+ میدونم که همهی رویاهام نمیتونن به حقیقت بپیوندن اما اگه تو تا آخر عمرم باهام باشی ، هر روز از عمرم رو تویِ یه رویای قشنگ زندگی میکنم .
+ در واقع همین الانشم دارم با رویای بودنت تویِ یه حبابِ شیرین زندگی میکنم .
+ شاید آخرش نتونم به اونجایی که همیشه دلم میخواست برسم اما اگه توی بغلت بودم ، اونوقت دنیامو کنار خودم داشتم .
+ شاید نتونم همهی اون چیزایی رو که همیشه توی زندگی میخواستمو داشته باشم ، اما اگه تو رو داشتم اونوقت ...
+ اونوقت ....
آب دهنش رو قورت داد و نگاهه لرزونی به مانیتور انداخت ، کاش فقط گوگیش یه بار جوابش رو میداد ، آهه لرزونی کشیدو ادامه داد :
+ داشتنه تو تموم اون چیزیه که برای خوشحال بودن احتیاج دارمش گوگی .
+ میخوام باقی عمرم رو مشغول دوست داشتنِ تو باشم ، بهت اهمیت بدم و نفسهامو با تو تقسیمش کنم ،
+ میخوام سرم رو روی شونهات بذارم تا گذشتهام رو از یاد ببرم و توی آغوش تو آرامش رو پیدا کنم .
+ تو تنها گنج و ثروت منی گوگ .
+ من اعتقاد دارم ما توی بهشت جفت بودیم و باید اینجا روی زمین هم کنار هم باشیم ،
+ ببین گوگ، تورو نمیدونم ولی من دلم خیلی برات تنگ شده و هر لحظه توی فکرتم و اونقدر شدتش زیاد شده که هر چیزیو بهت ربط میدم و وقتی بیرونم همش حس میکنم الان جلوم در میای و میبینمت .
+ نوتیف که برام میاد یا وقتی یکی زنگ میزنه میپرم رو گوشی ، فکر میکنم شاید تو باشی که بالاخره جوابِ ایمیلهامو دادی .
+و شبها وقتی میام دراز بکشم رویاهام با تو رهام نمیکنن ،
+ میخوام بخوابم ولی تا صبح هزار جور خواب راجب تو می بینم ،
" + رویای تَرک شدنمو میبینم "+ میام یکم برا دلِ خودم بنویسم وَ بازم تهش می بینم به تو مربوط شده .
+ میشه زود بیای ببینمت ؟
+ وگرنه روانی میشم . بنظرت تا کی میتونم ادامه بدم زندگی رو بدونِ تو ؟
+ عاشقتم تَک ستاره ی قَلبِ قو .
دکمه ی سند رو زد و از ایمیلش پرینت گرفت .
دفترشو باز کرد و چسب رو پشته کاغذ زد و داخلِ دفترِ دلتنگیش چسبوند .
اسمِ این دفترو عشق و دلتنگی گذاشته بود ،
خودکارو برداشت و متنی رو که صبح خونده بودو زیرش نوشت :" نمیدانی چقدر تنها هستم .
این تنهایی مرا اذیت میکند ،
میخواهم امشب با تو چند کلمه صحبت بکنم .
چون وقتی که به تو نامه مینویسم ،
مثل این است که با تو حرف میزنم .
اگر در این کاغذ "تو" مینویسم مرا ببخش .
اگر میدانستی درد روحی من تا چه اندازه زیاد است !
روزها چقدر دراز است ؛
عقربک ساعت آنقدر آهسته و کند حرکت میکند که نمیدانم چه بکنم ...
آیا زمان بهنظر تو هم اینقدر طولانی است ...
YOU ARE READING
VENA AMORIS
Actionهمونجور که رایتر تلاش میکنه منظم باشه ، شمام ووت، کامنت، و فرستادنش به بقیه رو یادتون باشه . منم نیاز به انگیزه دارم خب (: 🌨️⭐⭐🌨️ میگـن: حلقهٔ ازدواج را به خاطرِ اين در انگشت چهارم در دست چپ میپوشند که یک رگ مستقیماً از انگشتِ چهارم به قلـب شخ...