" Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler, insanlar onu hayatları boyunca ya birkez yada hiç görmezler. Ben gördüm. O da sensin birtanem... "
Yazar'dan
Ateş artık sabrının taştığını hissediyordu . Dört saat . Tam dört saattir haber yoktu .
Belirsizlik içinde dört saattir bekliyordu ve artık bir haber almak istiyordu .
Endişeliydi karısı için .
Ruhu çökmüş , nefes almak zor geliyordu .
-" Ateş bari şu kahveyi iç . Kaç saattir öylece ayakta bekliyorsun . Ya otur şu koltuklara ya da iç şu zıkkımı kökünü artık . " tam karşısında dilikmiş bir vaziyette elindeki kahveyi gözüne soka soka ısrar eden Hüseyin'e öyle bakışlar atıyordu ki karşısındaki adamın cesaretinin kırılışını an ve an izlemişti .
-" Hiç bakma bana . Senin sağlıklı olman gerek . Hikaye uyandığında hasta Ateş'e kıyamaz ve sana eziyet edemez . Onun kalbi iyi niyetle dolu bazılarının aksine . O yüzünde senin domuz gibi olman gerek biladerr. " sıkıntı ile alıp verdiği nefesi Hüseyin'in yüzüne doğru üfledi .
-" Beni rahat bırak tamam mı ? O , o bu haldeyken ben ne bir şey yiyebilirim ne de içebilirim . Boğazımdan geçmez . " Hüseyin şaşkındı .
Şu zamana kadar beraber büyüdüğü arkadaşı ağlıyordu . Belkide vicdanı rahat bırakmıyordu Ateş'i .
Ama yine de vazgeçmeyerek onun ağlamasından faydalanarak kahveyi eline bıraktı .
-" Herşey geçicek . O iyi olucak . " İki arkadaş birbirine destek olurken hastane koridorunda çıkan küçük bir kargaşa sesi ile bakışlarını oraya döndü .
Makbule Hanım , Hamdi Bey ve Ada telaşlı bir şekilde ordan oraya koşturup önlerine çıkan hemşirelere birşey soruyorlardı .
Ada'nın onları farketmesiyle onları da bu tarada yönlendirerek yanlarına gelmişlerdi .
Kendisine gelecek olan soru yağmuruna tutulmak istemeyen Ateş kaşları ile onları göstererek işaret yapmıştı .
Tabikide bunca yıllık arkadaşının ne dediğini anlamıştı Hüseyin .
Daha fazla karmaşa olmaması için onları kafeteryaya götürmeye başlamıştı ki o sırada açılan ameliyathanenin kapısı ile herkes oraya toplanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alın Yazım ( TAMAMLANDI )
RomanceÇiçek serisi 1 Zengin , güçlü ancak bir o kadar da sert ve soğuk bir adam . Adeta çelikten bir duvar. Hayatında yeniliklere , aşka ve kadınlara asla yer olmayan Ateş. Naif , yaşadıkları sebebiyle sevgiden mahrum , Hayatı buğulu gözlerle bakan , yal...