Part 8

7.1K 210 0
                                    

"Kau ni cantik juga kan Arwa?"Tangan besarnya mengelus lembut pipi si isteri.

"Kenapa baru sekarang aku perasan?" Cait! Saya memang cantik sejak azali, awak je buta tak pernah nak nampak..Rambut yang jatuh itu, Daniel Tan selitkan di belakang telinga Arwa.

"Awak okey tak ni Daniel?"

"Kenapa?Aku nampak macam raksasa yang nak makan orang ke?"

Adalah juga...Raksasa ais..Huh!

"Awak mabuk ke?"

"Well....Kalau kau yang buat aku mabuk..Why not? Im proud to say that i am drunk right now!"

"Awak ni tak betul ni..Dah lepas, saya nak keluar..."Aku cuba nak bangun dari pelukan Daniel Tan.

"Not so fast dear.."Setelah itu kedudukan kami berubah. Dia pula berada di atas aku..

"Auchh!"Terjerit sedikit aku sebab terkejut dengan tindakan dia.

"Kau kan selalu goda aku? Why not kau goda aku lagi sekarang?"

"Awak ni kenapa? Tepilah...!!"
Seram pula aku dengan sisi lain lelaki ini.

"Nope...Aku takkan lepaskan kau malam ni....Kau ingat senang ke aku nak tahan godaan kau selama ni?"

Aku agak dah! Kucing kalau nampak ikan, takkan dia buat bodoh je. Daniel Tan ni je lambat sikit. Puasa la katakan!

"Saya ingat...Tebal sangat la tembok awak tu....Tak sangka, tersungkur juga.."

"Well..After all, aku ni lelaki..Bila dapat offer macam tu, kau ingat aku tak rasa apa-apa ke? Nak-nak, kau ni memang halal bagi aku..." Dia mengusap lembut pipi dan bibir ku.

Aku? Tinggi mana la tahap keimanan aku ni.. Tentulah aku sudah tergoda dengan kelakuan Daniel Tan. Lagi pula dia suami aku, lagilah aku merelakan.

"I want you tonight Arwa..Be mine!"

Belum sempat dia nak memagut bibirku, aku menghalang dadanya dari terus mendekat.

"Not so fast husband! I need to clarify something.." Aku nampak dia mendengus.

"What?"

"Kalau saya mengandung setelah apa yang kita buat selepas ni, macamana?"

"I will take the responsibility..."

"Awak takkan cerai dan tinggalkan saya?"

"I will say no if that can sastified you now...So?" Matanya yang seakan merayu itu aku tatap. Awak memang senjata yang melemahkan saya Daniel Tan..

"Boleh pakai ke kata-kata awak ni?"

Dia merengus.Marah la tu, aku melengahkan permintaannya.

"Arwa Dariya!" Katanya geram.

Aku tersenyum melihat wajah geramnya itu. Comel la pula. Aku menekup kedua tanganku di pipinya. Matanya aku tatap.

"I'm all yours Daniel..Do whatever you want...I will stick beside you no matter what, husband." Dia tersenyum setelah mendengar ucapan ku.

Sumpah! Ini kali pertama aku lihat dia senyum ikhlas seperti itu. Terleka aku dengan senyumannya sampailah aku merasa sesuatu menindih lembut bibirku. Aku terkejut dan tak lama kemudian aku juga membalasnya.

"I will bring you to heaven..Our own heaven..."

Buat pertama kali, setelah 3 bulan usia perkahwinan kami. Aku kini menjadi isteri dalam erti kata sebenar kepada Daniel Tan. 

Under Mission : [Seduce Him]Where stories live. Discover now