Nacházíme se v jeho pokoji. Porozhlédnu se po interiéru. Když se otočím zpátky, Taehyung je tak blízko, že cítím jeho dech...
~Uvědomím si, že jsem si ho vlastně doteď nestihl pořádně prohlédnout.. Tedy když jsem měl příležitost poprvé, byl jsem až moc opilý, než abych to vnímal. A když podruhé, radši jsem zbaběle utekl. Zadívám se na jeho rysy, jako bych to snad teď mohl dohnat. O chvíli později už ale nezůstanu jen u pohledu..
Jemně ho líbám na krku. Taehyung se nejdříve snaží být netečný, ale potom zakloní hlavu. Stále ho líbám a jemu z úst unikne vzdech. Usměju se. Jenom na chvíli se trochu odtáhnu, pouze tak abych se mohl nadechnout, ale Taehyung toho hned využije. Přitiskne mě ke zdi a natiskne své tělo na mé. Vyčkávám, co udělá a nemusím nijak dlouho. Taehyung začne na oplátku líbat na krku mě. Jeho rty jsou tak jemné.. Nemůžu uvěřit tomu, jak se mi to líbí. Zasténám. Taehyung mi umístí ruku na hruď a přejede mi až na břicho. Proboha ať ze mě serve to tričko. Naštěstí ho o to nemusím prosit, protože mi vytáhne tričko z kalhot a zajede rukou pod něj. Přejede po mé nahé kůži a já jsem jako paralyzovaný. Vzápětí se tělem natiskne na to mé a já vzdychnu. Přestane mě líbat. Pohlédnu na něj.,,Chci tě," zašeptá u mého ucha. Nedokážu slovy vyjádřit jaké pocity to ve mně vyvolalo. Vykání je tatam. Stejně tak jako veškeré moje sebeovládání.
,,Nikdy jsem to nedělal," přiznám. Taehyung na mě pohlédne. ,,S mužem," dodám a na chvíli zaženu své našeptávající svědomí.
,,To nevadí. Jsem dobrý vůdce," řekne Taehyung. Políbím ho na tvář.
,,Dobře," řeknu. Nenechám se přemlouvat, chci to. Taehyung se usměje a chytí mě za pas. Opatrně se se mnou rozejde k posteli. Já jdu pozadu a div nezakopnu. Taehyung mě schodí na postel a nakloní se nade mě. Sundá mi tričko a prohlíží si mé tělo. Na to nejsem moc zvyklý. Dívky se kterými jsem byl v podobně intimních situacích vyžadovaly dominanci z mojí strany. Nevím moc, co mám čekat. Taehyung mi začne po kůži jemně přejíždět prsty, načež se mi okamžitě zrychlí dech. Najednou přitiskne své citlivé místo na mé. Na to oba vzdychneme a já cítím, jak jsem tvrdý.. Potom mě políbí na několika místech po celém těle. Je to příjemné. Odtáhne se a zadívá se mi do obličeje. Naše obličeje dělí jen pár centimetrů a já zaregistruji jeho ruce na mém pásku. Ten Taehyung rozepne a odhodí stranou, kožený pásek dopadne s menším rachotem na zem. Ne, že bych se bál, jen jsem trochu nervózní.
,,Je to v pořádku?" zeptá se Taehyung když na mě znovu pohlédne. Přikývnu.
,,Ano," řeknu. Taehyung mi rozepne knoflík džínů a hned potom i zip. Odhrne rifle stranou a dotkne se mě přes poslední vrstvu látky. Teď už i on zjistil mojí tvrdost.. Sundá mi rifle a znovu se mě dotkne. Vzdychnu. Chci aby pokračoval dál. Možná se trochu červenám, když mě zbaví i posledního kusu látky na mém těle. Prohlídne si mě a ušklíbne se. Nevím, co přesně to má znamenat, ale nemám čas se tím moc zabývat. Taehyung se zase nakloní nade mě, aby mi hleděl do obličeje a začne se mě dotýkat. Proboha, je to tak skvělý pocit. Taehyung začne s pomalým tempem a nepřestává mi hledět do očí. Já mám hroznou chuť ho políbit, tak to udělám. Líbám ho a on mě mezitím uspokojuje. Když zrychlí tempo, začnu vzdychat. Taehyung se ke mně nakloní a přiblíží svá ústa k mému uchu.
,,Než budeš, řekni mi," zašeptá mi do ucha. ,,Rozuměl jsi?" zeptá se, když neodpovídám.
,,A-ano," vzdychnu. ,,Rozuměl." Taehyung stále pokračuje v tempu. Najednou mě přitom začne líbat na krk. To mě dohání k šílenství. ,,Už....už budu," vydám ze sebe, když mám pocit, že už to příjde. V tom ale Taehyung přestane. Pohlédnu na něj. Tak tohle byl jeho plán? Mučit mě? Nutit mě vzdychat a pak mi nedopřát vyvrcholení? ,,Ale-" pokusím se namítnout.
ČTEŠ
Troublemaker (Jungkook x Taehyung)
Teen FictionTAEKOOK❗15+ Potkají se úplnou náhodou a do života si vstoupí jako blesk z čistého nebe.. Nejdříve si užívají svobody a nevážou se, ale později pochopí, že je mezi nimi něco víc. Je možné, že k sobě snad chovají nějaké city? Zůstanou spolu bok po bo...