1

1.1K 65 11
                                    

Stukałam palcami o drewniany stolik, czekałam zniecierpliwiona aż pojawi się mój wspaniały brat. Rozglądałam się dookoła, upewniając się że jest to bezpieczne miejsce na spotkanie.

Minuty mijały, a go dalej nie było. Nie dziwiło mnie, że się spóźnia na spotkania ze mną, ale tym razem to on coś potrzebuje ode mnie.

Wyciągnęłam telefon i weszłam w wiadomości, wybrałam czat z nim by wystukać wiadomość.

Do: Tae🐻
20 minut temu miałeś być. Ile jeszcze?

Wiadomość otrzymałam natychmiast.

Od: Tae🐻
Dasz wiarę że zapomniałem? 🤦 wpadnij do mojego mieszkania.

Do: Tae🐻
Nienawidzę cię..

Od: Tae🐻
You Love me 💋

Westchnęłam rzucając odliczoną kwotę za kawę, mogłam się spodziewać że tak się stanie. Następnym razem będę ostrożniejsza i od razu udam się bezpośrednio do jego mieszkania.

Wyszłam z autobusu rozglądając się po okolicy, wyjątkowo mało ludzi poruszało się po osiedlu na którym mieszkał Tae. Ruszyłam dobrze znaną mi drogą, gdy w końcu byłam na miejscu, zapukałam do drzwi. Słyszałam za drzwiami przepychanki, zanim drzwi się otworzyły całkowicie, to trzy razy zdążyły się zamknąć. Jakby ktoś walczył o ich otwarcie. Pokręciłam głową z lekkim uśmiechem, przez chwilę zapomniałam ile chłopa tam mieszka.
Drzwi się otworzyły szeroko, moje spojrzenie spotkało się ze wzrokiem Tae.

- Czy te drzwi kiedyś w końcu otworzą się za pierwszym razem? - zaśmiałam się.

- Liczyłem że już się przyzwyczaiłaś do tego że nie - Tae pociągnął mnie w swoją stronę, przytulając mnie do siebie - Pięknie dzisiaj wyglądasz siostro.

- Nie podlizuj się - odepchnęłam go od siebie lekko - Przez ciebie straciłam pół godziny w kawiarni.

- Oh.. no [Y/N], przepraszam okej? Grałem z chłopakami i mi się zapomniało.

- Zawsze masz wymówkę - zdjęłam buty.

- No właśnie Taehyung.. zawsze masz wymówkę.

Odwróciłam w stronę głosu, spojrzałam na Jimina, który siedział na kanapie z poduszką.

- Dlaczego zawsze stajesz po jej stronie? - Mój brat zwrócił się w jego stronę

- Dlaczego zawsze stajesz po jej stronie? - Mój brat zwrócił się w jego stronę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
SERENDIPITY / PARK JIMIN Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz