Part - 7

15.3K 819 16
                                    

Demon husband ❤️

by Shweyee ❤️

Uni

"သားသားနမည်ကဘလိုခေါ်လဲ"

"နဏ္ဏဝါတေညွှန်းပါ....လေးငယ်"

"ဘလို...လေးငယ်နားမလည်ဘူး"

အိမ်ကသခင်လေး၏ စကားကိုနားမလည်သောအိမ်ကြီးရှင်လေး၊  အိမ်တော်ထိန်းဒေါ်သက်အပါအဝင် အားလုံးမှာပြုံးစိစိဖြင့် ၊ သခင်ကြီးရဲ့ချစ်ခြင်းမေတ္တာကိုရတာ ဆန်းသည့်ကိစ္စမဟုတ်ပေ.....

"ဝုတ်ပါဘူး.....နဏ္ဏဝါတေညွှန်းပါဆို.....လေးငယ်ကလဲ....ဟွန့်...."

"ဟော...လေးငယ်ကမှနားမလည်တာကိုဗျာ.....မင်းသားလေးကစိတ်မဆိုးပါနဲ့ဗျာ"

လွန်းမှာသဘောကျစွာပါးလေးကိုဖဲ့လိုက်တော့ စေလေးကလွန်းလက်ကလေးကို  လက်သေးသေးလေးဖြင့်  ရိုက်ချလိုက်ပီး နှုတ်ခမ်းလေးဆူကာ ဟိုဘက်အားမျက်စောင်းလေးထိုးကာ လှည့်သွားတော့သည်.....

"သားသားကလူကြီး....ပါးလာဖဲ့နဲ့....ဟွန့်!...."

ဟား!.....

အဏ္ဏဝါမှာသဘောကျစွာရယ်လိုက်ပီး ‌စေလေးပါးအားချစ်စနိုးဖြင့်ဆွဲဖဲ့လိုက်ကာ.....

"ငစွာလေးသက်လယ်ရေ.....လူကဖြင့်4နှစ်မပြည့်သေးဘူးလူကြီးတဲ့....အိမ်သားတွေကတော့စေလေးလို့ခေါ်တယ်...အဏ္ဏဝါစေညွှန်းတဲ့...လာ... လေးလေးဆီကို"

အဏ္ဏဝါမှာ စေလေးကကောက်ပွေ့လိုက်ပီး ဒေါ်သက်ဘက်အား တစ်ချက်လှည့်ကြည့်လိုက်တော့ အကြည့်တွေရော အသံတွေပါအပြင် အပြောအဆိုတွေပါ အေးစက်သွားတော့သည်.......

"အလုပ်သမားတွေကိုဧည့်ခန်းကိုလာခဲ့ပါလို့ပြောပေးပါဒေါ်သက်...လာ!...သက်လယ်...ဖိုးလုံးလည်းလာလေ"

အလုပ်သမားတွေမှာကြောင်အစွာ လူတိုင်းကိုစောက်ဂရုမစိုက်သောသခင်ကြီး၊ အလုပ်ကလွဲရင်ဘာမှစိတ်ဝင်စားမှုမရှိ၊ အိမ်ကိုဧည့်သည်မပြောနဲ့  အကိုဖြစ်သူတောင်မလာခိုင်း  တခြားသူလက်ကိုင်ဖို့မပြောနဲ့ထမင်းစားပွဲဝိုင်းတောင်လာမထိုင်ခိုင်း စီးပွားရေးလောကရဲ့ကြောက်စရာကောင်းသောဘုရင်တပါးက သူရဲ့ချစ်သက်လယ်လေးကိုသာ အဲလိုပြုမူနေတာမြင်ရင် သူတို့ရဲ့ဦးမင်းအဏ္ဏဝါမှိုင်းမှဟုတ်ရဲ့လားဟု မေးပါလိမ့်မည်......

Demon husband {Completed}Where stories live. Discover now