Shinichiro Sano x male oc

308 13 1
                                    

Sasaki_Fuji kérésére❣

Ez egy boy x boy rész, aki nem szereti az ilyesmit az légyszi ne olvassa❗ Ja, és a fenti kép Sasaki_Fuji "Tokyo Revengers oc gyűjtemény" című könyvéből származik😁

-Anya, csak még öt percet hagyj aludni...-fordultam át a másik oldalamra, fejemre húzva a takarót.
-De jó lenne ha tényleg anyád lennék-rántotta le rólam a takarót a párom.
-Jó reggelt Shinichiro-nyitottam ki a szemem hunyorogva, majd kezenél fogva a mellkasomra rántottam.
-Hé, fel kell kelni, meló van-támasztotta meg állát mellkasomon.
-Mm, de nem akarok-csúszott le kezem derekáról két félgömbjébe markolva.
-Samu,elég legyen!-tolt el magától elvörösödve, majd kisétált a konyhába miközben én jol megbámulhattam melegítőbe bújtatott hátsóját, ami bevallom rohadt jól néz ki. Ekkor esett le hogy életem szerelme nem éppen egy konyha tündér, ezért utána siettem hogy ne zacskós miso legyen megint reggelire. Miután sütöttem magunknak egy egy tojást, meg pirítottam kenyeret, gyors megreggeliztünk, majd lementünk a lakásunk alatt lévő motorboltjába. Mindketten oda vissza voltunk ezekért a járgányokért. Először itt találkoztunk, mikor jöttem egy új motort venni, miután összetörtem a régit.
Miközben szereltem össze az egyik újonnan érkezett motort legjobb barátom, aki egyben legnagyobb riválisom is, lépett be a boltba.
-Csá-intett felém.
-Csá-biccentettem.
-Ma este lesz egy gyűlés a szokásos helyen-mondja szokásos nemtörődöm stílusában.
-Ott leszek-felelem, mire csak bólint és elsétálna, ha nem szólok utána.-Wakasa, szerinted hamarabb össze tudok szerelnk egy motort mint te?
-Kizárt dolog-motyogta, majd kicsomagolva az alkatrészeket, mindketten gyorsan munkához láttunk. Végül mindketten ugyanolyan gyorsan fejeztük be.
-Én nyertem-lihegtem kimelegedve.
-Biztos, hogy nem-rázta a fejét.
-Akkor is gyorsabb voltam-vontam vállat.
-Pofa be, Vöri-ráncolta szemöldökét bosszankodva.
-Teljesen egyszerre fejeztétek be-szólt közbe Shinichiro, megunva vitánkat.
-Legalább ilyenkor állj az én oldalamra-álltam fel megtörölve olajos kezeimet.
-Én akkor megyek is-tápaszkodott fel Wakasa, majd kisétált az ajtón.
-Ez nagyon menő volt-tapsikolt mellettem egy kissrác.
-Azt mondod?
-Igen, ha nagy leszek nekem is lesz egy saját motorom, olyan vörös-csillogtak a szemei.
-Valóban, és most mit csinálsz itt?-guggoltam le elé.
-Apu vesz magának egy új motort és megigérte hogy elvisz egy körre-mosolygott lelkesen.
-Sok sikert-mosolyogtam rá, mielőtt még integetve elsietett volna.
A nap további része unalommal telt, nagyrészt, mivel azért sikerült túladnom két járgányon.
-Mára ennyi volt, zárjunk is be-fordította meg Shinichiro az ajtón lévő táblát.
-Egyetértek, amúgy is mennem kell a gyűlésre-mondtam, de mielőtt leléptem volna megajándékoztam egy hosszú csókkal.
Ami a gyűlést illeti, csak közölték velünk hogy valami újonnan alapított bagázs meg akarja szerezni a területünket, ezért majd meg kell velük küzdenünk, meg van néhány új tagunk, meg blablabal...
Sokkal szívesebben lettem volna otthon párommal. Sokkal jobb dolgokat is csinálhattam volna, minthogy itt ülök és ezt a sok felesleges infót kapom.
Miután végre vége lett, egyből hazaszáguldottam az én drágámhoz, aki éppen a porszívót bűvölte mikor beléptem.
-Megjöttem!-próbáltam túlordítani a masina hangját, nem túl sok sikerrel. Így csak vállat vonva mentem a hűtőhöz kivéve egy sört. Hosszú napom volt, megérdemlem.
-Adj egy kortyot-kapja ki kezemből Shinichiro kb öt perccel azután hogy letettem a seggem. Meghúzta a dobozt majd visszacsúsztatta a kezembe. Átölelve hátulról fektette fejet vállamra. Olyan jó amikor ilyen közel van hozzám.
-Mi volt azon a híres gyűlésen?-kérdezte.
-Semmi különös-motyogtam belekortyolva italomba.
-Ahogy ismerlek a felénél elaludtál állva és később megkérdezted valamelyik újoncot, hogy mi volt, mert azok nem mernek nem figyelni-kuncogott. Ilyenkor olyan édes, kicsit olyan mint egy kisgyerek, de imádom.
-Nem is igaz, kivételesen nem aludtam el-feleltem.
-Kivételesen?-nevetett fel hangosan.
-Hát jah-néztem fel a kacagó páromra.
-De akkor sem figyeltél oda-jelentette ki még mindig rajtam mosolyogva.
-Nem, rajtunk gondolkoztam-mondtam, majd székem elé állítva néztem fel rá.
-Válóban?-vonta fel szemöldökét érdeklődve.
-Valóban-bólintottam.-Kéne egy közös tetoválás.
-De neked már van-simított végig a nyakamon végighúzódó fekete mintán, majd ujjai arcomat kezdték simogatni.
-De ez egy közös lenne. Az enyém a hátamra kerülne, a tied pedig mondjuk-kissé megemelve pólóját simítottam kezem oldalára, finoman megcirógatva azt.-Ide tökéletes lenne.
-Ha ennyire szeretnéd-vont vállat, mire fejemet hasába fúrtam. Hosszú ujjai elkezdték a fejbőrömet masszírozni.-Olyan szép hajad van-mondta közben vörös tincseimbe túrva. Csendben tűrtem kényeztetését.
-Csodálom hogy engem választottál-tette még hozzá.
-Miért?-csodálkoztam el.
-Annyira szereted a gyerekeket, én meg nem tudok neked gyereket szülni-húzta el a száját.
-Akkor örökbe fogadunk valakit, úgyis szeretsz jótékonykodni-vontam vállat.
-A kettő nem ugyanaz.
-Mit szólnál egy közös fürdéshez?-emeltem meg hirtelen a fejem.
-Attól tartok abból nem csak fürdés lenne-csóválta a fejét.
-Légyszi?
-Neked nem lehet ellenállni-sóhajtott fel megindulva a fürdő felé.
-Szóval ellenállhatatlan vagyok?-siettem utána öntelt mosollyal az arcomon.
-Nem ezt mondtam-pirult el kissé.
-Deeeeee-kaptam el kezét.
-Akkor az vagy-hagyta rám, kezét nyakam köré fonva csókolt meg.
-Ha így folytatod elég nehezen fogunk eljutni a kádig-pimaszkodtam.
-Bánom is én!

Anime Oneshots ♡Kérések Zárva!♡Where stories live. Discover now