Banyodan çıkalı 1.5 saat olmuştu sadece iç çamaşırlarımızla yatakta uzanıyorduk.
"Hava soğuk Rose giyin artık"
Dedi Jimin, onu reddettim.Derin bir nefes aldı. Jimin'in eli karnımda gezerken içimdeki kelebekler havalanıyordu ve bu biraz olsun bana dertlerimi unutturuyordu.
Jimin'in eli kelebeğimin üstünde durduğunda gözlerimi kapattım. Karnıma doğru eğildiğini hissettim. Dudakları kelebeğimin üstüne değdiğinde kalbim ateşler içinde yanmaya başladı bir anda
Ciğerimlerime kesik bir nefes çekerek gözlerimi açtım.
"Bu kelebeği yaptırdığımda hiçbir karşı cinsin bana dokunmaması için yemin etmiştim"
Dedim, Jimin hiç tepki vermeden eğilip bir kere daha kelebeğimi öptü."Ben sana çok alıştım Jimin, artık sensiz yapamam"
Dedim, Jimim gülümseyip kollarını bana sardı.
"Kimi çok seversen tanrı senden onu alır..."
DediKaşlarımı çatarak geri çekildim ve ona baktım. Eğilip gülümseyerek burnumu öptü.
"...bunu acı olsa da tecrübe ettim"
Dedi beni kastederek•••••
Gözlerimi zorda olsa araladığımda yatakta doğrulup esnedim.
"Günaydıınlar!"
Jimin eski pozitifliğini kazanmış bir şekilde odaya girdiğinde gülümsedim."Günaydın"
Dedim
"Lisa ısrarla seni arayınca açtım. Çok merak etmiş o da annen de, bende merak etmemelerini söyledim. Annen seanslarını aksatmamanı söylemiş Lisa'ya"
Dedi yanıma oturarakOflayarak camın ufak bir aralığından sızan güneşe baktım.
"Daha gitmeyeceğim"
Dedim
"Neden ?"
Dedi JiminGülerek yüzünü ellerim arasına aldım.
"Çünkü sen varsın..."
Jimin dediğimle güldü.
"...ve sonsuza kadar da yanımda olacağın için artık o saçma seanslara gitmeme gerek yok"
DedimJimin'in suratındaki gülümseme yavaşça silindiğinde kaşlarımı çattım. Ağzımı açacakken çalan telefonla Jimin kalktı.
"Buna bakmam gerek sevgilim"
Jimin'in sevgilim lafından sonra tüm kafam allak bullak oldu.Odadan çıktığında gülümseyerek elimi deli gibi atan kalbime koydum.
"Aşk gerçekten böyle birşey mi ?"
Dedim, heyecanla yatağa yatıp tavandaki kelebeklere baktım.Gülümsemem genişlerken tamda bugün anladım Jimin'e deli gibi aşık olduğumu. Bırak onsuz yaşamayı onsuz nefes alamazdım ben artık.
"Rosee!.."
Jimin odaya girdiğinde yataktan kalkmadan ona baktım."...hadi kalk ve giyin bakalım"
Dedi
"Nereye ?"
Dedim yatakta doğrulurken
"Dışarı çıkıp biraz gezelim"
Dedi, gülerek yatağa geri yattım.Yanıma gelip beni bebeğiymişim gibi kucağına aldı.
"Sende iyice zayıfladın seni iyi yedirmem gerek bana lazımsın, ne de olsa evlilik sözümüz var birbirimize"
Dedi, utancımdan kafamı boynuna gömdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•BUTTERFLY•
Fanfiction"Kelebeklerimiz Rose, bizi birbirimize bağlayan tek şey kelebeklerimiz" -Jirose