39. Εμπόδια και τοίχοι

29 10 0
                                    

    Ο αρχηγός της Ομοσπονδιακής αστυνομίας, Κλάρκστον επισκέφτηκε το γραφείο του Προέδρου μόλις την επόμενη μέρα μετά τον ερχομό της Κόρι. Ήθελε να μας ενημερώσει ότι κατάφερε να επιβεβαιώσει, ότι η κοπέλα εκείνη για την οποία θέλαμε να μάθουμε, ήταν ακόμη ασφαλής στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων του FBI.

Σύμφωνα με τον Κλάρκστον, ζούσε μια φυσιολογική ζωή, είχε οικογένεια και τίποτα δεν χαλούσε εκείνη την αρμονία.

Αν όλα όσα έλεγε ήταν αλήθεια, τότε θα έπρεπε να στραφούμε σε άλλη πορεία έρευνας και άμεσα.

Δεν είχα προλάβει να κάνω εκείνη την σκέψη και ξαφνικά, όλα τα δελτία ειδήσεων μιλούσαν για ένα τραγικό συμβάν σε πανεπιστήμιο της Φλόριντα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μία ομάδα κολεγιόπαιδων, είχαν τραμπουκίσει και ταπεινώσει κάποιους φοιτητές με διαφορετικότητα. Το τραγικό της υπόθεσης ήταν ότι ένας από τα θύματα τραμπουκισμού έχασε και τη ζωή του, μετατρέποντας την υπόθεση σε ανθρωποκτονία.

Ο λόγος που τα δελτία ειδήσεων είχαν πάρει φωτιά ήταν το γεγονός ότι ο «αρχηγός» των τραμπούκων ήταν γιος πρώην υπουργού που είχε μπλεχτεί σε πολιτικά σκάνδαλα.

Με άλλα λόγια, ο Μπέντζαμιν Σάμιουελς είχε σκοτώσει έναν φοιτητή!!!

Αυτή η είδηση δεν προμήνυε τίποτα καλό. Σύμφωνα με τα Μ.Μ.Ε, τα θύματα ήταν άτομα ομοφυλόφιλα, άτομα με διαφορετική θρησκεία αλλά και καταγωγή. Κι ενώ προσπαθούσα να σκεφτώ, έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό από τον Ντέρεκ.

Ο νεαρός άντρας που έχασε τη ζωή του ήταν ο πρωτότοκος γιος του πρωθυπουργού ασιατικού κράτους με το οποίο είχαμε ευαίσθητες σχέσεις. Όχι μόνο έχασε το γιο του από το φαινόμενο του τραμπουκισμού, αλλά και από άτομο που προερχόταν από την πολιτική σκηνή της χώρας μας.

-«Να πάρει!!!» δεν κατάφερα να συγκρατήσω την αγανάκτησή μου. Δεν είχαμε προλάβει τα δρώμενα. Μπορούσα να μαντέψω τι θα ακολουθούσε.

Με αυτόν τον τρόπο σχετιζόταν ο Κιθ Κλόουν με το όραμά μου, καθώς ήταν εκείνος που έγραψε πρώτος για το συμβάν, καθώς σύμφωνα με τον Ντέρεκ, εκείνος και η Τζέσικα παρακολουθούσαν τον γιο του Σάμιουελς και είχαν γίνει μάρτυρες της τρομερής σκηνής.

-«Πιστεύεις ότι αποτύχαμε;» ρώτησε ο Ρέι με ένα ανήσυχο βλέμμα.

-«Το σίγουρο είναι ότι δόθηκε η αφορμή και παρόλο που γνωρίζουμε πόσο φανατικοί μπορούν να γίνουν εκείνοι οι άνθρωποι, δεν θα ξεκινούσε ένας «παγκόσμιος» πόλεμος από κάτι τέτοιο.» ανέλυσα μετά από λίγο.

Ο Γραμματέας του ΠροέδρουWhere stories live. Discover now