Xx_Bogi07_xX kérésére❣
Bocsi a sok késésért!🙏-Már megint későn értél haza-szidom le a barátnőmet amint belép az ajtón.
-Jó, jó ne haragudj, egy csomóan lebetegedtek és így kétszer annyi munkát kellett elvégeznem-mentegetőzik Suzume, miközben lekapja cipőjét.
-Mindegy az a lényeg hogy hazaértél-vonok vállat miközben tálalom a vacsorát.
-Kaphatnék egy kis bort is?
-De csak egy kicsit, tudod hogy nem bírod az alkoholt-sóhajtok előszedve egy üveg bort is.
-Figyi, holnapután szabadnapot veszek ki. Mit szólnál ha elmennénk valahova?-ül le az asztalhoz a lány átöltözve.
-Benne vagyok, van valami konkrét célod?
-Egy biztos, szeretnék deszkázni veled-mosolyodik el bekapva egy adag rizst, meg tojást.-Hm, ez isteni-teszi még hozzá.
-Örülök, hogy ízlik. A deszkázás is jó ötlet, régen csináltunk már bármit is együtt-biccentek.-Előtte meg elmehetnénk a játékterembe.
-Oki, úgyis régen jártam már ott-vigyorog a lány.-De vigyünk valami kaját is, de csak ha te csinálod mert a tiédnél nincs finomabb-és ezt bizonyítva begyömöszöl egy újabb adag tojást a szájába.
-Téged inkább be sem engedlek a konyhába, még a végén felgyújtod a lakásunkat.
-Ne szemétkedj, nem tehetek róla ha a főzéshez nincs tehetségem-fújja fel az arcát cukin.
-Cuki vagy, mikor durcizol-nevetem el magam.
-Ne nevess, igenis mérges vagyok rád!
-Mégis miért?
-Aho-pattan fel és elszalad a nappaliba én meg utána. Ahogy beérek egy párnát vág a fejemhez.
-Te akartad-kapok fel én is egy párnát játékosan majd megdobom vele. És ez így megy addig amíg mindketten ki nem dőlünk. Végül magamhoz húzom Suzumet és átölelve őt eldőlünk az ágyon.
-Szeretlek-puszilok a hajába, majd mielőtt elaludna még leveszem a szemüvegét és betakargatom.Reggel arra kelek, hogy a nap meleg sugarai simogatják arcom az ablakon keresztül. Mellkasomon Suzume-chan szuszog békésen és az órára pillantva rájövök, hogy elaludtunk és ma már biztos nem fogunk dolgozni menni.
-Suzu, ébredj-simogattam meg lágyan az arcát.
-Uh, már reggel van?-nyitoggatta szemeit a lány.
-Pontosan-puszilom meg.
-Elkéstem a munkából,igaz?-kérdezi fel sem nézve.
-Igen.
-Akkor mi lenne ha ma tartanánk meg a tervezett szabadnapot?
-Benne vagyok-mosolygok.
-De egy kávé nélkül sehova-tápászkodik fel rólam, majd kócosan felvéve szemüvegét megy a konyhába. Mosolyogva nézek utána, mert ilyenkor olyan kis aranyos.
Miután elfogyasztottuk tartalmas reggelinket, elindulunk a városi parkba, amely szinte teljesen üres, hiszen hétköznapokon nem sokan mászkálnak az utcán. Kézenfogtam Suzumet és így léptünk a játékterembe, ahol amint a lány meglátta a sokféle játékot a szemei gyermekien felcsillantak és rögtön el is foglalta magát én pedig csak egy nagyot sóhajtva néztem körbe, de szerencsére Suzume megoldotta a problémámat é smagával rángatott játszani.
-Hát ez már szinte nosztalgikus volt-nyújtózik egyet a lány amint kilépünk a terem ajtaján.
-Ühüm, de mehetünk deszkázni?
-Milyen kis türelmetlen lettél hirtelen-kuncog, de azért előkapja deszkáját táskájából.-Aki az utolsó az egy, ööö, na mindegy az az utolsó.
-Benne vagyok-veszem elő én is Carlat.
Természetesen hagyom győzni. Mire azonban a pályához érünk már elkezd lemenni a nap. Az utolsó sugarak megcsillantak a lány szemüvegén, amely kissé lecsúszott orráról.
-Nyertem-vigyorodik el felém fordulva.
-De csak mert hagytalak-lépek hozzá közelebb.
-Tényleg?-ragadja meg a dzsekimet és közel húzva magahoz megcsókol. Átkarolva a derekát visszacsókolom.
Miután kiszerelmeskedtük magunkat felmentünk a pályára, hogy tényleg azt csináljuk amiért ténylegesen odamentünk.Oc-chan:
YOU ARE READING
Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡
RandomKb egy éve kezdtem el animéket nézni és úgy döntöttem megpróbálok néhányból oneshotot írni. Tudom, tudom, hogy az ilyenfajta könyvekből annyi van mint égen a csillag (mostmár eggyel több). 😋 Úgyhogy nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki rászánja...