Chapter 42

3.3K 420 147
                                    

לפני שהפרק מתחיל, יש סיפור חדש וראשון של המשתמשת-

leia725

קוראים לו-

protected now

אני התחלתי לקרוא ואני ממש אוהבת את זה, תכניסו ותקראו!♥

תהינו מהפרק♥

_____

פקחתי את עיניי וכאב ראש תקף אותי בחדות, פאק, שיט, לעזאזל. התיישבתי ולא הייתי במעונות, אני זוכרת חלק מהדברים במעורפל וכשאני רואה את לואי העירום לידיי החששות שלי נכונות. אני ולואי שכבנו אתמול ואני יודעת שאני אשמה כי אני לחצתי עליו.

הכאב ראש שלי הורג אותי. אני כזו מטומטמת! פאק, לואי והארי רבו מכות בגללי. בטח שאר הבנים שונאים אותי בגלל זה ובטח גם בגלל שאר הדברים. לקחתי את הבגדים שלי והתלבשתי במהירות, מעירה את לואי ואז נאנחת ומתיישבת על הדשא בעודו מתלבש.

כשהסתכלתי הצידה אליו ראיתי שהוא בדיוק לבש את החולצה שלו. "איך את?" הוא שאל, עדיין עומד.

"האנגובר." עניתי. הוא הושיט לי את ידו, "אנחנו צריכים לחזור." הוא אמר, "בואי." חייך כשאחזתי בידו והוא משך אותי למעלה. הסתובבנו חצי סיבוב אל המכונית ואז לואי פער את עיניו.

"פאק! השארתי את הפנסים של הרכב דולקים כל הלילה!" הוא קרא ורץ אל הרכב, פותח ונכנס אליו, מכבה את הפנסים ומנסה להתניע את המכונית אבל זה לא מצליח.

"שיט, הלך המצבר!" הוא נהם ויצא, "פאק." הוא העביר את ידו בשערו הפרוע.

"אולי נתקשר לאחד הבנים שיבואו?" שאלתי והתקדמתי אליו. הוא נאנח והנהן. "למי?" שאלתי אותו כשהוציא את הטלפון שלו מהכיס של המכנס שלו.

"שלוש עשרה שיחות שלא נענו." הוא כיווץ את גבותיו בבלבול ומלמל, מתעלם מהשאלה שלי. הוצאתי את הטלפון שלי וראיתי שאצלי זה; "שבע עשרה שיחות שלא נענו. חצי מהם זה הארי." גלגלתי את עיניי.

"כן, גם אצלי." לואי אמר. "טוב, להארי לא מתקשרים, זאין עצבני עליי וגם ליאם אז נשאר רק נייל."

"למה שניהם כועסים עלייך ונייל לא?" שאלתי והרמתי גבה. הראש שלי דופק ופתאום נהיה לי בחילה.

"נייל לא ממש בעניינים אז הוא לא כועס כזה." לואי אמר, עיניו עדיין על מסך הטלפון. הבחילה שחשתי הפכה להיות גרועה יותר אחרי כל שנייה ואז הרגשתי שאני הולכת להקיא. רצתי אל הדשא ותוך כמה שניות הקאתי את הנשמה החוצה.

כמה שניות אחר כך לואי תפס בשערי ומשך אותו אחורה בעודי ממשיכה להקיא. כשסיימתי ניקיתי את שפתיי בגב כף ידי והודיתי לו בקול חנוק. הוא הנהן ואז חייג לנייל.

אנחנו בוודאות נאחר לשיעורים שלנו בקולג', אני לא חושבת שאני אלך היום. לואי הסביר לנייל מה קרה לגבי המצבר ואיפה אנחנו נמצאים.

Different situation [Book 2]Where stories live. Discover now