Herkese merhaba !!
Bu bölümde biraz zaman aşımı olucak . Karakterlerimiz mutluluğu hak ediyorlar ama Sevim'in ölümünün hemen ardından da bu mutluluk biraz abes kaçardı . O yüzden çok olmaza da zaman aşımı yapıcam aşkolarr <3
-" Güzel bir söz bırakır mısınız Sevim'in anısına ... "
Yazar'dan
Hikaye bomba olayını şimdi öğrenmişti . Onun yanında hiç bahsedilmemiş , konusu geçmemişti bile . Yavaşça kafasını yanındaki sevdiğine çevirdi . Kırılmış hissediyordu . Ateş'in canı tehlikeye girmişti hem de kendisini kurtarmaya çalışırken .
-" Neden hiç anlatmadın ? " buğulu sesi ve titreyen dudakları ile konuşmuştu . Ateş ne cevap vereceğini bilmiyordu . Sevim anlatana kadar söylemeyi aklının ucundan bile geçirmemişti. Belki de sonsuza kadar saklardı bunu .
-" Kendini suçlu hissedeceğini biliyordum . Hem bu önemli değil bak ben buradayım , yanında . " Yanaklarında süzülen yaşı elinin tersi ile silerek burnunu hafifçe çekti .
-" Ya işler ters gitseydi . Ya sana bir şey olsaydı . Hem de benim yüzümden . " Ateş onun ağlamaya başlamasıyla yeni akan yaşlarını nazikçe silip öptü . Bu kadının gözyaşlarının aktığını gördükçe boğulduğunu hissediyordu .
-" Ağlama Orkidem . Bu yaşların artık akmasın . Bak her şey bitti , sona erdi . Sevgi yok artık . O öldü . " Hikaye yine de üzülmüştü . Ellerini sevdiği adamın yüzüne koyup yanağını okşadı . Elinin altındaki çıkmış olan sakalları batıyordu .
-" Bir daha benden hiçbir şey saklama . Kendimi sorumlu tutsam da tutmasam da herşeyi anlat ." Ateş hüzünlü bir şekilde gülümseyip alnına uzun bir öpücük bıraktı .
-" Tamam Orkidem . "
-" Aranızdaki sorunu çözdünüz galiba . Ah belki de Akif ile benden sonraki favori çiftim sizsiniz . Ateş ilk başta Hikaye' ye yaptıklarını öğrendiğimde seni öldürmek istemiştim . Neyse ki yaptıklarını misliyle ödedin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alın Yazım ( TAMAMLANDI )
RomanceÇiçek serisi 1 Zengin , güçlü ancak bir o kadar da sert ve soğuk bir adam . Adeta çelikten bir duvar. Hayatında yeniliklere , aşka ve kadınlara asla yer olmayan Ateş. Naif , yaşadıkları sebebiyle sevgiden mahrum , Hayatı buğulu gözlerle bakan , yal...