בלה-
לפי מה שהבנתי סילביה חזרה לגור באחוזה של האחים, היא סלחה לו. רפאל עושה אותה מאושרת, ואם היא מאושרת אני מאושרת.
"בלה, להתרכז!" צועק לי אליאס, אני מתעוררת ממחשבותיי ומתחילה לפעול. ליאם ואני עובדים בשיתוף פעולה מושלם, אני בבר מחלקת משקאות והוא מחליף אותי כמלצר.
"וויסקי" קול בס גורם לי להרים את ראשי ואני נחרדת, עצמותיי קופאות ואני מרגישה את החרדה מטפסת בגרוני.
גבר בשנות השלושים לחייו, נראה טוב. אותו שיער שטני ואותן עיניים כחולות. הוא לא השתנה, כמעט ולא.
"זה.. אתה?" אני בקושי מצליחה לדבר.
אין פאקינג סיכוי."זה אני" הקול ששמעתי בילדותי, הקול ההוא שהתאהבתי בו, הבן זונה שהפליל אותי ושלחתי אותו אל הכלא.
אדריאן.
"זה לא יכול להיות.." אני ממלמלת, מרגישה איך הצבע אוזל מפניי. אני עוזבת את כוס הזכוכית שעד זה הרגע החזקתי בידי והיא מתנפצת לרסיסים ומשמיעה קול חזק.
"חיפשתי אותך, הרבה שנים לא נפגשנו" יש בקולו משהו אחר, טינה או אולי כעס?
הוא שונא אותי על שהכנסתי אותו לכלא בראיות מפלילות?!אני אפילו לא שמה לב שאני מתחילה לדמם, עד שאני מגישה נוזל מעקצץ ושריפה ברגליי.
הזכוכיות פצעו אותי. כל האנשים שבבר מסתכלים עליי, אני מושכת תשומת הלב."מה אתה רוצה" אני משתלטת על עצמי, קולי יציב. אין לו שום סיבה להיות כאן, שום סיבה לחפש אותי.. אלא אם כן..
אני בורחת מהמקום, זורקת את הסינר על הרצפה וליאם צועק לי מרחוק. אני רצה ומתרחקת כמה שיותר מהבר, ממנו.
איך קיצרו לו את השנים בכלא?!
הוא קיבל מאסר עולם.איך הוא התעשר כלכך?!
על זה אין לי תשובה."בל, תעצרי!" אדריאן רץ אחריי וקורא בשם חיבה שהיה נוהג להדביק לי, אני נלחצת ומגבירה את מהירותי "אני רק רוצה לדבר".
"לדבר?!" אני מסתובבת, מרגישה נבגדת וקטנה כלכך מולו "אתה הפללת אותי כשהייתי צעירה, ניצלת את זה שהתאהבתי בך!" אני מטיחה בו "ואתה חושב שיש על מה לדבר?".
אני עוצרת, דמעות מאיימות לצאת אך אני לא אשבר, לא מולו, לא עוד.
"תחזור למקום ממנו באת, ותישאר שם. אני התקדמתי בחיים, אתה תקוע בעבר" אני מסננת, רואה איך אדריאן נסוג ממילותיי כאיתו מצליפים בו בשוט.
"אני לא נושך, נשבע" הוא מרים ידיים מעלה בכניעה, הולך אליי באיטיות ועושה זאת עד שאני צועקת לו שיעצור.
"משום מה אני לא מאמינה לך" אני אומרת, נסערת "מה אתה עושה כאן, אתה רוצה נקמה?!" אני כבר לא פוחדת לשאול.
YOU ARE READING
Dangerous Game [2]
Romanceברונו, האח התאום של ליליאן. הוא תמיד משיג כל מה שהוא רוצה. וכרגע.. הוא רוצה אותה. שניהם אוהבים את המשחק. שניהם אוהבים את הריגוש. היא מתחצפת, הוא מגיב באש. כשהכל מסתבך ויש משיכה, שני הצדדים מגיעים לעסקה. היא עשתה עסקה עם השטן.. אבל גם היא לא מלאך. ה...