Několik následujících dní mi Taehyung napíše desítky zpráv a nesčíslněkrát se mi snaží dovolat. Dávám mu ignor, totální detox. Nereaguju na vyzvánění, naopak vždycky, když mi volá vypnu si telefon. A zprávy si ani nezobrazím. Je mi putna. Mám někde jeho zprávy a neustálé výmluvy. Mám toho po krk..
Taehyung's pov
Ach jo. Prosím, řekněte mi někdo, co dělat. Poraďte mi..
Jsem neskutečně zoufalý. Jungkook ignoruje veškerou mojí snahu se s ním spojit. Ignoruje mě. Když jsem si to všechno druhý den přebral v hlavě, teprve jsem si uvědomil, jak moc jsem to podělal. Jak moc velkou hloupost jsem udělal..
Nedivím se, že se Jungkook chová, tak jak se chová. Jsem neskutečný vůl. Teď zpětně bych to rozhodně neudělal. Byl jsem opilý. Hodně. To tomu rozhodně nepomohlo. Ach, tak se za sebe stydím. A hlavně za to, jak nás Jungkook načapal. Vidět ho tam stát ve dveřích bezradného na pokraji zhroucení. Bolí mě to. Bolí..Když mi Jungkook típne hovor, rozhodnu se jednat. Když nejde se s ním spojit telefonicky ani přes SMS, budu to muset udělat jinak..
Jungkook's pov
Zrovna příjdu z práce domů. Venku je hrozné horko, jsem rád, že už jsem tady. Převléknu se a seběhnu dolů do obýváku. Když někdo zazvoní, moc nad tím nepřemýšlím a jdu otevřít. Potom co uvidím, kdo za dveřmi stojí se málem leknu. Rozbuší se mi srdce. Kim Taehyung..Několik dní se mi úspěšně daří ho ignorovat a on se potom ukáže zde. Na tohle jsem nebyl připraven. Vlastně když si to tak uvědomím, tak na nic s ním.
,,Ahoj, Jungkooku," promluví Taehyung první, protože já jsem se k tomu neměl.
,,Ahoj, Taehyungu," snažím se znít normálně.
,,Pustíš mě dál?" zeptal se. Chystám se ho rychle utnout, když v tom dodá: ,,Prosím.."
,,Hm..proč bych měl?" zkusím to jinak.
,,Musím ti snad dát důvod?" zeptá se. Má takovou drzost?
,,Momentálně..už ani nemusíš," řeknu a chystám se zavřít. Taehyung dá ale mezi dveře nohu, takže je nemůžu zavřít.
,,Dobře, omlouvám se. Prosím, Jungkooku, otevři,"
Opět tedy dveře otevřu a protočím očima.,,Co tedy chceš?" zeptám se ho.
,,Promluvit si," odpoví Taehyung. Chystám se namítat, ale Taehyung mě přeruší. ,,Mám návrh," řekne.
,,No prosím," pobídnu ho.
,,Jen mě vyslechni. Když nebudeš vědět, co říct nebo mě tu nebudeš chtít, prostě mě vyhoď.." řekne prostě Taehyung. Chvíli jen stojím a koukám na něj. Nakonec odstoupím dál ode dveří. Taehyung vejde dovnitř. Mlčky přejdeme do mého obýváku. Sednu si na sedačku, ale Taehyung nic nedělá.
,,Posaď se," řeknu mu a až na to si sedne. Páni, teď si hraje na to, že je zdvořilý nebo co? Chvíli jen sedí a nic neříká. ,,Můžeš mluvit," dám mu na vědomí.
,,Dobře," řekne Taehyung a nadechne se. ,,Omlouvám se. Choval jsem se jako blbec, vážně," začne. Přikývnu. Alespoň v tomhle má tedy pravdu. Povzdechne si. ,,Když jsem byl tady s tebou v posteli potom, co jsme..to dělali..uvědomil jsem si, že už nemůžu. Že už ti tohle nemůžu dělat. Beze mě by ti bylo líp.." nechá vyznít. Zasměju se. Zní to tak pateticky a přesto..je to pravda. Nenechám mu to ale jen tak zadarmo.
,,A proto jsi usoudil, že nejlepší bude neodpovídat mi na zprávy a ignorovat mě," konstatuji kousavě.
