The pain of love hurts the most🔥💔

Umeed and Farjaad were very sad and disappointed because of thier families Farjaad was laying on the couch in his room besides the window he can clearly see the moon shinning with the fullest peak and the light of stars become fade because of moonlight...
He didn't even knew that why is he adoring to moon like this once Sehar told him that :agr kabhi koi takleef ho or main ap Kay sath na Hoon to ap Chand ko dekh Lena hum ek doosre se kabhi door nhi ho sakte kiun k hum ek aasman k neechay hain yani Sath hi hain to yeh fasle khatam hojayengy you won't feel alone then ever .
Then he asked her,
Chand ko dekhny se tumhari takleefain kese kam hojati hain.
Umeed:problems or takleefain to Meri ap se baat Karne se khatam hoti hain ap mere liye ek chodween Kai chaand ki tarha hain jis tarha uski Roshni se  sitare chup jatay  hain wese hi apse baat karke mere sare dukh to takleefain ,ghayab hojati hain❤️.
Farjaad :to Tum ne mujhy kiun kaha k main Chand ko dekh k sukoon haasil karo sukoon to mujhy tumse baat karkay milta hai halankay Maine us din k baad se tumhari awaz nhi Suni magar Tumhari voice mere kaano main abhi bhi goonjti hai.....❤️❤️❤️meri khaali duniya main mere weeranay Dil Mai roshniyan Tum lay kar aye ho Sehar you are my sunshine ❤️
He remembered that conversation and he smiled in deep grief a tear slipped from his eyes on the way to his cheeks.
(And That's what love brings in you. Although it's a great feeling but it hurts, the burning flames of love can be healed by love only and if it's true love it never have boundaries, it never stops at any point, it become deeper and deepest day by day and you can't stop it because you can't control your heart anymore, how could you even beacuse your heart is not at its place anymore it's already gone to the person with whom you are in love with 💜✨✨only that person can calm you down or heal you that's exactly happening with Farjaad and Umeed)
Umeed was also in the same sicumstances her heart was beating faster as it is about to burst fear of loosing another person she loved in her life after her mother was killing her from inside out.
Farjaad texts Umeed,
Farjaad: jag Rahi ho?
Umeed:ji.
Farjaad: abhi tak jag rhi ho kiun neend nhi arahi?
Umeed:ap bhi to jaag Rahe hai kiun jaag Rahe hain?
Farjaad: bas Dil bhaari horha hai aisa lag Raha hai Kisi ne dumble rakha hua h 100kgs ka...
Umeed:Mera bhi dill bht zoor se dharak Raha hai it is about to burst...
Farjaad:ek baat poochu?
Umeed: ji ji.
Farjaad:yeh kia hain hamare beech main sab hum ise is relation ko kia Naam dain?
Umeed: kia zaroori hai k har rishtay ko Naam denay se hi uski ahmiyat ka andaza ho kabhi kabhi to baap sagi olaad k sath aisi ziyaadti kar jata hai Kay koi ghair bhi kia hi karyga or kabhi koi ajnabi Dil k andar aise Ghar kar jata hai k us k ilawa koi apna nahi lagta...
Farjaad in tears*:Sahi baat hai mujhy tumhain ek baat batani hai.
Umeed:mujhy bhi ek batani hai ap shuro Karen phir main batati hu.
Farjaad:Tum batao pehly,Meri baat boht bari hai main baad main batata hu.
Umeed :Meri shayad usse bhi bari hai k ap sun kar reply bhi nahi karengy.
Farjaad:ek sath text karty hain or phir dekhyngy kis ki baat ziyada bari hai.
Umeed:okay.
Farjaad and Umeed texts each other at the same moment***
Farjaad :Meri mom ne Meri shadi Kisi or larki k sath fix kardi hai Meri Marzi k baghair...
Umeed:mere baba Meri Marzi k khilaaf Meri shadi kar Rahe hain...
And the moment they saw each other's texts they went in deep sadness the wave of tears starts flowing continuously from thier eyes the depth of thier love bring them to this moment and it proves that love is all about the connection between souls not virtual effection....
The fear of loosing each other was driving them insane....