-Имам връзки навсякъде, Кейтлин. Мога да убия всеки, когото поискам и брат ти не е изключение. - той направи кратка пауза. - И всъщност искаш или не, тази вечер ще те побъркам. - думите му все повече и повече започнаха да ѝ влияят възбуждащо. Напрежението ниско в стомаха ѝ ставаше нетърпимо силно и това я накара да притисне краката си един в друг, в опит да го намали. - Виждам, че си нетърпелива.-Не съм. - увери го.
-Искаш ли да проверим? - попита я, докато не откъсваше поглед от лицето ѝ. За разлика от предишната им среща обаче, сега не можеше да разбере какво точно чувстваше или мислеше тя. Дали се страхуваше или всичко това ѝ харесваше беше една трудна за разрешение загадка.
Но всъщност имаше ли значение?
Пукаше ли му?
Не.
Дейвид отново се доближи до нея, но този път застана зад гърба ѝ. Тя се опита да се обърне към него, но той я спря, слагайки ръце на раменете ѝ.
-Не мърдай.
-Кой си ти, че да ми казваш какво да правя?! - попита го с груб тон.
-Аз съм човекът, от когото зависи животът ти. - прошепна ѝ в отговор. - А ако решиш да не ме послушаш винаги мога да те накажа.
-Да ме накажеш? - тя се засмя. - Нито аз съм дете, нито ти си ми баща, не можеш да ме наказваш.
Мъжът се усмихна на думите ѝ, но в първият момент не каза нищо. Вместо това хвана ципът на роклята ѝ и го разкопча, след което ръцете му хванаха презрамките ѝ.
-Ще е наказание за възрастни. - Дейвид продължаваше да шепти. Той махна презрамките от раменете ѝ, а след това смъкна и цялата рокля, оставайки жената пред себе си само по бельо.
Противно на очакванията си, Кейтлин не се чувстваше засрамена от стоенето пред него без почти никакви дрехи. Страхът обаче не напускаше тялото ѝ, а тежкото дишане и забития в земята поглед я издаваха.
Мъжът докосна внимателно раменете ѝ, а от тях ръцете му започнаха да слизат надолу, докато не стигнаха до талията ѝ. Той я обърна към себе си и я погледна в очите.
Осъзнаваше, че беше чакал повече от година, само за да има възможност да прави секс с нея. Осъзнаваше че само тази вечер беше пратил цяло състояние, за да стои тя пред него. Осъзнаваше също и, че най-накрая държеше в ръцете си това, което му беше обещано много, много отдавна. И докато преди време беше сигурен, че ще прави секс с нея при първа възможност, то сега разсъждаваше различно. Личеше си, че беше преживяла твърде много около смъртта на баща си и бягането от дома си. Всъщност тя беше прекарала почти година, в която най-важното беше да не бъде открита от брат си, без да подозира, че не само той я търсеше така упорито.
YOU ARE READING
◖On the knees/На колене◗
Romance-Ще те подчиня, Кейтлин. - той я притисна към стената още по-силно. - Ще бъдеш моя! -Махни си ръцете от мен! - тя се опита да се измъкне от силната му хватка, но без успех. - Какво искаш, мамка му?! -Искам да сбъдна фантазиите си, малката, - проше...