,,Což je přesně to, co poslední dny děláš i ty," řekne.
,,To snad nemůžeš myslet vážně, ty jsi mě podvedl!" Jak může mít tolik drzosti?!
,,Podvedl? My s-spolu..ale nechodíme," zakoktá se Taehyung. Vstanu z pohovky a otočím se k němu zády. Vím to. Já to vím.. ,,Nebo sis myslel.." nechá vyznít do ticha. Slyším jeho hlas blíž. Taky vstal z pohovky a je jen kousek ode mě.
,,Ne, nemyslel. Vím to, že nejsme spolu," řeknu. Nechci se na něj ale dívat. To mám ale bohužel smůlu. Taehyung mi položí ruku na rameno a obejde mě, takže se mi dívá do obličeje.
,,Nechtěl jsem tě ranit. Já jen..viděl jsem, jak se bavíš s tou dívkou. Byl jsem opilý a rozhodnutý, že tě nechám jít. Teprve když jsem vystřízlivěl jsem si plně uvědomil, jakou hloupost jsem udělal. Promiň mi to, neměl jsem," řekne se zatnutou čelistí.
,,Ta dívka se jmenuje Aecha. Je to kamarádka," řeknu a podívám se mu do očí. To Taehyunga nejspíše překvapí.
,,Kamarádka?" zeptá se.
,,Ano," potvrdím. Taehyung si složí hlavu do dlaní. ,,Co sis myslel?" zeptám se ho, i když vím..
,,Myslel jsem, že jste se líbali.." řekne Taehyung. ,,a že se chystáte..ty víš," povzdechne si.
,,Ne, k tomu se neschylovalo. Ani v nejmenším," odpovím. Takže mi to vlastně chtěl jen oplatit. Myslel si, že to jdu dělat s Aechou, tak opíchal nějakou holku.. ,,Vy jste..s tou holkou.." začnu.
,,Ne, to jsme nedělali. Jen jsme se líbali a ona mě líbala na krk," řekne Taehyung, protože mu to hned dojde. Zatnu ruku v pěst. Jen se líbali.. Vsadím se, že kdybych je nenačapal, vyspí se s ní. Žárlím a možná až moc. Nemůžu vystát, jak mi tady nenuceně vypráví, jak se líbal s někým jiným. Nesnesu to. Seděla na něm, takže mu určitě tlačila na klín..
,,To je všechno?" zeptám se ho.
,,Ano," odpoví Taehyung.
,,Nemám moc, co k tomu říct," řeknu.
,,Dobře," řekne Taehyung. ,,Asi už tedy půjdu.." Přikývnu. Už se chystá nechat mě tu, ale nakonec se zastaví. ,,Jungkooku, zavři oči."
,,C-cože?" zeptám se tiše.
,,Zavři, prosím, oči. Neboj se mě," řekne též tiše Taehyung. Nejdřív váhám, ale nakonec zavřu oči. Nejdřív se nic neděje. Pak mi položí ruce na ramena a já ucítím jeho dech na své tváři. Zrychlí se mi tep. ,,Jungkooku.." zašeptá Taehyung. ,,máš.." chvíli potom je ticho. ,,máš zítra čas?" zeptá se tiše a pak mě jemně políbí na tvář.
,,M-mám.." odpovím překvapeně.
,,Tak..počítej se mnou," řekne Taehyung. ,,Už můžeš otevřít," zašeptá. Otevřu oči. Když znovu uvidím Taehyunga, olíznu si rty. Podívám se na jeho rty. Na jeho měkké plné rty.. Taehyung vezme mou ruku do svých a přiblíží si jí ke rtům. Políbí mě na ruku. Prudce vydechnu. Taehyung si toho bez pochyby všimne. ,,Na viděnou, Jungkooku," řekne šeptem. Otočí se na odchod.
,,Zatím," řeknu za ním, než otevře dveře a zmizí..
ČTEŠ
Troublemaker (Jungkook x Taehyung)
Teen FictionTAEKOOK❗15+ Potkají se úplnou náhodou a do života si vstoupí jako blesk z čistého nebe.. Nejdříve si užívají svobody a nevážou se, ale později pochopí, že je mezi nimi něco víc. Je možné, že k sobě snad chovají nějaké city? Zůstanou spolu bok po bo...