Part 19

6.9K 211 0
                                    

"Apa kau buat dekat luar ni? Tak sejuk ke?" Tanya Daniel Tan. Sekarang kami berada di balkoni hotel tempat penginapan kami di Genting Highlands. Susah juga la nak cari tempat menginap pada hujung minggu ni. Tinggal suite ni je available. Sudahlah luas, nak main bola sepak pun lepas ni. Nak buat macam mana, ambil jelah suite ni.

Aku yang memeluk tubuh itu terus memusing ke belakang memandang Daniel Tan sebelum pusing ke hadapan balik.

"Sejukkk...Tapi Arwa suka...Nyaman je...Abang peluklah Arwa, confirm tak sejuk..." Arwa hanya bergurau. Tipis harapannya untuk Daniel Tan memberinya back hug.

Tiba-tiba terasa ada tangan melingkari pinggangnya. Arwa tersenyum senang. Lalu dia menyandarkan kepalanya di dada bidang Daniel Tan.

"Don't get me wrong..Aku Cuma tunaikan permintaan kau.." Ujar Daniel Tan.

"Arwa tahu..Terima kasih sebab dah buat Arwa happy.."

"Abanggg.." Panggilnya.

"Hurm?" Dagunya beralih ke atas kepala Arwa. Pendek sangat isterinya ini, baru dia perasan.

"Boleh Arwa minta sesuatu?" Arwa sudah memusingkan badannya menghadap Daniel Tan.

"Apa dia? Kau jangan minta benda pelik-pelik Arwa..Jenuh aku nak layan.."

Arwa menggeleng sambil tersenyum manis. Tangan kasar Daniel Tan diambil lalu dilekap ke pipi kanannya. Mata mereka bertatapan.

"Boleh Arwa minta nak jalankan tanggungjawab Arwa dekat abang malam ni?"

"Huh?"

"Arwa tahu abang tak kisah pun pasal semua tu..Tapi Arwa taknak kita sama-sama berdosa. Kewajipan kita sebagai suami dan isteri."

Daniel Tan sedar akan tanggungjawab tersebut. Arwa pula isterinya yang sah. Mereka pasangan suami isteri yang halal.
Tanggungjawab tersebut tak perlu mereka culas walau pada dasarnya hubungan mereka tak seperti pasangan lain. Sejujurnya, hanya dia yang meletakkan jurang dan bukannya Arwa...

Tak lama lepas tu, Daniel Tan mengangguk. Setuju dengan permintaan Arwa.

Arwa tersenyum lantas menarik tangan suaminya masuk ke dalam bilik, pintu gelangsar ditutup rapat.

Under Mission : [Seduce Him]Where stories live. Discover now