Παρόλο που ο Πωλ είχε πει ότι η γυναίκα εκείνη ήταν πρώην του Ρέι, έδειχνε να φλερτάρει ανοιχτά τον Ντάνιελ. Ίσως γνωρίζοντας ότι δεν είχε ελπίδες με τον Πρόεδρο, είχε στραφεί προς τον γραμματέα του.
Κι όμως ο αυστηρός και σοβαρός συνήθως Ντάνιελ Γκρέι, ανεχόταν τις τολμηρές κινήσεις της και τα κυνικά της σχόλια. Ήταν περίεργο και καχύποπτο.
Φυσικά, ο Πωλ και ο Ρέιμοντ είχαν δίκιο. Ήταν όντως μια δυναμική και πανέξυπνη γυναίκα. Δεν χρειαζόταν να της υποδείξει κάτι δεύτερη φορά ο Ντάνιελ και μπορούσε να το αναλάβει μόνη της σε σημείο που μοιραζόταν τα καθήκοντα του Πωλ.
Ήταν όντως μια ικανή γυναίκα που οποιαδήποτε άλλη θα ένιωθε ανασφάλεια μπροστά της. Αναρωτιόμουν ποια να ήταν η αντίδραση της Τζέσικα, αν έβλεπε την μεταξύ τους αλληλεπίδραση.
-«Μάργκοτ!!! Είναι καιρός να φέρεις από συνέντευξη τα άτομα που θα γίνουν μέλη του επιτελείου σου. Πρέπει να πιάσουν δουλειά στον Λευκό Οίκο ώστε να προσαρμοστούν και να εκπαιδευτούν κατάλληλα. Εδώ δεν είναι στρατός.» άκουσα την αυστηρή φωνή του.
Ακόμη χρησιμοποιούσε εκείνο το αυστηρό και σοβαρό ύφος του όταν απευθυνόταν προς το μέρος μου. Όμως, είχα παρατηρήσει ότι με προσφωνούσε πια με το όνομά μου και χρησιμοποιούσε το επώνυμό μου μπροστά σε τρίτους ή όταν ήθελε να μου υποδείξει κάποιο σοβαρό λάθος μου.
-«Θα τα καλέσω άμεσα.» απάντησα ενώ πρόσεξα το πονηρό βλέμμα της Ντίνκενσον προς το μέρος μου.
-«Ντάνι!!!» ακούστηκε η ζωηρή φωνή της Κόρτνεϊ Μπέκμαν ενώ εισήλθε στο γραφείο χωρίς καν να χτυπήσει.
-«Κοίτα!!! Διοργανώνεται μία μεγάλη φιλανθρωπική κίνηση από ένα σωματείο, το οποίο μαζεύει χρήματα για την δημιουργία εγκαταστάσεων που θα φιλοξενήσουν ορφανά από πληγέντες περιοχές.» αποκρίθηκε και στάθηκε δίπλα του. Χαμήλωσε στο επίπεδο που καθόταν και το πρόσωπό της βρισκόταν κοντά στο δικό του.
Μα πόσες γυναίκες είχαν περιτριγυρίσει εκείνον τον άντρα; Δεν ξέρω αν η Τζέσικα έπρεπε να ανησυχεί ή να νιώθει τυχερή που διέπρεψε ανάμεσα στις τόσες μέλισσες.
-«Τα περισσότερα πάνε στην τσέπη τους κάνοντας συμφωνίες με τις κατασκευαστικές.» επενέβη η Ντίνκεσον.
-«Μην είσαι κυνική, Ελίζα!!!» αναφώνησε ο Κόρντεϊ, η οποία δεν άργησε να έχει οικείες σχέσεις με τη γυναίκα εκείνη.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Γραμματέας του Προέδρου
Siêu nhiênΠοιος δεν έχει βαρεθεί και απογοητευτεί από την πολιτική διαφθορά; Ποιος δεν έχει ευχηθεί να αλλάξουν τα πράγματα και τίμιοι και δίκαιοι πολιτικοί να καθοδηγούν τη χώρα του; Τι θα συνέβαινε αν η ευχή εκείνη πραγματοποιούνταν; Τι θα συμβεί, λέτε, αν...