Chapter 14

4.8K 417 121
                                    

קמתי בבוקר לא יודעת מה אני בדיוק מרגישה. לא קמתי שמחה אבל גם לא קמתי עצובה. התארגנתי ללימודים ביחד עם קלייר ולאחר שסיימנו להתארגן יצאנו באותו זמן. הגעתי אל הרכב שלי ולפני שנכנסתי נפרדתי בשלום מקלייר שהלכה לכיוון הרכב שלה. התנעתי את רכב ויצאתי מחניון המעונות אל הכביש.

הפעלתי את הרדיו ונהניתי מהמוזיקה ששמו. לאחר כמה דקות ארוכות הגעתי אל חניון הקולג'. לאחר שדוממתי מנוע יצאתי מהרכב ונעלתי אותו אחריי אבל לא לפני שלקחתי את הציוד שלי ואת התיק.

השיעור הראשון זה ספרות. התחלנו לקרוא ספר וכשנסיים אותו אנחנו מתכוונים לעבוד עליו כמובן. שעתיים אחר כך יש היסטוריה, אני בטוחה שקיילב ימצא מה לעשות. הוא מחלק כל מיני דפים שאנחנו צריכים לקרוא וכשאנחנו מסיימים הוא שואל שאלות. וכשאני אומרת אנחנו אני מתכוונת לכיתה.

כמו שאמרתי לפני, אני מתכוונת לגרום לקיילב לחזור בו על מה שאמר. אני מתכוונת להיות רצינית. זה לא שלא הייתי, אין לי מושג למה הוא נטפל עליי באותו יום. חוץ מזה שלא הייתי מרוכזת לא עשיתי כלום.

***

שיעור ספרות הסתיים ויש לי עשר דקות הפסקה עד שאני אצטרך להגיע אל היסטוריה. החלטתי ללכת לקנות קפה בסטארבקס שנמצא בקומה הראשונה בכיוון היותר צפוני של הקולג'. לאחר שקניתי לי התקדמתי בחזרה אל המקום שיותר קרוב אל חדר הרצאות מספר שש עשרה.

כעבור חמש דקות השעה להיכנס הגיעה ולא סיימתי את הקפה ולכן זרקתי אותו בפח בקומה השנייה בעוד שאני מתקדמת אל חדר ההרצאות. נכנסתי פנימה ביחד עם שאר התלמידים והתיישבתי במקום הקבוע שלי.

קיילב נכנס שתי דקות אחר כך וכולם כבר היו במקומות שלהם, בעוד שקיילב מסדר את הדברים שלו על השולחן בקה נכנסה והתיישבה לידיי במהירות. קיילב הרים את עיניו לכיוונינו ואז חזר להסתכל על הדברים שלו.

"בוקר טוב לכולם. יש לי דפים לחלק לכם אז אני נותן ערמה לשורה הראשונה ותעבירו בין כולם עד שלכולכם יהיה דף." הוא אמר, מניח את חבילת הדפים לבחור בשורה הראשונה שלקח דף והעביר הלאה. כשזה הגיע אליי העברתי לבקה והיא העבירה הלאה. קיילב התחיל את השיעור שלו מיד לאחר שווידא שלכולנו יש דפים.

***

שעתיים של היסטוריה הסתיימו וכרגע אני אוספת את הדברים שלי. לאחר שאספתי הכל יצאתי מהכיתה, לא אומרת לבקה מילה כי אני מתכוונת לחכות לה מחוץ לכיתה שתצא. לי ולה יש שיעור אחר כך ביחד. לא בהיסטוריה. היסטוריה וספרות הם המקצועות העיקריים שלי אבל לא היחידים.

 יש חצי שעה של הפסקה עד השיעור הבא וחשבתי שאולי אני והיא נלך לאכול צהריים. הבטן שלי מקרקרת ואני רעבה, לא אכלתי כלום משקמתי בבוקר. קפה זה לא נחשב לאוכל אז... כן.

Different situation [Book 2]Where stories live. Discover now