-Точно така, принцесо, - прошепна. - и скоро ще ти покажа колко удоволствие може да ти достави едно чудовище. - това беше последното, което ѝ каза преди да стане от леглото и да тръгне към вратата на стаята. Гласът ѝ обаче го спря.-Няма ли да ме развържеш, мамка му?! - изкрещя му.
-Мислех след малко да продължим, - започна той, обръщайки се към нея. - но щом не искаш, добре. - той се усмихна леко, отивайки отново до меката повърхност. Помогна ѝ да се изправи в седнало положение на леглото и махна колана от ръцете ѝ.
След като направи това, той я погледна. Видя как разтрива леко китките си, след което погледите им се срещнаха. Както обикновено, когато това се случеше, те останаха загледани един в друг в продължение на няколко секунди.
След това обаче Кейтлин насочи ръката си към лицето му, опитвайки да му удари шамарът, който много отдавна си беше заслужил. Мъжът обаче хвана ръката ѝ във въздуха, спирайки я.
Стисна ръката ѝ, причинявайки и лека болка, след което приближи лицето си към нейното.-Не опитвай отново. - прошепна ѝ.
-Или какво? - тя също говореше тихо.
-Отдавна знаеш какво ще стане, принцесо.
-Знам също и, че не би го направил. - тонът, с който говореше беше уверен.
-Грешиш. - отговори ѝ. - Бих те изчукал още сега, без да ми мигне окото.
-Но не го правиш. - тя отново го погледна. - Защо? - попита.
Той се замисли над въпросът ѝ за момент. Защо всъщност не го правеше при положение, че наистина нищо не го спираше?Когато я заведе в една от къщите си, главната причина да не спи с нея беше желанието му да спечели доверието ѝ. Сега обаче беше различно, тъй като въпреки това, че я докосва без нейно разрешение тя започваше да му се доверява. А в момента причината да не предприема никакви действия е, защото не искаше да я нарани или уплаши. Въпреки, че без да знае вече го беше направил.
-Защото колкото и да искам да спя с теб нямам намерения да те насилвам, принцесо.
-Постоянно ми повтаряш, че ще го направиш, а сега ми казваш, че никога не си го мислел? - попита го, повдигайки леко вежди. Беше изненадана от новината, че той няма намерения да я насилва, тъй като многократно се беше случвало да я заплаши точно с това.
YOU ARE READING
◖On the knees/На колене◗
Romance-Ще те подчиня, Кейтлин. - той я притисна към стената още по-силно. - Ще бъдеш моя! -Махни си ръцете от мен! - тя се опита да се измъкне от силната му хватка, но без успех. - Какво искаш, мамка му?! -Искам да сбъдна фантазиите си, малката, - проше...