"Böyle işte. Her şeyi Seven yapmış."Gus tüm olayları anlatmayı bitirdiğinde tepki vermemizi bekler şekilde bize bakmaya başlamıştı. Ama hepimiz o kadar şaşırmıştık ki tepki bile veremiyorduk.
"Gerçekten Jeff yaptırıyor sanmıştık. Kendimi kötü hissettim şu an. Aslında bizi korumaya çalışıyormuş."
"Yine de yaptıklarını affedemeyiz. Borcu kapamak için para kazanması lazımdı ve çok üstümüze geldi."
Noah ve Gus aralarında konuşurlarken Joe'ya baktım. Hala tepkisizce oturuyordu. "Kanki o zaman eve giren hırsız olayı da Seven'ın başının altından çıktı yani?" diye sordu Aaron. "Bunu unutmuştum. Jeff sürekli evden çıkın dediğine göre kesin biliyordu ve bizi korumaya çalışıyordu." dedi Noah da.
Parmağımı Joe'nun yüzünün önünde şıklattım ve daldığı yerden uyanmasını sağladım. "Joe, iyi misin?"
"Evet. Hayır. Bilmiyorum."
Noah elini Joe'nun omzuna koydu. "Ben demiştim demek istemiyorum ama..."
"Noah!" diye susturdum onu. Ellerini iki yana açıp sustu. Seven'ı başından beri sevmiyor olabilirdi ama Joe'yla çok yakınlardı. Şu an söylemesi gereken en son şeylerden biriydi.
"Seven'la konuşacak mısın?" diye sordu Gus. Joe kafasını salladı. "Konuşacağım. Hala neden böyle bir şey yaptı anlam veremiyorum."
Elimi boynumdaki kolyeye götürdüm. "Halbuki kolyeyi de çok sevmiştim..." deyip çıkardım boynumdan. Soft Division'a ihanet eden birinin hediyesini boynumda taşıyamazdım.
"Yarın ilk iş Jeff'le konuşacağım. Bugün zaten yeni eve birkaç gün içinde taşınabileceğimizi söylemişti. Yakında şehre ineriz."
Noah'nın dediğine kafa salladık. Odalarımıza dağılacakken Joe'nun omzunu pat patladık ve destek verdik. En yakınının böyle bir şey yaptığını öğrenmek çok zor olmalıydı.
"Seven hakkında bir şeyler söyleme sakın! Sadece moralini düzeltmeye çalış." diye fısıldadım Noah'nın kulağına. "O piçi öldürmek istiyorum ama Joe için sakin kalmaya çalışacağım." dedi o da sessizce. Bu korumacı tavrına kıkırdadım.
--
İki hafta sonra
Perdeler açıldı. Tüm ışık merdivenin üstünde duran bana çevrildi. Tıka basa dolu salondaki tüm gözler şimdi benim üstümdeydi. Merdivenden bir adım aşağı indim ve arkadan çalan yavaş müzikle birlikte şarkıyı söylemeye başladım.
Seven haberini öğrendiğimiz cumartesi akşamı üzerinden yaklaşık iki hafta geçmişti. Pazartesi sabahı tüm haberler Soft Division'ın Seven Mclellan'a açtığı davayla çalkalanmıştı. Aynı hafta haberin getirdiği popüleriteyle programın reytingleri fırlamış, Joe'nun yeni çıkan bateri videosuyla gelen izlenmelerle de Jeff'in borcunun büyük kısmı toplanmıştı. Üstüne davadan da gelecek tazminatı düşünürsek artık borç problemi kalmamıştı.
Yine aynı hafta Catskills'teki evden ayrılıp merkeze geri dönmüştük. Ve bilin bakalım ne oldu? Eski eve geri döndük! Her şeyi Seven'ın yaptığı anlaşılınca dışarıya sızan herhangi bir tehlike olmadığına ve evin güvenli olduğuna karar vermişti herkes. Ayrıca üyeler sözleşmelerini yeniden Jeff'le yenilemeye karar vermişlerdi çünkü Jeff son zamanlardaki davranışları yüzünden özür dilemişti.
Noah ve Joe ilişkilerini evdekilere de duyurmuşlardı. Aaron herkesten çok şaşırarak tabir-i caizse şok geçirmişti. Luka sevinçten delirmiş, Ekin ve Barış çok tepki vermemişti çünkü gruba büyük bir hayranlıkları yoktu ama sevinmişlerdi. Gus sadece tebrik etmiş ve zaten her şeyin farkında olduğunu söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansın Melodisi
Teen Fiction"Sen hayatımda gördüğüm en şanslı kızsın ve hala şansa inanmadığını söylüyorsun!" ༄ ༄ Melodi'nin hayranı olduğu Soft Division grubu yeni şarkılarının getirdiği büyük sesin şerefine bir televizyon programı çekeceklerini ve iki hayranlarını da yanlar...