פרק 16- קנאה

10.8K 780 93
                                    

״מה זה היה אמור להיות?!״ רועי התפרץ לחדרי וצעק בלחישה את דבריו, גלגלתי עיניים ופלטתי אנחה עצבנית, הסטתי את השמיכה מעליי ונעמדתי מולו.
״לא מתה על בנות מהסוג הזה.״ אמרתי בביטחון.
״את חתיכת חרא...״ הוא סינן וריצד עם עיניו ברחבי החדר.
״אתה לא תעשה ממני חרא בן אדם בזמן שאתה כזה!״ צעקתי גם אני בלחש ונעצתי את אצבעי בחזהו, הוא העיף את ידי ממנו והביט אל תוך עיניי בכעס.
״אני חרא אבל את לא תדברי ככה לידידות שלי!״ הוא המשיך ופערתי את פי בגועל.
״היא הידידה שלך? היא נראית כמו זונה!״ אמרתי כלא מאמינה והוא תפס בפרקי ידיי, מטיח את גבי בקיר, שוב כמו שעשה בעבר, החנקתי זעקת כאב ונשכתי את שפתי התחתונה שנקרעה מרוב הלחץ שהופעל עליה.
״תפסיק עם זה, בבקשה, זה כואב.״ ביקשתי והשפלתי את ראשי לקרקע, מתחילה לבכות מהכאב, הוא שיחרר את ידיי ויצא מהחדר, טורק את הדלת אחריו, קרסתי כנגד הקיר ומשכתי את ברכיי אל בטני, ממשיכה לבכות בשקט, הגב שלי הלם מרוב כאב ורציתי באותו הרגע לערוף את ראשו של רועי ושל הכלבה ההיא.
לאחר עשר דקות של בכי שקט, עם הכוח הקטן שנשאר ממני עליתי בחזרה למיטה והתכסיתי עד לחזה, עצמתי את עיניי בכל הכוח וניסיתי להירדם.
~~

התעוררתי באמצע הלילה וגרוני היה יבש, קמתי מהמיטה והלכתי למטבח בכדי למזוג לי כוס מים שיעבירו את היובש, וכך עשיתי, נשענתי על השיש ולגמתי מהמים.
גבי כאב והכנתי את עצמי לשבוע מלא בכאבים ובמתח ביני לבין רועי.
דלת חדרו של רועי נפתחה והזדקפתי, ליאן יצאה משם, לבושה בחולצה שלו, שיערה אסוף בגומיה דקה והפוני בובה שלה עדיין היה ישר כמו סרגל, היא הייתה ללא עדשות ועינייה היו חומות ורגילות.
״תראו מי פה...״ היא אמרה בהתגרות ופתחה את דלת המקרר, כעס גאה בי והתאפקתי לא לשבור עליה את כוס הזכוכית שהייתה בידי.
״מה את רוצה?״ שאלתי בקשיחות והנחתי את הכוס על השיש, היא הרימה את ראשה ונעצה את מבטה בשלי, הטיתי את ראשי לצד וחייכתי חיוך מתגרה.
״לא הבנת כלום ממה שרועי אמר לך?״ היא סגרה את המקרר והתקדמה אליי.
״לדבר, אליי, בכבוד!״ היא אמרה והעבירה את הציפורן שלה באיטיות על לחיי הימנית, תפסתי בפרק ידה והזזתי אותה ממני בחזקה, ידה פגעה בארון המטבח והיא גנחה בכאב.
״כלבה!״ היא קראה וסטרה לי, אחזתי בלחיי הבוערת ונשפתי בכעס, הפלתי אותה על הרצפה ועליתי מעליה, מרתקת אותה לרצפה, היא נאבקה בי והצליחה להפוך אותנו כל שהיא מעליי היא ניסתה לשרוט את פניי אך הדפתי אותה שוב ושוב.
״אני מדברת יפה רק לאנשים שנכבדים את עצמם, לא לזונות!״ הרמתי את קולי והתהפכנו שוב, אני שוב מעליה, גבי כאב גם מההטחה בקיר וגם מההפיכה האגרסיבית כרגע.
משכתי בשערה והגומיה נפלה מראשה, היא לפתה את זרועי חזק מדי ונאלצתי לשחרר את ידי משערה.

יד נכרכה סביב בטני ומשכה אותי מליאן, רועי הרים אותי על כתפו וחבטתי בגבו.
״תעזוב אותי!״ דרשתי.
״תן לי להראות לזונה הזאת שאני לא השק חבטות שלה!״ צעקתי והמשכתי להכות את גבו.
הוא התקדם בצעדים גדולים ומהירים לחדר שלי והניח אותי על המיטה, התכוונתי לקום שוב אך הוא שלח את אצבעו ועשה תנועה מזהירה, חשקתי את שיניי בכעס ונשכבתי במיטה.
הוא היה נראה עייף, מן הסתם, השעה הייתה לפנות בוקר.
הוא יצא מהחדר וסגר את דלת החדר אחריו.
״מה הלך שם ליאן?!״ שמעתי את רועי שואל בכעס.
״אני לא יודעת רועיקוש, אני קמתי לשתות והיא התנפלה עליי משום מקום!״ שמעתי את ליאן מדברת בקול חסר אונים, לא יכולתי לשבת בחיבוק ידיים ולשמוע את השקרים האלו.
״חתיכת שקרנית, היא סטרה לי!״ צעקתי כשהגחתי למטבח משום מקום, עקפתי את רועי ונעמדתי אל מול ליאן.
״רוני.״ רועי אמר ולפת את מרפקי.
״אל תגיד לי רוני!״ צעקתי ומשכתי את ידי בחזרה לחיקי.
״על מי את עובדת, היא הרביצה לי ראשונה!״ ליאן צעקה בחזרה ונצרתי את לשוני בכדי לא לפתוח בשרשרת קללות שמכוונות אליה.
״קבל.״ אמרתי לרועי בחיוך והראיתי לו את הלחי האדומה שלי, רועי הביט בלחי שלי ואז בליאן שלא ידעה מה לומר, כאילו הייתה דג.
״היא דיברה אליי לא יפה...״ היא אמרה בקול נעלב והתקדמה לרועי, מלטפת את פניו, הוא נרגע בתגובה למגע שלה ובערתי בתוכי, היא נוגעת בו יותר מדי יחסית לידידה.
אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל קינאתי, היא נגעה בגבר היחיד שהיה בסביבתי בזמן האחרון, התרגלתי שרק אני נוגעת בו, צוחקת איתו, כועסת עליו ורבה איתו, היא נכנסה לטריטוריה שלי ואני לא נחמדה לאנשים כאלה.
ליאן תפסה בעורפו של רועי וקירבה אותו אליה, שפתיה נוגעות שלו ותוך כמה שניות הלשון שלו בדקה טוב מאוד את הסתימות בפה שלה, פערתי את עיניי בהפתעה ובביעות, הייתי קרובה מאוד למצב שבו אני לוקחת סכין ותוקעת בגב של רועי.
שעטתי לחדר בסערה אך סגרתי את הדלת בשקט שלא יבהלו ויחשבו שאני מקנאה או משהו, ואני מקנאה, דמעות הציפו את עיניי וצללתי למיטה שלי מתכסה על לראשי ובוכה בשקט.
אני לא יודעת למה אבל הרגשתי נבגדת, כאילו היינו חברים יותר מדי זמן ואז הוא הלך לאחרת.
אבל זה לא היה ככה, הוא בסך הכל החוטף שלי.
--

140 דירוגים וממשיכה אהובות שלי❤️

חטופהWhere stories live. Discover now