medya: Sage
**Hatırlatma**
Az önce yapılan duyuruya göre de eşyalarımızı hazırlamamızı sonra da bahçeye inmemizi istemiş detayları orada anlatacaklarını söylemişlerdi. O yüzden biz de aklımıza gelen her türlü durumda yardımcı olabilmesi için yanımıza her türden eşya almıştık.
****
Eşyalarımızı alıp bahçeye inebildiğimizde büyükçe bir kalabalıkla karşılaşmıştık. Herkes eşyalarıyla birlikte oldukça fazla yer kaplıyordu o yüzden bahçe her zamankinden daha dolu görünüyordu. Kendimize bir boşluk bulunca oraya geçtik. Geçmemizle müdürün konuşmaya başlaması bir oldu.
"Öncelikle hepiniz tekrardan hoş geldiniz 1.sınıflar. Akademi başlayalı birkaç ay geçti umarım alışmışsınızdır. Alışamadıysanız endişelenmeyin çünkü bu yarışma boyunca takımınızdaki tanımadığınız kişilerle kaynaşabileceksiniz." dedi müdür ve eliyle yanına arkasında onun konuşmasını bitirmesini bekleyen öğretmenlere işaret verdi. Öğretmenlerin beklediği yerden oldukça kısa boylu olan bir kadın öne çıktı ve müdürün yanına geçti.
"Sizi bu yarışmada jürilik yapacak olan kişilerden Mady ile tanıştırayım. Şimdi adaya gitmeden önce kura yardımıyla takımlarınızı belirleyeceğiz ardından her takım adaya birlikte aynı araçlarla gidecek. Kaynaşmanız için güzel olur diye düşündük. Yarışmayla ilgili diğer detayları size Mady anlatacak." dedi ve biraz kenara çekilip hocayı ön plana çıkardı.
"Merhaba gençler zaman kaybı olmasın diye hemen konuya geçsem bana kızmazsınız umarım ama vaktimiz sınırlı. Size kısaca kurallardan ve yarışmanın işleyiş şeklinden bahsedeyim sonrada kuramızı yaparız. Birazdan aranızdan birkaç kişiyi çağırıcam o kişiler kurulan grubun başkanı olacak ve takım arkadaşlarını kurayla kendileri seçecekler. Çağırılan kişilerde rastgele seçildi bu arada, kaptanlık ile ilgili kavga çıkmasın diye. Neyse gruplar belirlendikten sonra ben adada size 5 yarışma konusu seçeceğim." O konuşurken birkaç görevli hocanın yanına üzerinde büyük siyah bir kutu olan masa getirdiler. Gitmeden öncede hocanın eline bir kağıt tıkıştırdılar ve geldikleri gibi hızlıca gittiler.
"Kurallara gelirsek yarışma süresince öldürmek hariç her türlü yaralama yada kavgaya izin var. Hiçbir cezası olmayacaktır. Ayrıca yarışma sırasında oluşacak ölümler, sakatlıklar ve kazalar akademiyi hiçbir şekilde ilgilendirmeyecek. Herkes kendinden sorumlu olacak. Ayrıca kalacak yerler verilmeyecek kendi çabalarınızla adada barınak yapmak zorundasınız." dedi ve elindeki kağıdı açarken devam etti
" Şimdi grup kaptanlarını çağıracağım ismi okunan yanıma dizilsin. Llyod Hans, Perla Roth, Aiden Ken, Darrel Setra, Sage Ant, Pamela Joy, Elif demir, Anat Khatun, Carl der,......... Elena Honest." Söylenen son isimle birlikte kafamı hızla ona çevirdim. Adları okunan kişiler hocanın yanına çıkarken o şaşkınca etrafına bakınıyordu. Sırtından itekledim "Hadi gitsene!" Benim seslenmemle biraz kendine geldi ve ilerlemeye başladı, diğer kaptanların yanında durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horace Akademisi
FantasyMisty'nin yaşadığı dünyada 6 farklı tür vardı elfler, şeytanlar, periler, şekil değiştirenler, element kullanıcıları ve türlerin arasında en güçsüz ve şanssız olarak bilinen alba türü. Misty sizinde tahmin etiğiniz gibi alba türündendi ve gideceği...