အပိုင္း၁၄၉

538 82 0
                                    

[Zawgyi]
အပိုင္း၁၄၉

“ေသခ်ာတာေပါ့၊ သူမကခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ကေလးမေလးဘဲကို၊ သူကဘာမွမသိဘူး ဆိုတာငါယုံပါတယ္၊” လူအိုႀကီးကေခါင္းညိတ္ကာေျပာလိုက္ၿပီး, က်န႔္႐ႊမ္ကိုၿပဳံးျပကာ “ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့မင္းသမီးေလး, သမီးရဲ႕အကိုနဲ႔ခဏစကားေျပာခ်င္လို႔၊ ဘာလို႔အခန္းထဲသို႔ၿပီး ေရခဲမုန႔္မစားတာလဲ? သမီးရဲ႕အကိုကစိတ္မဆိုးပါဘူး”

က်န႔္ရွင္းရွင္းရဲ႕မ်က္ႏွာကထုံထိုင္းေနေပမယ့္, သူကအေလးအနက္ျဖင့္ ၿပဳံးျပလိုက္ၿပီး, “ဟုတ္တယ္, အကိုႀကီးကစိတ္မဆိုးပါဘူး၊ လိမၼာတဲ့ေကာင္မေလး, ႐ႊမ္႐ႊမ္”

“ဟုတ္ကဲ့” ေကာင္မေလးကေျပာလိုက္ၿပီး, မေပ်ာ္မ႐ႊင္ျဖင့္ေခါင္းညိတ္လိုက္သည္၊ အနီေရာင္အက်ႌဝတ္ဆင္ထားေသာအမ်ိဳးသမီးက သူမကိုအတြင္းသို႔ေခၚသြားသည္၊

“စိတ္ေလွ်ာ့ပါ၊ မင္းကစည္းကမ္းေတြကိုလိုက္နာတယ္, ကိုယ္ေတြကလည္းလိုက္နာတယ္၊” လူအိုႀကီးကလက္ဖက္ရည္ကိုမႈတ္လိုက္ၿပီး ေျပာလိုက္သည္, “ဒါေပမယ့္ မင္းက စည္းမ်ဥ္းေတြကိုမလိုက္နာဘူးဆိုရင္… ဒါဆိုရင္ေတာ့လိုအပ္တဲ့ ဘယ္နည္းလမ္းေတြကိုမဆို သုံးတဲ့အခါငါ့ကိုအဆိုးမဆိုပါနဲ႔”

“လိုအပ္တဲ့ ဘယ္နည္းလမ္းမဆို”ဆိုေသာစကားသည္ က်န႔္ရွင္းရွင္း၏စိတ္ထဲတြင္ စြဲထင္ေနသည္၊ ၎ကသူ၏နားမွ မိုးၿခိမ္းသံကိုၾကားလိုက္ရသလိုပင္၊

“က်…ကြၽန္ေတာ္ဘာမွမလုပ္ပါဘူး၊ သူနဲ႔ခဏေလာက္စကားေျပာ႐ုံပါ”

“ဒါေၾကာင့္ဘဲ မင္းဒီေရာက္ေနတာမလား၊ ငါ့ကိုေျပာေလ” လူအိုႀကီးက လက္ဖက္ရည္ ခြက္ကိုေျမႇာက္လိုက္ၿပီး တစ္ခ်ိဳက္ေသာက္လိုက္သည္၊ထို႔ေနာက္, သူ႔ေခါင္းကိုေမာ့ကာ, ၿပဳံးလိုက္ၿပီး ,ေျပာလိုက္သည္, “ငါ့နာမည္က က်ီဟန္႔ဝူ၊ မင္းငါ့အတြက္အလုပ္လုပ္ေပးရင္ဘယ္လိုလဲ?”

“ခင္ဗ်ား…” က်န႔္ရွင္းရွင္းကအံ့ဩေနေတာ့သည္၊ သူ၏က်ယ္ျပန႔္ေသာ သတင္းအခ်က္အလက္ကြန္ယက္ႏွင့္ သူ၏အလုပ္၌က်ီဟန္႔ဝူကိုမၾကားဖူးဘူး ဆိုတာမျဖစ္ႏိုင္ေပ၊ ဒါေပမယ့္ က်ီဟန္႔ဝူက သူ႔ကိုေ႐ြးခ်ယ္လိမ့္မည္ဟု သူဘယ္တုန္းကမွ စိတ္မကူးခဲ့ဘူး၊ “ကြၽန္ေတာ့္ကိုသတ္မွာေတာ့ မဟုတ္ဘူးမလား?”

သားရဲလေ့ကျင့်သူ (ဘာသာပြန်)Where stories live. Discover now