-29-

1.1K 76 81
                                    


"Hassiktir, oğlum bunlar sarılarak uyuyor lan!"

--

Luka'dan:

Yukarıdan gelen bağırmayla sıçrayarak uyandım. Ben uyumuş muyum? En son yastık kılıfındaki desenleri inceliyordum.

Kapağın oradan daha fazla ses gelmeye başlayınca yerimde kıpırdandım ama üstümdeki kol kalkmama engel olmuştu. Bir saniye, kol mu? Ve neden o, benim diğer kolumun üstüne yatmıştı? Hayır Luka, Ekin'le sarılarak uyumuş olamazsınız! Bir de üyeler bunu gördü mü? Tamam, dillerinden bir yıl düşmeyeceğiz, mükemmel!

"Hey, millet! Şu çifte kumrulara bir bakınn!" diyerek elinde kamerayla aşağı inen Aaron'ın kafasına bir yastık fırlattım. Yastık önce kameraya çarpıp düşürmüş, sonra da Aaron'ın kafasına gelmişti. Çifte kombooo!

"Luka, yavaş olsana kanki! Aşkınızı tüm dünyaya izletecektim." deyip dudak büzdü. Elime geçen ilk yastığı alıp yine kafasına fırlattım. "Ah!"

Ama bu sefer ses Aaron'dan değil, yanımdan gelmişti. "Öküz müsün Luka? Niye kafamın altındaki yastığı çekiyorsun?"

"Özür dilerim, iyi misin?" diye sordum endişeyle. Kafasını ovuşturup birkaç saniye bana baktı. "İyiyim, merak etme."

"Tamam, çıkalım mı artık?"

"Çıkalım hadi."

"MİLLET, DUYDUNUZ! KAMERALAR KARŞISINDA ÇIKMAYA BAŞLADILAR!"

"Aaron bi siktir git!"

"Ayıp oluyor ama."

"E, boş yapıyorsun."

"Yine de küfretmene gerek yoktu.

"Söyleriz keserler burayı." deyip Ekin'i de çekiştirerek yukarı çıkmaya başladım. "Luka, yürüme biliyorum."

"Ne güzel. Ben de biliyorum."

"Ha?"

"Aaron'a gıcık oldum da ne dediğimin farkında değilim. Pardon."

Omuz silkip merdivene tırmanmaya başladı. Arkasından ben de çıktığımda Joe ve Noah da merdivenlere oturmuş bizi bekliyorlardı. Joe gülmemek için kendini tutar gibiydi ama Noah'nın kaşları çatılmıştı. Sizleri tanımak çok güzeldi, kendinize iyi bakın.

"Bu odayı zırt pırt girin diye mi yaptım lan ben?"

"Çok haklısın Noah kanki."

"Aaron sus! Sanki geçen gün gizlice girdiğini anlamadım. Her yerde pizza kırıntıları vardı!"

Aaron şok olmuş bir şekilde Noah'ya bakıyordu. Bu haline güldüm. "Gülme! Siz aşağıda ne haltlar yiyordunuz?"

Ekin son derece sakin bir şekilde konuşmaya başladı. Yani, o kadar sakindi ki sanki hiçbir şey olmadığına ikna olabilirdi herkes. "Ayağım takıldı ve düştüm. Altında ne olduğuna bakmak için halıyı kaldırdım. O sırada da Luka gelmişti. Merak edip girdik ama kilitli kaldık. Bu kadar. Büyütmeyin."

"Yok canım ne büyütmesi." deyip gülümsedi Noah. O sırada Ekin başka yöne bakarken Aaron ve bana dönüp ağzını oynatarak "Ağzınıza sıçacağım, bekleyin." diye mırıldandı. Kafamı sallayarak kaderime boyun eğdim artık, yapacak bir şey yok.

O sırada hepimizin telefonuna bildirim geldi. Baktığımda gruptandı. Gus bir fotoğraf atmıştı.

**Grup: The United States of SD

**Gönderen: Gus

**Gönderen: Gus

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Şansın MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin