•Κεφαλαιο 13•

43 4 18
                                    

Νίκος.

Ο περίεργος πονοκέφαλος εξαιτίας της μέθης μου είχε ήδη κρατήσει δυο μέρες και αναρωτιόμουν αν αυτό θα κρατούσε για πάντα. Ίσως έφταιξε και η σύγκρουση μου με τον τοίχο όπως μου είπε η Δανάη που μου άφησε ένα ωραιότατο καρούμπαλο να στολίζει το μέτωπο μου.

Κοιτούσα το καρούμπαλο μου στο καθρέφτη του αυτοκινήτου μου λίγο πριν βάλω μπρος για να γυρίσω πίσω στο σπιτι, επειδή είχε φθάσει πλέον μεσημέρι. Είχα ξεμείνει από  χθες το βράδυ που πήγα για μια επίσκεψη στο σπιτι του Μάκη, επειδή η κατάσταση στο σπιτι με την Δανάη παρέμεινε λίγο σε ένα κλίμα αμηχανίας, και ακόμα απορώ γιατί εξακολουθώ να συμβουλεύομαι τον Μάκη για κάθε τι που μου προκαλεί ερωτηματικά.

Στο μυαλό μου καθώς οδηγούσα σκεφτόμουν μονίμως τα λόγια του Μάκη από την χθεσινή μας κουβέντα, τα οποία με κράτησαν ξύπνιο μέχρι τις τέσσερις το πρωι.

«Νίκο μεταξύ μας σε γουστάρει η μικρή.» Είπε με μια σιγουριά να χρωματίζει την φωνή του.

«Μαλακιες!» Αντεπιτέθηκα.

«Ρε φίλε ότι στοίχημα θες, ότι πέφτω μέσα σε αυτο.» Δήλωσε παλι.

«Κοφτό ρε μαλακα σου λέω δεν παίζει αυτό το σενάριο.»δήλωσα.

«Σε προκαλώ μια εβδομάδα να της κανείς τα γλυκά μάτια να δεις ότι λέω αλήθεια!»ειπε έντονα.

«Τι λες ρε Μάκη; Θα παίξω mind games με την μικρή;»είπα γελώντας αλλά κατά βάθος είχα μείνει με αυτή του την πρόταση.

«Δεν θα το χαρακτήριζα έτσι, πιο πολύ λέγεται ρίχνω άδεια και πιάνω γεμάτα.» Είπε με ειρωνικό βλέμμα ανωτερότητας και εγω γυρισα τα μάτια μου σε μια στιγμή αποδοκιμασίας σε αυτά που άκουγα.

«Σου προτείνω κάτι, αν θες το κανείς, μεταξύ μας όμως δεν χάνεις κάτι.»

«Ακούω τι μαλακια θα πεις παλι.»

«Άμα κανείς έτσι δεν λέω τίποτα.» Είπε και σταύρωσε τα χέρια του πεισμωμένος καθώς άραξε πίσω στον καναπέ.

«Σκάσε ρε ηλίθιε και πες.» Τον παρότρυνα και εκείνος αμέσως σηκώθηκε πάλι.

«Να την φλερτάρεις μια εβδομάδα.» Είπε σοβαρός και εγω λύθηκα στα γέλια.

«Το συνεχίζεις, κοφτό φίλε σε χαλάει!»είπα καθώς έκανα μια τζούρα από το τσιγάρο που μοιραζόμασταν με τον Μάκη.

«Ναι καλά εγω τα έχω τετρακόσια, εσύ κοιμάσαι μαλακα!»είπε και μου άρπαξε το τσιγάρο από τα χέρια.

Like a friendWhere stories live. Discover now