Pillar of love🫰🏻

Aghhhh mai Itni lazy Hoon abhi tak Hamza ko Apne bare Mai nhi bataya pata nhi wo kese react karengy  unko to jhoot se sakht nafrat hai magr Apne piyaar ko moqa to day sakte hain naa.

                  --------------------------------

On the other hand Farjaad was tensed about the lie ,he told Umeed. Lieing was never a part of his personality,but the circumstances made him to and now he didn't know how to reveal the reality.He was sitting on his bed thinking about it and her reaction when she will came to know about it.

I don't know usse kesa lagay ga jab Mai usko Sach bataonga ,agar us ne gusse Mai aakar mujh se break up kar Lia to?nhi nhi Farjaad aisa kuch nhi Hoga Mai ne bass use apna Naam hi ghalat bataya hai baqi sab to theek hi bataya hai she'll understand my situation.But Trust is the pillar of love and if the pillar itself is not strong how could the building of love could be?
Farjaad aj Kal tum bohot overthinking karne Lage ho choro isse kuch nhi Hoga ghalat.

The Engagement Day...

F:Sehar nervous to nhi ho?
U:Im really nervous right now Mr.Hamza. Meri saas sahiba abhi Kisi bhi lamhe Apne bete ko lekar aati hi hongi.
F:Dekho tum tension nhi lo ek kaam karo Kisi bhi tarha Ghar se niklo Mai Tumhain pick karlonga.
U:Dekhain ap Pohonchain kidney hill Mai wahan ajaongi.
F:Tum kese aogi.
U:Samajhne ki Koshish kare mujhy akele nikalte hue Kisi ne dekha to Mai koi bhi bahana bana sakti hu but apke sath agar Mai pakri gaye to mere Abba ne apka qeema bana Dena hai
F:Acha theek hai jesa Tumhain theek lagaye.

Niggo ji orders him to get ready.
N:Farjaad beta ready nhi hue abhi tak Chalo jaldi se ready hojao.
F:Mom mujhy ek meeting Mai Jana hai urgent I have to foreign company k CEO khud arahe hain.
N:Baby ready hojao mujhy Kuch nhi Sunna meeting ko postpone kardo
F:maa nhi karsakta bohot important hai.
N:acha ek kaam karo sherwani pehen k ready hokar jao or meeting end hote hi ajana Pasha House ok baby?
F:Ji ma ok

On the other hand the makeup artist arrived to their home and she asked Umeed to change her dress so she can do her makeup last night she has already done her mehendi.
H:Umeed ready hojao Make-up artist bhi agaye hai
U:Haya mujhy bohot tension ho rhi hai.
H:Umeed Kuch nhi hoga Meri jaan Farjaad Bhai bohot zimmedaar insaan hain Woh bohot khayal rakhayngay tumhara
U:Sirf khayal nhi rakhna hota haya mohabbat ka bhi role hota is relationship mai Jiski Umeed nhi ki ja sakti us Halakoo Khan se.
H:Umeed Farjaad Bhai Bure nhi hain itne Woh bohot pure soul hai rishte khuloos or piyaar se nibhana jante hain.

Umeed started feeling bad for Farjaad suddenly.

U:Ya Allah Mai Kahi ghalat to nhi kar rhi Farjaad k sath?Haya Sahi keh rhi hai wo ghalat insaan to nhi hain . Main unhain dhoka day rhi hoo. But kia karu baba bhi to nhi samjhty yeh to Farjaad k liye bhi acha hai k Mai unse shadi na karu wo khud bhi to khilaaf hain is engagement k,haan Mai Sahi kar rhi hu bikul.

Umeed gets ready in her engagement's attire it was a Tourquise coloured dress with white coloured pearls on it and white pearl jewelry.she was looking so ravishing in this look.Then she reads the text from Farjaad.

F:Ready ho?
U:ji ready ho.
F: pictures to send karo.
U:Hamzaa jahan itna intizaar kia hai waha thori dair or sahi .
F:Han pata hai mazaq kar Raha hu acha ok Mai pohonch Raha Hoon.
U:Ok I'm coming too ...

Farjaad looks at mirror and give himself the final look,tooks the keys and leaves for the destination.
He reaches there at time but Umeed was missing He texts her.

F:Sehar kaha ho I have reached the location already.Tum keh rhi thi k ajao gi mujhy se bhi pehly.
U:Bas 2 minutes Hamza I'm coming.Apne kia pehna hai yeh to batain Mai kese pehchanugi apko.
F: Mai ne Blue colour ka kurta or white pajama pehna hai.ab ajao.
U:ok ok.

Umeed reaches there as well and she started looking for him...She saw a man standing next to her he was looking somewhere else she saw his back and she got the deja Vu of that day when she men him she got really excited she started moving towards him and suddenly turns his face towards her and Their whole universe got stuck.

The mixed expressions of shock,happiness and doubt. Their face expressions were nothing but in disbelief.

U:AP yaha kia kar Rahe hai yaha to....
F: Exactly that's my point yaha to....

And suddenly they said at same time.
U:Ham.. Hamza..
F:Se..seharrr....

And the next 2 minutes they spent were silent and deep thoughts.
u:Apne jhoot bola tha mujh se? Ham...Farjaad.
F:Mera yaqeen karo sehar..sorry Umeed main ne jaan boojh kar aisa nhi kia tha I was just confused.
U:Farjaad hamari hi engagement thi or hum hi bhaag Rahe thy ek doosre se.

Umeed takes some steps forwards to him and he takes some steps as well.

F:Han but hum Ghar walo ko kia kahengay tum to yaha agaye ho?

They were not in that situation in which they could say a single phrase,she runs towards him and circled her arms around his neck, hugged him tightly and after few seconds he wraps his heavy biceps around her waist tightening the hug they lost every of there brain cells and few drops of tears starts falling after another. Not breaking the hug he said.

F:Mai sach batane Wala tha but Maine Socha k jab milengay tab bataonga.
U:It's okay, it's okay it's okay... Abhi Kuch nhi bolain mujhy Kuch nhi Sunna abhi mujhy Sirf sukoon haasil karna hai .
F:Umeed Ghar chalte hai pehly phir Ghar walo ko sab batayengay.
U:Han chale Farjaad she starts moving but he offers her his arm and she held him with her tiniest wrist.

They don't know what type of disaster is waiting for them in Pasha House....