17.

2.1K 98 155
                                    

Не забравяйте да отговорите на въпросите след главата, защото имам рожден ден днес, хах. 😂❤

След краткият си размисъл тя вече беше взела решение.

Грешно.

През това време Дейвид тъкмо ставаше от леглото си, след като беше правил секс с Леа. Един скучен, няколко минутен секс, по време на който той така и не беше успял да свърши. Не,че не можеше, по-скоро не искаше. Леа не го възбуждане, не му беше интересна и не провокираше никаква желание у него.

Всъщност откакто беше довел Кейтлин при себе си беше спал с поне четири/пет различни жени. С нито една обаче не беше успял да задоволи нуждите си.
Но беше наясно, че с Кейтлин щеше да успее. Единственото, което чакаше беше желание от нейна страна. И се надяваше скоро то да се появи, тъй като не знаеше още колко дълго щеше да издържи.

Той си обу боксерки, а след това извади някакъв случаен анцуг в черен цвят. Реши да не си облича тениска.
След като вече беше облечен се замисли какво са прави. Не искаше да стои при Леа, тъй като тя не правеше нищо друго освен да го дразни, дори само с присъствието си. Точно както и Ема. Всъщност те бяха тук не толкова, за да прави секс с тях, колкото за да ревнува Кейтлин. И се получаваше, в това беше убеден.

Сещайки се за Джеймс, мъжът реши да слезе в кухнята, тъй като приятелят му му беше споменал, че вечерта ще слезе да изпие по нещо.Той излезе от стаята си и тръгна към кухнята. Влизайки вътре първото, което видя беше Кейтлин, която в момента пиеше от шишето му с водка. На масата пред Ема имаше бял прах, за който той бързо предположи, че е кокаин. Отдъхна си, когато видя, че пред Кейтлин нямаше нещо такова, тъй като последното, което му липсваше беше тя да се надруса.

Извади си шише уиски и чаша, след което седна до Джеймс, точно срещу Кейтлин. Тя го погледна, усмихвайки се леко. Нещо, което определено успя да го остави изненадан.

Мъжът си напълни чашата и отпи една голяма глътка от нея, докато не откъсваше поглед от жената пред себе си.

Скоро вече беше изпил стабилно количество алкохол, въпреки че по принцип дори не го близваше. Ако продължаваше така много скоро течността щеше да повлияе на държанието му.

Мина известно време, в което всеки от четиримата не каза нищо. Когато обаче Ема извади ново пакетче, пълно с кокаин и го подаде на Кейтлин, която от своя страна веднага го взе, Дейвид наруши тишината.

◖On the knees/На колене◗  Where stories live. Discover now