13. Pijnstillers

27 6 0
                                    

We zaten aan tafel voor het avondeten en heel mijn groepje was enthousiast aan het praten over hoe we levend stratego gewonnen hadden. 

'Maar even serieus Lysander? Waarom vertelde je niet eerst aan ons waar de vlag lag?' Ik keek Nils aan.

'Omdat ik mijn kans zag en ik dacht dat ik hem moest grijpen.' Stefan knikt onder de indruk terwijl Esmee en Maya opgewekt praatten over hoe zij zoveel kinderen hadden tegengehouden van hun plek.

'Lysander.' Ik draaide me een kwartslag en keek Jessie aan.

'Volgens mij heeft er iemand zin in jou.' Jessie stootte me aan en knikte met zijn hoofd naar twee tafels verder. Andreas zat me met een gewilde blik in de gaten te houden. Zodra we oogcontact kregen grijnsde hij naar me en beet hij op zijn lip.

'Had ik niet verwacht nadat hij van mij verloren heeft.' Andreas bleef kijken en ik raakte er ongemakkelijk van. Het liefst zou ik op staan hem van die bank aftrekken en-

'Heb je eigenlijk Sem nog gesproken?' Ik negeerde Andreas voordat ik van mijn gedachten waarheden ging maken en focuste me op Jessie. Hij keek verdrietig naar zijn eten.

'Uhm, niet echt. Ik probeerde haar te tikken maar ze rende van me weg.' Ik keek hem teleurgesteld aan.

'Oh,' kwam er duf van mijn lippen gerold 'vervelend.' Hij knikte.

'Ja.' Na het eten hadden we vrije tijd tot dat we naar bed moesten. Ik liep naar binnen om op zoek te gaan naar Sem en te vragen wat er aan de hand was. Opeens kwam Andreas om de hoek vandaan en duwde hij me met zijn hand op mijn borst tegen de muur aan. Hij grijnsde naar me.

'Ontwijk je mij?' Ik zuchtte even opgelucht van de ruwe beweging.

'Wie weet. Ik wil niet gezien worden met de verliezer van levend stratego.' Ik probeerde onder zijn grip vandaan te komen maar hij duwde me gewoon direct terug. 

'Nou pech voor jou want ik was juist opzoek naar de winnaar.' Hij likte zijn lippen en ik voelde mijn hart kloppen. Hard, heel hard.

'Weet je, ik had je reactie erger verwacht. Weet je zeker dat het gaat?' Andreas lachte en keek me toen diep in mijn ogen aan.

'Ik kan niet boos zijn op iemand die terecht gewonnen heeft.' Ik was in de war, maar ik kon niet wachten tot dat hij me zou vertellen waar het over ging.

'Die strategie van je Lysander, ik zweer je. Maakte me gek.' Hij leunde over me heen en hij had zijn hand boven mijn hoofd geplaatst. Ik bekeek zijn arme die naast me hing en ik voelde de kriebels in mijn buik. Ik keek hem met een grijns aan.

'Wat probeer je te zeggen Andreas?' Hij likte zijn lippen opnieuw en hij keek me aan. Diep in mijn fucking ogen, ik werd gek.

'Ik vind het gewoon zo, geil als je tegen me speelt.' Er ontstond een grijns op mijn lippen.

'Andreas.' Zei ik zacht en hij keek me zwoel aan.

'Ja?' 

'Zullen we dit voorspel ergens anders afmaken?' Hij lachte zacht en we verdwenen naar zijn slaapkamer. Ik was nog maar net binnen of hij duwde me al op zijn bed en kroop over me heen. Mijn hart begon overuren te maken en ik werd opgewonden, als ik dat nog niet was. Ik kon niet snel genoeg mijn lippen op die van hem drukken. Ik greep zijn nek vast alsof ik hem nooit meer ging loslaten. Andreas lippen gleden over de mijne heen op een haastige, lustige manier. Ik kreeg geen genoeg van hem. Wees nou eens eerlijk, dat ging ik nooit krijgen. Ik zou nooit genoeg van Andreas krijgen. Ik stopte met hem te kussen alleen zodat ik zijn shirt over zijn hoofd kon trekken. Hij trok het mijne ook uit en terwijl we weer kuste begon hij met het losmaken van mijn broek. Andreas kuste mijn nek en daarna een deel van mijn borst.

'Shit.' Fluisterde ik door de intensiviteit. Mijn handen gleden in zijn te lange haren en hij keek op, grijnsde en kwam weer boven me hangen.

'Je bent zo fucking geil Lysander.' Fluisterde hij. Ik genoot van elk woord dat over zijn lippen liep en ik wilde iets terug zeggen al wist ik niet wat. Ik voelde precies hetzelfde voor hem, en na mijn mening had hij het prima samengevat voor me.

