Do nového dne mě uvítají ostré sluneční paprsky, které vnikají do místnosti skrze žaluzie. Včera jsme se asi dvě hodiny koukali na film a na konci večera jsme skončili u Taehyunga v posteli.. Opět zavřu oči, protože se mi ještě nechce vstávat. O pár chvil později otevřu oči a sednu si na posteli. Když se podívám na židli naproti posteli, leknu se až tak, že málem nadskočím. Potom, co jsem si všiml, že Taehyung neleží vedle mě, jak jsme v noci bok po boku usínali, mi ale nedošlo, že je se mnou v místnosti. Myslel jsem si, že už vstal. Omyl. Teď totiž sedí na židli a pobaveně na mě hledí.
,,Dobré ráno," popřeje mi s úšklebkem.
,,Dobré," řeknu a s povzdechem si založím ruce na hrudi.
,,Copak, lekl ses?" zasměje se Taehyung.
,,Nevěděl jsem, že mě pozoruješ, když spím. To mě tedy opravdu nenapadlo," postěžuju si.
,,Nemohl jsem odolat," pokrčí rameny Taehyung. ,,Můžu k tobě?" zeptá se po chvíli. Je už narozdíl ode mě oblečený.
,,Ty se mě ptáš, jestli si můžeš lehnout do své postele?" zasměju se.
,,Ne," odpoví Taehyung bez mrknutí oka. ,,Ptám se, jestli si můžu lehnout vedle tebe," vydechne.
,,Samozřejmě," odpovím. Taehyung ode mne neodtrhne zrak a pomalu přejde k posteli. Sedne si a přetočí se ke mně.
,,Co.." začne Taehyung, ,,co chceš teď dělat?" zeptá se a kousne se do rtu.
,,Chci tě políbit na rty," řeknu. Taehyung se ušklíbne. Je tak neskutečně sexy.. Začneme se líbat. Taehyung se pomalu přetáčí na mě, nutí mě se na posteli posouvat pořád výš až se ocitnu pod ním. Přeruším náš polibek. ,,Ne.." zašeptám.
,,Cože?" vydechne Taehyung.
,,Ne, nech mě..nech mě být nahoře. Chci líbat tebe," řeknu.
,,Ah, dobře," řekne Taehyung a povolí své sevření. ,,Myslel jsem, že mě už nechceš," řekne tiše Taehyung a lehne si na postel.
,,Ne ne ne. Samozřejmě, že chci," řeknu a opřu se na lokti. ,,Chci tě hrozně moc," vydechnu a políbím Taehyunga na rty. Teď přenesu váhu já na něj a Taehyung se teď nachází pode mnou. Líbám ho na rty a Taehyung má svoje ruce položené na mé hrudi. Přestanu ho líbat a svoje rty přemístím k jeho krku. Začnu jeho krk líbat a rukama mu putuju všude možně po těle. Když mě přestane bavit dotýkat se ho přes oblečení, vytáhnu mu triko, které si pečlivě zastrčil do kalhot a zajedu mu rukou pod tričko. Dál zkoumám jeho tělo svýma rukama. Když si zkousne spodní ret, ušklíbnu se a svoje rty od něj odtáhnu. Pořád se ho dotýkám..
,,Co na to říkáš?" zeptám se ho. Chci ho slyšet, jak na mě mluví.
,,Hm..líbí se mi to," řekne Taehyung trochu rozpačitě.
,,Nejsi trochu nervózní?" nakloním hlavu na stranu.
,,Nikdo se mě takhle ještě nedotýkal.." přizná.
,,Vážně?" zeptám se. Taehyung přikývne.
,,Vždy přišlo jen na..sakra, jak to říct...milování? Ano, tak. Nikdy se mě ale nikdo nedotýkal.." řekne Taehyung tiše a trochu se červená.
,,Tak to ti to asi musím vynahradit," řeknu.
,,Ano," usměje se. Taky se usměju.
,,Budu ti muset sundat tričko," řeknu.
,,Tak to udělej," řekne Taehyung. Sundám mu tedy tričko a odložím ho stranou. Začnu se ho znovu dotýkat stejně jako předtím. ,,Co ještě budeš muset udělat?" zeptá se Taehyung a přejede si rty jazykem.
ČTEŠ
Troublemaker (Jungkook x Taehyung)
Teen FictionTAEKOOK❗15+ Potkají se úplnou náhodou a do života si vstoupí jako blesk z čistého nebe.. Nejdříve si užívají svobody a nevážou se, ale později pochopí, že je mezi nimi něco víc. Je možné, že k sobě snad chovají nějaké city? Zůstanou spolu bok po bo...