Andreas en ik lagen bezweet in zijn bed en kwamen op adem.
'Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo snel gekomen ben.' Zuchtte ik en Andreas grijnsde naar me.
'Jij kan ook niets meer hebben.' Ik grinnikte en ik keek hem grijnzend aan.
'Dan had je me maar niet drie maanden lang als een of andere maagd moeten negeren.' Andreas lachte en ik kwam overeind om mijn boxer aan te doen. Uiteindelijk ging de deur open. Jack kwam binnen en hij keek ons beide grijnzend en vermoeid tegelijkertijd aan.
'Jullie konden weer niet van elkaar afblijven hé?' Ik rolde richting Andreas en ik greep hem vast.
'Nee, sorry.' Andreas keek me met een tedere blik aan aan en ik glimlachte toen ik het zag.
'Jullie vrienden vragen af waar jullie blijven, de groepjes worden zo gemaakt.' Mijn ogen werden groot en ik ging recht op zitten.
'Zitten Lysander en ik weer bij elkaar?' Andreas was ook recht op gaan zitten en ik hoorde de hoop in zijn stem. En ik wilde dat ook, ik wilde ook weer bij hem in het groepje zitten, en winnen.
'Dat weet ik niet, ik heb het dit jaar helemaal aan Daphne overgelaten omdat er een paar minder zijn dan vorig jaar. Maar ze houdt altijd rekening met mensen die vorig jaar bij elkaar zaten.' Het was nog niet meteen voorbij, Daphne kende mij en Andreas, wie weet had ze er wel rekening mee gehouden.
'Nou, kleed je aan, dan zie ik jullie zo.' Jack liep sloot de deur achter zich en ik plofte me weer neer naast Andreas. Ik bekeek zijn gezicht en glimlachte.
'Beter zitten we weer bij elkaar in het groepje.' Zei ik en Andreas glimlachte naar me. Hij legde zijn arm om me heen en trok me dichterbij zich. Het was heet en onze huid plakte tegen elkaar, maar het was fijn.
'Ik hoop het ook.' Naast Andreas op zijn kussen lag een klein elastiekje. Ik greep het met mijn vingers en hield het voor zijn gezicht.
'O, die is vast uit gegaan.' Hij ging recht op zitten en ik draaide me op mijn zij en bekeek hoe hij de voorste helft van zijn haar in een staartje probeerde te doen. Ik hield mijn hoofd scheef en hij keek me vragend aan.
'Wat?' Zijn handen gingen bij zijn haren vandaan en de voorste plukjes dicht bij zijn voorhoofd lieten los en hingen voor zijn ogen.
'Je bent knapper geworden.' Andreas grijnsde en hij ging boven me hangen.
'Jij ook, prinsje.' Mijn mondhoeken krulde omhoog toen hij mijn kin beetgreep tussen zijn vingers en een korte kus op mijn mond drukte.
'Andreas, vandaag graag.' Hoorde we Jack nog op de gang roepen. Andreas liet me los en zuchtte geërgerd.
'Jaahaa.' Hij zwierde zijn benen over de rand van zijn bed en hij trok zijn broek aan. Ik volgde zijn voorbeeld en mijn vingers kwamen uiteindelijk bij zijn hemd aan, waarom niet? Dacht ik bij mezelf en ik trok het aan. Andreas greep mijn t-shirt beet en trok het zonder te twijfelen aan. Met twee verschillende sokken in mijn gympen liepen we naar beneden en probeerde ik mijn haar te fatsoeneren door er een paar keer met mijn handen door heen te gaan. Buiten kwamen we een boze Nils en onze andere vrienden tegen, grijnzend.
'Je hebt geluk dat ik zo goed in socialiseren ben. Je hebt me net gewoon keihard gedumpt voor seks!' Ik grinnikte en keek Nils onschuldig aan.
'Seks? Pfft, Nils doe niet zo raar. Er zijn echt wel andere dingen die ik en Andreas samen doen, alleen, waar we privacy bij nodig hebben...' Nils keek me ongelovig aan.
'En daarom dragen jullie elkaar t-shirts en sokken?' Ik keek hem onschuldig aan.
'Nieuwe fashion stijl.' Mompelde ik afwezig. Nils rolde met zijn ogen.
JE LEEST
Hem
RomanceIk wou dat hij hier naast me lag. Ik wou dat hij niet zo veranderd was. Ik wou dat het niet zo ingewikkeld was. Dat hij van mij was en ik van hem. En niets anders. Want het hoefde niet anders te zijn in mijn ogen. Maar toch was het zo. En ik haatte...