'Ik wil je gewoon zo fucking graag-' Hij stopte met praten en hij keek me aan, ogen groot. Ik keek hem verbaasd aan, zo fucking graag, wat? 

'Ik bedoel, kan ik...' Ik ging recht op zitten en Andreas kroop op handen en knieën naar me toe.

'Mag het Lysander?' Er rolde een rilling over mijn rug heen en ik leek bijna uitgevogeld te hebben wat hij bedoelde. Andreas was altijd zo goed om me te overtuigen, dus er was een grote kans dat ik nu ook ja zou zeggen. Hij keek me onder zijn wimpers aan.

'Mag ik je nemen?' Dat was het, ik viel bijna flauw.

'Wat?' Ik wilde een stukje bij hem weg leunen gezien het feit dat ik amper meer leek te kunnen ademen maar de rug van het bed hield me tegen.

'Alsjeblieft?' Er zat een twinkeling in zijn ogen. Ik dacht terug aan onze eerste keer seks, toen hij mij eerst ook wilde doen, maar toen ik er niet klaar voor was, en het me te snel ging. Dus deed ik hem.

'Mag ik je doen deze keer?' Mijn hersenen bleven maar denken en zochten voor het geschikte antwoord om hem te vertellen dat ik het allemaal niet meer wist. Terwijl Andreas me bleef aanstaren met die glinsterende groene ogen van hem voelde ik mijn hart bijna ontploffen. Hij hield zijn hoofd scheef en ik merkte dat ik nu een antwoord moest gaan geven. 

'Ja.' Het kwam er onzeker maar nieuwsgierig uit. Ik wilde weten waar het allemaal om ging, over wat Andreas voelde, het zou dan een deel van mij worden, ik zou dan eindelijk weten wat voor gevoel er door zijn lichaam heen stroomde. Andreas glunderde bij mijn antwoord en hij trok de la van zijn nachtkastje open.

'Ik zou voorzichtig doen, als ik mezelf kan tegen houden.' Ik liet mijn hoofd in zijn kussen vallen en bedekte mijn gezicht met mijn handen.

'Laat me alsjeblieft heel.' Piepte ik eronder uit. Het zou oneerlijk van me zijn om nee te zeggen, Andreas was door precies hetzelfde heen gegaan toen hij mijn leeftijd was. Nu was het mijn beurt. Het leek een hele tijd te duren tot ik eindelijk gewend was aan het gevoel maar uiteindelijk leek het te lukken. Ik bleef onrustig voor hem neer liggen en mijn handen grepen telkens naar de dekens om deze fijn te knijpen, ik ademde scherp in en ik leek er weinig van te genieten.

'Ah fuck, deed dit bij jou ook zoveel pijn?' Mompelde ik met mijn tanden op elkaar. 

'Je moet jezelf ontspannen Lysander, stop met jezelf te verzetten tegen de pijn.'  Ik kreunde van het oprekkende gevoel.

'Kan ik niet.' Ik probeerde het toch te doen en de pijn leek te verzachten. Ik haalde opgelucht adem en ik keek hem verwonderd aan. 

'Wow.' Mompelde ik zodra ik het onder de knie had, gewoon ontspannen Lysander...

'Ah, shit.' Voor het eerst sinds dit alles voelde ik het goede gevoel. Andreas grijnsde naar me en al beviel het gevoel me wel, het feit dat hij zo veel dominantie over me had was wennen. 

'Oh, fuck.' Ik gaf de gehele controle op en viel met mijn rug op het matras. Andreas boog over me heen en keek me aan. Ik kuste hem en hij ging door. Ik liet mijn handen over zijn blote rug glijden en daarna terug naar boven richting zijn haar. Ik trok terug en keek hem diep in de ogen aan.

'Ga sneller.' Fluisterde ik en hij grijnsde. 

'Zoals u wenst.' Ik kreunde terwijl ik mijn hoofd in het kussen liet vallen en zijn fysieke contact volledig in me opnam. De zon scheen door het raam heen en hij leek wel een God. Ik kwam klaar voordat ik er erg in had. Hij ging door terwijl hij zijn tong over mijn borst heen liet gaan. Ik was vermoeid en op, en hij trilde van energie. Ik kuste hem opnieuw en Andreas begon daarna harder en harder te kreunen. Hij greep mijn middel vast en bleef in me stoten. 

'Bijna.' Fluisterde hij. Bijna. Zodra die bijna kwam plofte hij vermoeid naast me neer en kwam hij op adem.

'Shit.' Zei ik zacht. Andreas lachte en hij draaide zijn hoofd naar me toe. 

'Bedankt dat je me dit liet doen.

HemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu