🎄Kageyama Tobio x reader🎄

413 21 4
                                    

Egyrandomfangirl kérésére❣

Legjobb barinőőőm❤💋💅:név-chan, ugye te is jössz a karácsonyi buliba, amit tanaka szervezett?

Név-chaaaaaan🌺😘🦄:Nem is tudom, nem hívtak a fiúk😬

Legjobb barinőőőm❤💋💅: ne már! minden évben otthon poshadsz! gyere már el!!!!!

Név-chaaaaaan🌺😘🦄: Megkérdezem a szüleimet, aztán írok. Ő ott lesz?

Legjobb barinőőőm❤💋💅: pill, megkérdezem hinatát.
.
.
.

Név-chaaaaaan🌺😘🦄: Na, mit írt?

Legjobb barinőőőm❤💋💅: azt írja, hogy sugawara rábeszélte szóval ott lesz, ami neked meg egy nyomós ok hogy én is elrángassalak. szóval kéredzkedj el, mert holnap megyek érted😉

Mélyen beszívva a levegőt tápászkodtam fel az ágyamból és mentem ki anyukámhoz a konyhába.
Felpattantam a pultra miközben elkeudtem meghámozni egy narancsot.
-Anya, ráérsz egy pillnatra?
-Persze, mond csak-tolta be a tepsi süteményt a sütőbe.
-Holnap lenne egy házibuli az egyik Senpaiomnál és (Legjobb barátnőd neve)-chan megkérdezte hogy megyek én is. És szerettem volna megkérdezni hogy elengedtek-e?
-Jajj, de édes, egy házibuli? Persze hogy elengedlek, főleg (Legjobb barátnőd neve)-vel. Vihetsz sütit is-csapta össze tenyerét lelkesen.
-Öm, köszi-mosolyodtam el.- Narancsot.
Ekkor nyílt az ajtó. Mindketten arra siettünk, de csak egy hatalmas fenyőfát láttunk.
-Segítsünk apa?-kiáltottam el magam.
-Dehogy, bírom-mondta küszködve.
Így hát csakis lelki támaszt nyújtva apának álltunk félre.
Nagy nehezen be is került a fa a nappaliba, amit apa néhány pillanatig elégedetten szemlélt, majd anya után ment, nagy valószínűséggel sütit lopni.
-Mi a helyzet itthon?-nyomott egy puszit az arcára és kivéve egy sütit a tepsiből.
-A lányod kezd felnőni-vigyorgott anyum.
-Ki a szerencsés fiú?-érdeklődött apa, mire borzasztóan elpirultam.
-Mi? Semmilyen fiú. Csak házibuliba hívták meg-legyintett anya.
-Ja oké-apa lazán kezelte az ilyen helyzeteket.-De ki lesz ott?
-Csak a kis röpis barátai, meg (Legjobb barátnőd neve).
-Akkot jó, de nincs alkohol.
-Pedig már készültem kiinni a borospincéjüket-forgattam a szemem. Anya csak felnevetett, de apa olyan csúnyán nézett rám hogy ilyennel inkább nem viccelődöm, mert még a végén nem engednek el.

Név-chaaaaaan🌺😘🦄: Elengedtek!

Legjobb barinőőőm❤💋💅: de jó. írok is tanakának, hogy te is jössz. ja és kageyama is üzeni hogy nagyon vár.

Név-chaaaaaan🌺😘🦄: Ne hülyülj már! Biztos nem várja😭

Legjobb barinőőőm❤💋💅: jó, nem üzeni, de biztos vár. holnap korábban átmegyek hogy megfelelő oufitbe vágd magad. nem engedlek egy egy télapós pulcsiban!

Név-chaaaaaan🌺😘🦄: Túl jól ismersz. De nem fogok Bajos csajok filmjelenetet csinálni!

Legjobb barinőőőm❤💋💅:pedig pont egy olyan belépőt terveztem. jó éjt! mennem kell mielőtt a macska magára rántja a fenyőt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡Where stories live. Discover now