İyi Okumalar ✨
Başak| İlker 📩
Başak: Hani tişört çiçek gibi kokuyordu, yıkamak zorunda kalacaktın benim yüzümden?
Başak: Öğrendim ki yıkamadan giymişsin:))
İlker: Yorgunluktan aklımdan çıkmış, sabahta mecbur hızla giymek zorunda kaldım. Başka bir şeye yorma!
Başak: İnandım şuan hihi tm.
Başak: Yaniii şuan benim kokum senin ciğerlerine doluyorrrr.
Başak:İlker: Hayır dolmuyor koku falan kalmadı zaten kalıcı değilmiş.
Başak: Hadi be ordan, kaç para verdim ben o parfüme benim tenimde bile kaç gün gitmeden duruyor o.
Başak: Bir kere de kıvırma da kabul et yaa. (11.10)
🌌🌌
Başak: Komserim arka sokaklarda bir karakter olmak isteseniz kim olmak isterdiniz? (20.17)Başak: Sen şimdi komisersin ya sana İlker baba diyorlar mı? Hani Rıza babaya diyorlar ya onun gibi.
Başak: Gerçi o emniyet amiri miydi neydi?
Başak: Bugün benimle hiç ilgilenmedin.
Başak: 5dkdır bana cevap yazmıyorsun acaba beni aldatıyor olabilir misin? (20.22)
Başak: Kim o kız?
Başak: Benden güzel mi doğruyu söyle?
Başak: Yaa manyak şey işiyormuşsun, niye haber vermiyorsun, ben de beni aldatıyorsun sandım.
Başak:Başak: İşediğimi nerden biliyorsun deme ben senin her şeyini bilirim....
İlker: Kızım bari burda rahat bırak ya bildirim üstüne bildirim, önemli bir şey oldu sandım.
Başak: Ben önemli bir şey değil miyim yani İlker?
İlker: İlker ABİ, Başak, İlker ABİ!.
Başak: Benim anam mı doğurdu seni, yuoo o zaman abim falan olmuyorsun canım hiç kusura bakma.
İlker: Eylül'ün kulağını çekme vaktim gelmiş...
İlker: siz ikinize bundan sonra benim hakkımda konuşmayı yasaklıyorum.
Başak: İlker işediğini eylülden öğrenmedim ki ben.
Başak: tuvaletin havalandırmasını açık unutmuşsun. Üst kata telefonunun bildirim sesi geliyor
İlker: Ee ama yuh
İlker: Kızım sen bizim üst katimizda oturmuyorsun bilee
Başak: Evet oturmuyorum, ama arkadaşım oturuyor:))
İlker: Korkmaya başlıyorum
Başak:
Başak: Sen polissin kendine gel.
Başak: zhxjjajxjsj🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo! Polis İmdat (Texting)✓
ChickLitİlker Abi: Polis ihbar hattını rahatsız etmeyi ne zaman bırakacaksın? İlker Abi: Senin kolundan tutup karakola getirince mi, yoksa dört duvar arasına tıkılınca mı? Başak: Hayır yaa! Başak: Ben değildim o, kuzenim yazmış abi benim telefonumdan.