İyi okumalar 🌙
Başak|İlker 📩
Başak: Gayem zat-ı alinizi rahatsız etmek değil, efkarı umumide muhhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalb-i hazı halimi tamir ve temin edeceğinden dest-i muhabbetinize talibim. (Alıntı)
İlker: günümüz türkçesi ile tekrardan alabilir miyim?
Başak: Tabii
Başak: Napiyon lan gönlümün şen bülbülü, dedim.
İlker: çay içiyorum abicim sen napıyorsun?
Başak:Ben de Miğfer Dibi savaşının askeri ve politik sonuçlarını düşünüyorum.
Başak: misal az önce de evrensel kütle çekim yasasını, kuantum dolanıklılığını ve seni düşündüm.
Başak: Öyle sürekli düşünürüm ben, fazla zekâ bilirsin işte beynim bir an olsun boş duramaz.
İlker: Bu kadar düşünmenin sebebi
İlker: Bundan beş dakika önce Eylül'ün gelip bana, abi sen nasıl kızlardan hoşlanırsın? Sorusuna verdiğim 'düşünen kızlardan' cevabı olabilir mi?
Başak: Yoo ben hep düşünürüm ki hem öyle mi dedin Eylül'e hiç haberim yok. Nerden haberim olsun evinize dinleme cihazı koymadım ya.
İlker: Neyse inanmış gibi yapalım hadi.
Başak: Şimdi İlkercim bugün ben tesadüf sizin balkonun ordan geçiyordum.
Başak: Bir baktım senin üniforma aşağı düşmüş balkondan.
Başak: Aman amannn dedim benim canım komşum, komserimin tişörtünü hemen alayım da evimde güzelce muhafaza edeyim dedim.
Başak:
Başak: Bir ara bize gelde ellerimle ütülediğim, koruyup muhafaza ettiğim tişörtünü sana veriyim.
İlker: O tişörtün balkondan düşme ihtimali %0 Başak ikimiz de biliyoruz.
İlker: Sen niye bizim evden formamı çaldın onu söyle.
Başak: İftira kim dediyse iftira atmış bana. Öyle bir şey yok tişörtün sizden çıkarken peşime takılmış olabilir ama ben çalmış olamam hayır.
İlker: Aldığın gibi geri getir Başak! Yorma beni.
İlker: yarın giyeceğim onu.
Başak: Aman be yedik sanki senin formanı, çık balkona kafana Aticam.
İlker: Yorgunum çıkamam, sen eve getir.
Başak:
Başak: Bekle getiriyorum...
🌌🌌
İlker: Bu tişört niye senin parfümün kokuyor acaba Başak?
Başak: Yoo bence sen artık her yerde benim kokumu alıyorsun, aşık oldun sanırım bana jxjcjdjdjd
İlker: Kendi tişörtlerim gayet kendim gibi kokarken acaba neden sadece formamda senin kokunu alıyorum?
Başak: Ne bileyim ben, sanki gittiğin her yerde benim kokumu al da sürekli aklına düşüyüm diye formana parfümümden sıkmadım ya.
Başak: Öyle benim odamdaydi ya kokum sinmiş olabilir. Nasıl kokuyorrrr?
İlker: Çiçek gibi bu ne? Tekrardan yıkatmak zorunda kalacağım senin yüzünden.
Başak:
Başak: Defol be.
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo! Polis İmdat (Texting)✓
ChickLitİlker Abi: Polis ihbar hattını rahatsız etmeyi ne zaman bırakacaksın? İlker Abi: Senin kolundan tutup karakola getirince mi, yoksa dört duvar arasına tıkılınca mı? Başak: Hayır yaa! Başak: Ben değildim o, kuzenim yazmış abi benim telefonumdan.