- Segítesz levenni? - bajlódtam ruhámmal a hálónkban.
- Persze. - engedte le a cipzárt az oldalán, majd lassan lehúzva a ruhám rólam, letérdelt és puszit adott a hasamra. - Egész nap meg akartam tenni, de nem tudtam. - adott rá még egyet.
- Annyira jó apa vagy. - simogattam meg a haját.
~~~
- Jó reggelt, Farkas Linda! - suttogta fülembe, ébredés után, majd puszit adott a vállamra.
- Jó reggelt, Maffia! - mosolyogtam boldogan
- Ha lenne fogalmad, mióta ki akarom ezt mondani!
- Ha lenne fogalmad, mióta akarom ezt hallani. - néztem szemeibe teljesen megbabonázva.
Hét hónappal később
Egy dolog biztos. Az életünk sínen van. Senki sincs már ellenünk, sehol sem fenyeget minket veszély. Túl erősek vagyunk, és nem adunk rá senkinek sem esélyt, hogy bántani, fenyegetni merjen minket. Ez persze nem éppen jár mindig szép dolgokkal, de ez van. Ádámnak igaza van, és már én is megtanultam. Ilyennek kell lenned, ha meg akarod védeni a családod, ami nem mellesleg bővülni is fog egy taggal egy hét múlva. Kisfiúnk lesz! Végre megvan minden, amire vágytam. Család, szerelem, barátok, otthon, békesség, boldogság és egészség.
- Ahj! - bosszantottam fel magam, mert már semmi sem jön fel rám.
- Mi az? - jött ki Ádám a fürdőből.
- Hát ez! - toltam elé a ruhadarabot. - Múlt hét előtt ez még rám jött! - hajítottam el az ágyra, és egy új után kezdtem kutakodni.
- Tudod, hogy gyönyörű vagy, ugye? - ölelt át hátulról.
- Igen, egy gyönyörű bálna! - puffogtat.
- Hallod, Nathan, milyen hülyeséget beszél anyukàd? - hajolt le a hasamhoz, puszit adott rá, mire nevetve a hajába túrtam, majd fejem oldalra hajtva kezem a nyakamra tettem. Mindenem fájt már. - Gyere. - intett, hogy forduljak meg, és masszírozni kezdett.
- Nemsokára szülök. - mondtam feszülten.
- Ez most más lesz! Ott leszek melletted végig.
- Nem is tudom. - húztam a szám. - Biztos benn akarsz lenni?
- Még szép!
- De, Ádám.. nem egy szép dolog.
- Gyerekünk fog születni! Van ennél szebb?
- De az egésznek a menete.
- Felnőtt férfi vagyok, kibírom.
- Össze fogsz esni.
- Dehogy fogok! - röhögött. - Most dupla olyan jól kell teljesítenem. Tekintve hogy Sofinál nem lehettem ott. - nézett rá, aki épp a földön játszott.
- Szerelmem, ne rágódj ezen jó? - fogtam arcát kezem közé.
- Tudom, csak... - sóhajtott
- Nincs csak. Minden rendben van, mert te vagy a legjobb apa, és férj a világon. Mikor megismertelek, sosem hittem volna hogy ennyit családcentrikus vagy. - vallottam be mosolyogva.
- Őszintén megvallom, hogy én sem. - ölelt át.
- De nekem ti hárman vagytok a mindeneim.- Annyira szeretlek! - néztem rá csillogó szemekkel.
- Én is téged! - csókolt meg.
Délután mind a lenn voltunk a nappaliba, és sorozatot néztünk, de én úgy tíz perc után el is aludtam Ádámnak dőlve, míg fel nem ébredtem fájásokra.
YOU ARE READING
A ROSSZAK
Teen Fiction- Szeretsz még? - nem bírtam tovább magamban tartani, muszáj voltam megkérdezni, hisz minden olyan kusza köztünk. Egy pillanatra meg is meredt, levegőt sem vett, majd tenyerét mellkasomon megtámasztva felült, és rám nézett. - Mindennél jobban, de...