıyor kelimeler.
İyi geceler dostum. Sonra yine görüşürüz.
YOU ARE READING
Sevdim Seni Bir Kere
FanfictionDoğduğum günden beri birçok savaşa girdim. Savaşların en büyüğünün üniversiteye gitmek olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. Üniversite okumak için girdiğim savaşları kazanmış, doğduğum Mezapotamya'nın büyülü toprakları Mardin'den çıkıp sayısız savaşla...