24.rész (18+)

1.5K 81 5
                                    

Taehyung szemszögéből:

Görcsösen szorítok a felettem támaszkodó vállába, aprókat nyögve, szájának puha érintésére, ami nyakamat érinti. Meg is remegek, ahogy megszívja a vékony bőrt, jelezve, hogy hozzá tartozok. Tudom én ezt jól. Tudom, hogy ő az alfám.

Hajába túrok, ahogy ajka, megduzzadt mellbimbómra téved, édesen csókolgatva, nyalogatva a kis kavicsot. -Jungkookh. - Nyöszörgöm, ő pedig kérdően emeli rám a tekintetét, amiben a vágy, a szerelem, az uralom,s a dominancia csillog. Nyelek egy nagyot, és hajánál fogva húzom fel magamhoz, egy csókra.

Érti is a célzást, egyből birtokba veszi puhaságaimat, lágyan csókolva asztat, édesen cirógatva a lelkem mélyét vele. - Szeretlek. - Suttogom a szájára.

Elmosolyodik, és fenekemhez mászik, ahol lenyalja a nedvemet. Megremegek. Te jó isten! Olyan jól csinálja. - Én is szeretlek. -Dörmögi, nyalogatva bejáratomat. - Csak az enyém vagy. Senki másé! -Motyogja, bedugva a nyelvét.

-Ah! - Nyögök fel hangosan, görcsösen marva a lepedőbe. Hangom hatalmas oktávokat ugrik, fürge nyelvének játékára. Egyre több és több nedvem keletkezik, Jungkook pedig folyton lenyalogatja azt, jól esően felmordulva, és belső alfája folyton megjegyzi, milyen édes, és finom vagyok.

Mikor végig fut rajtam az orgazmus elő hulláma, Jungkook abbahagyja, én pedig türelmetlenül felsóhajtok. Pedig már nem kellett sok. -Már majdnem elmentem. -Nyöszörgöm. Jungkook felnevet.

-Olyan édes vagy, én drága omegám. De azt akarom, hogy a farkamtól élvezz el. -Ránt párat, megduzzadt tagján, majd lassan benyomja magát.

Jól esően hátra hajtom a fejemet, hatalmasat nyögve, és érzem, hogy erre még jobban megduzzad bennem a férfiassága. -Nagyon nagy vagy mhm. -Karolom át a nyakát, húzva magamhoz, hogy a nyakához tudjak bújni.

-Szerinted miért? Rohadt kívánatos vagy. És csak is az enyém! - Emeli ki az utolsó szót, én pedig megremegek az erős dominanciára.

Lassú mozgásba kezd, fokozatosan gyorsítva, hajszolva egymást az édes élvezetbe.

Fél órával később, pihegve fekszünk egymás mellett, ő pedig a hasamat cirógatja, édes szavakat suttogva a kicsikénknek. -Alfa fiúnk lesz. - Motyogom fáradtan.

Rám kapja a tekintetét, és boldogan elmosolyodik. - Komolyan? Nagyon boldoggá tettél most. - Bújik hozzám közelebb, egy pár csókot hintve a számra.

-Na gyere menjünk fürödni. Meg szeretkezünk ott is egy jót. -Hangja vidáman cseng, én pedig elkuncogom magamat. Mikor lett ilyen?

Jungkook szemszögéből:

Megeresztem a meleg, jóleső zuhanyt, és drága omegám hátát kezdem mosni. Olyan boldog vagyok most, hogy azt szavakba nem lehetne önteni!

Felrakom a zuhanyrózsát a falra, így kellemesen hullik ránk a víz, én pedig Taehyung ajkára hajolok, finomon csókolgatva.

-Berakhatom? -Fordítom meg, és merev tagommal, bejáratát kezdem simogatni. -Persze. - Suttogja kicsit kéjesen, amire nyelnem kell.

Mindig is tudtam, hogy milyen kívánatos, de most így terhesen, még jobban az. -Gyönyörű vagy, és nagyon felizgatsz. -Suttogom tovább simogatva bejáratát, ahol már édesen csordogál a nedve, és csak is miattam.

-Hmm de nedves valaki. Csak nem kívánja az alfájának a farkát? -Dörmögöm a fülébe. Megremeg, és már a lában folyik végig az izgalmának az anyaga. -Szóval igen. -Kuncogok.

-Pimasz vagy. Pedig mikor még kicsi voltál, akkor bezzeg én datáltalak. Most meg akkora szád van. -Fordul felém, és a hajamba túr, és egy aprócska puszit nyom a számra.

-Ha szeretnéd, nyugodtan betömheted bébi. -Suttogom a szájára, perverzen vigyorogva.

-Szemtelen! -Csap egyet a tarkómra. -Mégis felizgatlak. Sajnos nem tudod palástolni, ha kívánsz. Erről a kis farkad, meg a nedved is elárul. -Vigyorgok továbbra is. Ahj de szeretem őt.

-Igen? Akkor ma már be sem rakhatod. A rossz alfák nem érdemlik meg! -Nyújtja ki a nyelvét, majd hátat fordítva nekem, mosakodni kezd. 

Nahát. Azt hiszi megvonhat magától? Hát akkor rosszul gondolja! 

Rántok egy párat merev tagomon, majd nemes egyszerűséggel betolom, csinos kis fenekébe. -Jungkookh! -Sikít fel hangosan. -Megbolondultál, ahh? -Kapaszkodik meg a csempében, amennyire tud, és ki is tolja nekem a fenekét, hangosakat nyöszörögve.

-Én ugyan nem, de, ahogy elnézem, te nagyon is megbolondulsz értem. -Dörmögöm a fülébe, majd csípőjét megfogva, lassúkat, s mélyeket lökök előre.

-Ahh ezt még visszakapod. -Fordul felém, és a számra csókol, nagyokat sóhajtva.

-Már várom. -Vigyorgok. Aztán többet nem szólunk egymáshoz, csak a szerelem adta élvezetbe vetjük egymást.

2 órával később, Taehyung a konyhában ügyködik, míg én a papírjaimat ellenőrzöm. Ezek az adminisztratív feladatok olyan nehezek. Néha nem is értem, pontosan mit kell írnom rá. S akkor itt most felmerül a kérdés. Hogy lehetek orvos? Na ez egy jó kérdés.

Hirtelen, két kezet érzek meg, hajamba fonódni, lágyan masszírozva fejbőrömet, és egy gyenge puszit nyom a tincseim közé. -Ezeket csak alá kell írnod Kook. A kitöltés a betegek részére van. -Kuncog, utalva arra, hogy miért kezdtem el kitölteni a papírt, és a saját személyes adataimat beírni. -Elvagy varázsolva. Valami nagyon elvonja a figyelmedet. -Kuncog.

-Hm nem is tudom ki. -Ültetem az ölembe, viszont ekkor fájdalmasan összegörnyed, és a hasához kapja a kezét. -Mi a baj? -Kérdezem ijedten.

-Fáj...-Motyogja. -Fáj a hasam. -Folyik végig egy könnycsepp az arcán, és illatból érzem a félelmet, s a szenvedést.

Fel is kelek vele együtt, hogy bevigyem a szobába, és az ágyba fektessem, viszont ekkor realizálom.

Elfolyt a magzatvize..

Sziasztok!

Meghoztam a folytatást, megint egy kicsit későn, amit sajnálok. De igyekszem. További szép napot mindenkinek!

Nem érdekel, csak szeress! ||  Taeyoonkook ff (Befejezett)Where stories live. Discover now