ohh..party party, yeah

169 7 2
                                    

Zrovna ležím na sedačce a koukám do displeje mobilu. Kulisou mi je zvuk z televize. Nevnímám ho. Volám teď totiž s Taehyungem, což strhává veškerou moji pozornost. ,,Chtěl jsem slyšet tvůj hlas," zněla jeho odpověď, když jsem se ho ptal, proč volá. Nebudeme si nalhávat, to mě donutilo se usmát a..možná jsem se trochu červenal.
Je ale už navečer a mě najednou napadne skvělý nápad.

,,Taehyungu!" řeknu najednou do telefonu.

,,Ano Jungkookie?" ozve se mi nazpět.

,,Pojďme spolu ven," řeknu.

,,Ven? Kam přesně myslíš?" zeptá se Taehyung.

,,Někam na zábavu," řeknu a kousnu se do rtu.

,,Na zábavu?" ozve se z telefonu. Pak chvíli nic. ,,No dobře, fajn," ozve se nakonec.

,,Super," usměju se. ,,Tak v kolik?"

,,Za 60 minut, vyzvednu tě," řekne Taehyung.

,,Dobře, už se těším. Zatím Taehyungu," řeknu a ve vzduchu zagestikuluju, i když to nemůže vidět.

,,Taky se těším, Jungkooku," rozloučí se Taehyung. Jdu se převléci a nachystat a než se naděju, Taehyung už je tu. Než stihnu cokoliv říct, Taehyung si mě přitáhne a políbí mě na rty. Pak se odtáhne a podívá se na mě. Já se usmívám a jsem trochu na rozpacích. Taehyung to bez pochyby vidí a v reakci na to se ušklíbne. ,,Můžeme?" zeptá se mě.

,,Jo," přikývnu a vydáme se spolu do jeho auta.

,,Kam přesně půjdeme?" zeptá se, když nastartuje auto.

,,No, já vlastně ani nevím.." zamyslím se. ,,Ještě jsem tady nikde..nebyl," vydechnu a podívám se na něj.

,,Jasně," řekne Taehyung. ,,Někam tě vezmu," řekne nakonec a rozjede se do tmy. ,,Bude se ti tam líbit," řekne po chvilce jízdy. ,,Teda doufám," mrkne na mě. Usměju se na něj. Chci si dneska zatančit. Docela mě překvapilo, že Taehyung souhlasil. Na jednu stranu jsem samozřejmě doufal, že se mnou půjde, ale upřímně jsem se spíše domníval, že ho nepřesvědčím. ,,Těšíš se?" vytrhne mě z myšlenek otázkou.

,,Jo," odpovím. ,,Chci si zatancovat a užít si to s tebou," řeknu.

,,Já taky," pousměje se Taehyung. Zanedlouho zaparkujeme na parkovišti, které už je skoro plné. ,,Je to tamhle," poukáže Taehyung, když vystoupíme z auta. Bok po boku se vydáme tím směrem. ,,Páni, vážně jsem netušil," začne Taehyung, ,,že bych s někým za podobných okolností šel na diskotéku. Vlastně jsem vůbec netušil, že bych někoho jako jsi ty kdy mohl mít ve svém životě," řekne potichu. Podívám se na něj. Taehyung mi hledí do očí. Nejdříve nevím co říct.

,,Já taky ne," řeknu nakonec.

,,Jungkooku...zítra ti to řeknu. Mám něco, co bych ti měl říct..zítra to udělám," slíbí.

,,Já..taky Taehyungu. Taky bych ti chtěl něco říct," řeknu se sklopeným zrakem. Jsem najednou docela nervózní. Je to něco, o čem jsem ještě nemluvil. S nikým. Vůbec.

,,Dobře Jungkookie. Teď o tom ale nebudeme mluvit, dobře?" řekne Taehyung a přitáhne si mě za pas.

,,Dobře," přitakám. Přiblížíme se k sobě a já Taehyungovi fouknu na rty. Nejdřív vypadá trochu zmateně. Začnu se smát a Taehyung se ušklíbne. Bylo to roztomilé. Omotám mu ruce kolem krku a políbím ho.

,,Můžeme?" zeptá se Taehyung šeptem, když náš polibek uhasne.

,,Jasně," řeknu a vydám se dál po cestě. Najednou mě Taehyung vezme za ruku a proplete si se mnou prsty. To mi přijde hrozně zvláštní. Ne ve špatném slova smyslu, to vůbec ne, jen že..nikdy se za ruce nedržíme. Olíznu si rty a pro sebe se usměju. Málem mám skoro až motýli, když mě k tomu ještě začne hladit palcem po hřbetu mojí ruky. Nepřestane ani když čekáme před vstupem. Najednou si vzpomenu na to, co jsem Taehyungovi slíbil a..hodně znervózním... Hlasitě polknu.

Troublemaker (Jungkook x Taehyung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat