Ο μήνας του μέλιτος κράτησε μόλις μία εβδομάδα. Έπειτα, εγώ και ο Ρέιμοντ έπρεπε να επιστρέψουμε στις θέσεις μας. Πλέον, ήμουν η Πρώτη Κύρια των Η.Π.Α και έπρεπε να προσαρμοστώ τόσο στο νέο μου περιβάλλον, όσο και στις νέες μου ευθύνες.
Έχοντας στο πλευρό μου το επιτελείο μου που αποτελούνταν από την Κόρτνεϊ Μπέκμαν και τρεις ακόμη στενές συνεργάτιδες από τον στρατό, ξεκίνησε δυναμικά η νέα μου καμπάνια που είχε στόχο την βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών.
Καθώς δεν είχα επίσημο πόστο στην κυβέρνηση και δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω το εθνικό θησαυροφυλάκιο, χρειαζόταν να βρούμε χορηγούς και υποστηρικτές του κινήματος, σωματεία και εθελοντικές ομάδες που θα μας βοηθούσαν στο έργο μας.
Η Κόρντεϊ με συμβούλεψε να ετοιμάσω μία καλά οργανωμένη πρόταση και να την παρουσιάσω στον Πρόεδρο, προκειμένου να βοηθήσει και το κράτος σε αυτό το project.
Ταυτόχρονα, από το γραφείο της γραμματείας του Προέδρου αλλά και το γραφείο της πρεσβείας, έρχονταν παρακλήσεις καθώς σαν οικοδέσποινα πια του Λευκού Οίκου, είχα την ευθύνη να οργανώσω καταλλήλως τις επισκέψεις πρεσβών και πολιτικών αρχηγών άλλων κρατών.
Το πρόγραμμά μου άρχιζε να γεμίζει και μάλιστα ασφυκτικά. Δεν περίμενα ότι θα είχα τόση δουλειά ως Πρώτη Κυρία.
Από την άλλη πλευρά, ο Ρέιμοντ έδειχνε επίσης πολυάσχολος. Καταρχήν, έπρεπε να αντιμετωπίσει ακόμη τα κατάλοιπα από το χάος που είχε δημιουργηθεί τόσο με τις σχέσεις μας με το ανατολικό κράτος, όσο και με την Μυστική Υπηρεσία.
Έπειτα, νέα προβλήματα και νέες υποχρεώσεις ξεπετάγονταν, ενώ ο Ντάνιελ Γκρέι βρισκόταν διακοπές. Η Ελίζα Ντίνκεσον ήταν αρκετά ικανή και δεν άφηνε να φανεί το κενό που άφησε εκείνος, παρόλα αυτά, ένιωθα ότι κάτι έλειπε από το Λευκό Οίκο, τώρα που δεν ήταν εκεί.
Ο Ρέιμοντ έδειχνε πολύ πιο κουρασμένος και πιεσμένος. Έπειτα, έδειχνε πια αηδιασμένος με όλα όσα είχαν γίνει και τα σκάνδαλα των υπουργών του ενώ θύμωνε που δεν μπορούσε να τους ξεμπροστιάσει. Χρειαζόταν στοιχεία και η ομοσπονδιακή αστυνομία είτε δεν τα έβρισκε, είτε εθελοτυφλούσε.
Ο Ρέιμοντ είχε θυμώσει και με εκείνους καθώς είχαν αφήσει την Μυστική Υπηρεσία να διεισδύσει και να κάνει κακό στον Ντάνιελ Γκρέι. Απαιτούσε συνεχείς αναφορές σχετικά με την υπόθεση του κυκλώματος εμπορίου λευκής σαρκός στο οποίο είχε εμπλακεί ένας πρώην υπουργός και φαινομενικά ο πρώην Πρόεδρος.
STAI LEGGENDO
Ο Γραμματέας του Προέδρου
ParanormaleΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...