004- Time to be serious.

Please vote and comment 😘.

Nick POV: • Sparks Club, Kingston  2:11 am

Nick POV:
• Sparks Club, Kingston  2:11 am

Walking in the entrance I made sure to tell the dj not to hail mhi up.

Nuh want him too loud up ee ting.

Walking towards the bathroom I see the girl I saw the the apartment complex.

Browning.. all now she nuh text mhi Eno.

Jah jah, She nuh interested inna man.

But wah gwaan yasso?

Seeing three big men tower over her mhi just seh jah.

Watch mhi and dem. If a neva fhi di people dem weh inna di club and browning a straight bullet inna dem head. 

Watching them, she kicked and slapped one and took the advantage to run to the bar.

I took the chance and went up the one using my boxing skills, I knocked the one that grabbed her hand a flew a punch fhi him eat.

Another one charging at me, him eat one fist too.

 While fhi him lips and nose a bleed di big tough one come a bad up fhi him self suh mhi knock him out wid mhi gun and continue punch him inna him face.

Harassing a woman inna my club? Mad?

Emily start calm mhi dung. Nae memba mhi bring har eno..

Mhi go home and find har di step and mhi yaad and she neva did a leave so mhi mek she give me head and just bring her yasso same time. 

Nuh business wid har afta dat eno.

Seeing browning standing with what I would guess to be her friend I zoned out..

Now making eye contact with her,I wanted to talk to her. I needed to talk to her. 

She walked away with her friend on her arm and I went up to her "No touching please", she said.

Oh, a frown forming on my face. 

Zoning out I didn't even notice she fully walked away....Was it Emily? Did she think I was Taken? Was it she who texted me? Assume she assume eno..

I sighed, Stress. 

Turning to Emily's Voice as she said "Wah mek ya eye har suh" and rolled her eyes .

"Bredda guh dive inna yuh hole and move nuh.",  hissing my teeth I walked over to Markez and his date for the night.

"Wah gwaan bro? A who upset yuh?"

"Dutty emily man." Kmt.

"A dats why she a bawl a di entrance right desso?" He pointed to her.

I burst out laughing, "Dah gyal ya broo"