Stajao je na terasi i pušio cigaretu, dok je gledao rakete svojih i slušao potmule eksplozije u daljini. Mina je mirno spavala u njihovom krevetu. "Tako je svaku prokletu noć.", Dušan je promrmljao kraj njega.
Trgao se i pogledao ga. "Na Kosovu je još gore, ni jednu noć nismo prespavali. Zašto ne spavaš?"
Slegnuo je ramenima. "Od kako je počelo nisam spavao. Što od brige za tebe i Minu, što od brige za njih tri. Nekako se sigurnije osećam kad sam budan. Svestan sam da ne mogu da ih spasim u slučaju da padne, niti ih mogu dovoljno brzo odvesti i da je primetim, ali...", tiho je rekao i ponovo slegnuo ramenima.
Sergej ga je potapšao po ramenu. "Ovde ste sigurni. Nema vojske u blizini, trafo su već sjebali i čisto sumnjam da će ponovo gađati.", progunđao je.
"Nadam se da si u pravu, ali nisam ovde da bismo razgovarali o njima.", promrmljao je.
Sergej je uzdahnuo i pogledao ga. "Nego?"
"Ta devojka te voli više od svega, znaš? Ne poričem da voli i ovu zemlju, ali sam siguran da je u taj pakao krenula samo zbog tebe, Sergej. Razumem ja da si ti razočaran u brak, ali onda je ostavi ovde i idi bez nje. Nemoj da joj daješ lažnu nadu."
Sergej ga je bledo pogledao, a onda se nasmejao. "Zašto misliš da ja nju ne volim?", mirno je upitao. Pogledao je ka krevetu u kom je Mina spavala skupljena na njegovom jastuku. "I ko je, dođavola, rekao da između nas neće biti ništa ozbiljno?"
"Ti si rekao da se samo zabavljate.", otac ga je podsetio.
"Zato što se mešate u sve.", prasnuo je. "Pustite nas da svojim tempom odredimo šta želimo, kad i kako. Na kraju će pobeći, al zbog vašeg pritiska, ne zbog mene."
Dušan je uzdahnuo. "Nadam se da je to stvarno tako, Sergej. Ne bih voleo da ostane neko od vas dvoje povređen na kraju."
"Kao što ste ti i keva."
Ovaj je odmahnuo rukom. "Pusti me tog namćora, pričamo o tebi i Mini."
Sergej je posprdno frknuo. "Tolike godine si sam, kao i ona. I oboje ste ogorčeni. Razmisli." Dušan ga je pogledao, a onda bez reči se okrenuo i otišao. Sergej je prevrnuo očima za njim, bacio cigaretu, ušao u sobu, zatvorio vrata terase, pa se uvukao kod Mine u krevet. "Mislio sam da spavaš.", nežno je rekao kad je otvorila oči i pogledala ga.
Osmehnula se. "Mislila sam da ustanem za tobom, ali sam se predomislila kad sam videla Dušana. Samo pomisli da me ostaviš ovde i odeš bez mene, glavu ću ti otkinuti."
Prasnuo je u smeh, prevrnuo je na leđa i legao preko nje. Uvrzao je obe ruke u njenu kosu i pogledao je. "Ne idem ja nigde bez tebe.", prošaputao je i željno je poljubio. Odgurnula ga je od sebe, oborila ga na leđa, a onda se okrenula leđima ka njemu i smakla mu bokserice do pola, a onda ga opkoračila i uzela njegov penis u usta. Obuhvatio joj je guzu rukama i jako je stisnuo, a onda joj potrgao gaćice i malo je izvio ka sebi, pa počeo prstima i jezikom da šara po njoj. Grubo joj je zabio prste u ribicu i ona je zaječala. Uživali su jedno u drugom, bez imalo žurbe. Spustila je šaku na njegova jaja i nežno ih stisnula, time izazivajući njegov jak orgazam. Glasno je zaječao, napipao njenu osetljivu tačku i ona je doživela vrhunac. "Ostani tako.", promrmljao je, polako se izvukao ispod nje i malo je izvio ka sebi, a onda se grubo zabio u nju. Uhvatio je za kosu, povukao je ka sebi, a onda je naterao da ga pogleda i željno je poljubio. Mešala je kukovima, izlazila mu u susret i uzvraćala vrele poljupce. Uhvatio je za kukove, umirio je, a onda se grubo nabio u nju i doživeo vrhunac istog trenutka kad i ona. Naslonila se na njega, dok su joj se grudi podizale i spuštale, jedva dolazeći do vazduha. Obgrlio ju je jakim rukama i nežno je poljubio u rame. "Nigde ja ne idem bez tebe.", tiho je ponovio.
YOU ARE READING
Neočekivana ljubav -Završena-
RomancePa, da li ste spremni da krenete na putovanje sa Minom i Sergejom, kao i na rolekoster emocija? Ukoliko jeste, uživajte