Εδώ και λίγη ώρα, ο Ρέι διάβαζε τις προτάσεις που είχα ετοιμάσει αμέσως μετά την ανάρρωσή μου ενώ παράλληλα του εξήγησα το συμβάν με τον δημοσιογράφο αλλά και την κατάσταση με τον Μάικλ Λούθερ.
Το πρόσωπό του έπαιρνε ένα σωρό εκφράσεις, οι οποίες δεν ήταν καλές. Σίγουρα το γνώριζε ή το φανταζόταν αλλά ο Πρόεδρος δεν έχει τόσο μεγάλη επιρροή όσο θα πίστευε κανείς. Πρόεδροι ανέβαιναν και κατέβαιναν. Εκείνο που ήταν σταθερό ήταν τα στελέχη του κόμματος, τα οποία εξάπλωναν τα πλοκάμια τους παντού.
Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι ο Ρέι είχε ψηφιστεί από τα στελέχη του κόμματος επειδή έψαχναν έναν Πρόεδρο μαριονέτα. Όμως δεν περίμεναν ότι τα σκοινιά εκείνης της μαριονέτας κόπηκαν την στιγμή που ανέβηκε στην σκηνή.
Τώρα κάνουν τα πάντα για να τον περιορίσουν και να τον βάλουν στη θέση του καθώς δεν τους αρέσει ο τρόπος διακυβέρνησής του. Μέχρι και κατασκόπους είχαν «φυτέψει» στον Λευκό Οίκο για να μαθαίνουν τις κινήσεις του. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν δεν προλάβαινα να δημοσιοποιήσω τη σχέση του με την Μάργκοτ Σλόαν, σίγουρα θα το έκαναν εκείνοι και όχι με κομψό τρόπο.
Ο Ρέι έγειρε προς τα πίσω στην καρέκλα του παίρνοντας μερικές βαθιές ανάγκες.
-«Πως είναι ο μικρός;» ρώτησε.
-«Του μίλησα, όμως ξέρεις ότι πρέπει να αποφασίσει εκείνος πως θα συνεχίσει τη ζωή του. Ακόμη και αν τον πιέσουμε να σταματήσει, δεν θα πετύχει αν ο ίδιος δεν το θέλει.» αποκρίθηκα.
-«Πρέπει όντως να ρίξουμε την προσοχή μας στο μέλλον μας και αυτό σημαίνει στην ποιότητα ζωής των παιδιών μας.» αποκρίθηκε.
-«Θα μελετήσω τις ιδέες σου, Ντάνιελ, αν και νομίζω ότι σίγουρα έχεις σκεφτεί και την τελευταία λεπτομέρεια. Θα καλέσω σε συμβούλιο τους υπουργούς καθώς πρέπει να γίνει μια μαζική κίνηση από όλα τα υπουργεία και όχι μόνο το υπουργείου Παιδείας. Οι προτάσεις σου πρέπει να πάρουν τη μορφή νομοσχεδίων, ώστε να μην αλλάξουν όταν τελειώσει η θητεία μας.»
Αυτό θα ήταν το ιδανικό. Όμως το ερώτημα ήταν αν θα τον στήριζαν οι υπόλοιποι υπουργοί, καθώς μεγάλο ποσοστό αυτών ήταν διεφθαρμένοι και δυσαρεστημένοι με τον Πρόεδρο. Από τη στιγμή που πήγαινε κόντρα στα συμφέροντα τους, δεν ήταν χρήσιμος για εκείνους.
Μόνο ένα μικρό ποσοστό, όπως ο Αντιπρόεδρος και δύο με τρεις ακόμη υπουργοί ήταν «τίμιοι» και ικανοί. Αν όμως αποφάσιζαν να μην τον στηρίξουν θα έπαιρνα τα πράγματα στα χέρια μου, άλλωστε είχα φυτέψεις και εγώ τους δικούς μου κατασκόπους ανάμεσά τους.
BINABASA MO ANG
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormalΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...