Chapter 16

4.3K 407 158
                                    

אז... אמרתי שיש מצב שזה יסודר היום.

תהינו מהפרק!♥

_______

"תתרחק ממני עכשיו קיילב. אתה יכול לדבר איתי גם כשאתה יושב מאחורי השולחן שלך." ירקתי במבט נגעל.

הוא הרים את קצה השפה שלו למעלה וגיחך. מתיישר ומביט בי מלמעלה, הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו בכעס. רציתי לקפוץ עליו ולמשוך לו את השיער עד שלא יישאר כלום. רציתי לבעוט בו ולהכות אותו כל כך חזק עד שיגיע לבית חולים. כמובן שאני יותר חלשה ממנו וגם הוא המורה שלי. יכולים לסלק אותי מהקולג'.

הוא התרחק וחזר להישען כנגד השולחן.

"אם את תלכי ותלשיני עליי ועל בקה היא בחיים לא תסלח לך." הוא אמר, מסתכל אל תוך עיניי בעיניו הכחולות עם המבט החודר שלו. בלעתי את הרוק שלי ולא ניתקתי קשר עין אפילו לשנייה.

"תתרחק ממנה או שאני נשבעת לך שאנ-"

"שאת מה? מה את כבר יכולה לעשות?" הוא קטע אותי בגסות והרים מעט את קולו, "אני יותר חזק ממך פיזית ובכל דבר שקשור לכוח אם זה בציונים שלך או בכלל שאת נמצאת כאן בקולג' הזה. אני יכול לגרום לכך שיסלקו אותך."

"אתה לא מפחיד אותי. יש עוד הרבה מקומות שאני יכולה ללכת אליהם." ירקתי בכעס, מרגישה בדם החם שזורם בעורקים שלי. רתחתי מזעם מבפנים.

"לא אם אני אדאג לכך שיהיה כתוב במחשבים שלהם עלייך מה עשית." הוא אמר.

"ומה בדיוק עשיתי?" הרמתי גבה.

"אני תמיד יכול להמציא. זו המילה שלך נגד שלי ואני יותר זמן ממך כאן ואני בעל כוח רב יותר משלך. זו לא בעיה בשבילי." הוא משך בכתפיו ושילב את זרועותיו כנגד החזה שלו, מביט בי בשביעות רצון.

"מה הבעיה שלך?!" צרחתי והוא סימן לי במהירות להיות בשקט בעוד שהוא פער את עיניו ודחף את עצמו מהשולחן לכיוון שלי, הוא התיישב לידיי. הסתכלתי עליו והוא עליי.

"אני פשוט לא מוכן להסתכן שתלכי ותדברי עליי ועל בקה." הוא אמר, מחייך חיוך מתוק וחמים.

"אז תעזוב אותה ולא יהיה לי על מה לדבר." חייכתי במרירות לא מסיטה מבט לרגע וממצמצת.

הוא גיחך, "מצחיק." אמר, "אבל לא."

"את מתכוונת לשתוק ואם לא אני אקיים את האיום שלי. זה או זה או זה. הבחירה בידיים שלך." הוא אמר, מחייך במרירות ומסתכל עליי, בוחן את התגובה שלי.

"אוקי אז יודע מה לא אכפת לי!" צעקתי ונעמדתי בחדות, הוא הביט בי בשעשוע ונשאר לשבת. מסתכל עליי מלמטה ומרים את ראשו כדי להביט בי.

"בטוחה?" הוא שאל.

"כן!" לא!

הוא נעמד ואני נשמתי עמוק, צופה בו מתקרב אליי. הוא עמד קרוב אליי, ליד גופו השרירי אני כל כך קטנה. הוא היה גבוה ממני והגעתי עד לצוואר שלו.

Different situation [Book 2]Where stories live. Discover now