1.

5.3K 151 106
                                    

Неутрална гледна точка

-Всички на пода! - изкрещя един от шестимата маскирани, въоръжени мъже, които тъкмо влязоха в една от най-големите банки в града. Той вдигна пистолета си и изстреля няколко куршума в нищото, показвайки че не е за подценяване и при необходимост не би се поколебал да стреля. Всички цивилни изпълниха заповедта му мигновено.

Сред тях беше и Кейтлин. Двадесет и две годишно момиче, решило да придружи приятелката си до банката, защото нямаше друга работа.

Буквално.

Не работеше, тъй като беше откраднала достатъчно пари от брат си точно преди да избяга от него и опитите му да я убие.

Всъщност парите бяха достатъчно преди година, но въпреки че пестеше днес те не ѝ стигаха за почти нищо и това беше проблем, който трябваше да реши в най-скоро време. Но не и с помощта на която и да е банка.

-Какво ще правим? Ами ако ни убият? - попита с треперещ глас приятелката на Кейтлин - Клара.

-Няма да стане нищо, спокойно. Дошли са да оберат банка, не да убиват.

-Откъде знаеш?

-Знам, защото ако искаха да убият някого вече щяха да са го направили, Клара.

-Да, но... - тя не успя да довърши, тъй като до тях дойде един от обирджиите.

-Дайте си телефоните. - нареди им с груб глас. Клара веднага извади телефона от джоба си и му го подаде. - Ти също. - той погледна към Кейтлин.

-Нямам телефон. - каза му. И това не беше лъжа. Наистина нямаше телефон, тъй като чрез него брат ѝ лесно можеше да разбере къде се намира, а това беше последното, което искаше.

-По-добре не ме лъжи или ще те уби... - мъжът беше прекъснат от този до него.

-Преди да я убиеш я покажи на шефа.

-Защо да го правя?

-Защото може да не е съгласен да застреляш точно тази. - мъжът я погледна. - А да я убиеш без негово знание не би било особено умно. - след кратък размисъл Ной реши, че приятелят му беше прав.

-Имаш право. Къде е той?

-На горният етаж, събира парите с още някого.

-Добре. - въоръженият върна погледа си на Кейтлин, хващайки я малко над лакета, след което я изправи грубо от пода и тръгна към вторият етаж, дърпайки я след себе си.

◖On the knees/На колене◗  Where stories live. Discover now