𝓔𝓹 001

2.8K 101 71
                                    

𝓔𝓹 001

" අනේ හුත්තෝ ඉක්මනින් වරෙන් පගයෝ... තෝ නිසා මන් මෙතන විනාඩි 20ක් තිස්සේ හිටගෙන " මන් ඈතින් එන විහගයට කෑ ගහලා.. දුවන්න ගත්තේ හොදටෝම පරක්කු නිසා අපි ප්‍රිෆෙක්ට් නිසා 6.45 ට කලින් යන්න ඕනී. අද ස්කොලේ බෙල් එක වැදුනම තමා යන්න වෙන්නේ මේ බේසික හුකන්නා නිසා... මේ වෙසක් සතියෙන් පස්සේ ඉස්කොලේ යන පලවෙනි දවස...

" හරි හරි ඕයී පොඩ්ඩයි නින්ද ගියේ... අනික බම් අපි ප්‍රිෆෙක්ට්ලා බන් අපි පරක්කු වුනාට මොකෝ... " ඔය කිව්වේ ඔය කිව්වේ හුක්කන්නා... ප්‍රිෆෙක්ට් බව ඇත්ත ඒ වුනාට යකෝ මට අද ගේට් එක ගාව ඩියුටි ඉතිම් හිතපන්කෝ මන්ම පරක්කු වෙලා ගියොත් යසෛ යසෛ ..

මන් කවුද කියලා බලනවද බන් උබලා... මන් ' අහස් විභුෂ වික්‍රමසිංහ ' වයස කිව්වොත් අර සාපේ ලියන වයසේ බන්...

 මන් ' අහස් විභුෂ වික්‍රමසිංහ ' වයස කිව්වොත් අර සාපේ ලියන වයසේ බන්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


[අහස් විභූෂ වික්‍රමසිංහ]

" උබහුකාපන් මට අද ගේට් එක ලග ඩියුටි පගෝ.. දැන් ඉතිම් ෆ්‍රෙශ් පිට ඇවිත් දාඩිය දාගෙන දුවපන්කෝ.. " මන් එහෙම කියලා එක සයිඩ් එකට දාන් ආව බෑග් එක හරහට දාගෙන දුවන්න ගත්තා...

ඇත්තටම කිව්වොත් මන් යන ස්කෝලේ බස් එකේ ගියොත් රු 30 දුර එතකොට ශොර්ට් කට් එකෙන් පයින් ගියොත් විනාඩි 15යි  .. ඉතිම් හැමදාම මමයි විහගයයි පයින් එන්නේ.. එකියන්නේ මේ ශොර්ට් කට් එක අවසන් වෙන්නෙ අපේ ස්කොලෙන් ඉතිම් මේ පරෙන් ගියාම අපිට නැටුම් කාමරේ පැත්තේ කන්ද නැග්ගම ස්කොලෙට යන්න පුළුවන්..

ශොර්ට් කට් කිව්වට මේ පාරේ නම කුමාරතුංග මාවත අර කුමාරතුංග මුනිදාස සර් පොඩි කාලේ හිටියේ මෙහේලූ..
කොහොමහරි අපි නැටුම් කාමරේ පැත්තෙන් ස්කොලේ ඇතුලට ඇවිත් අපේ පන්තිය 11B එක තියෙන්නේ ප්‍රදාන ගොඩනැගිල්ලෙ දෙවනි තට්ටුවේ දෙවනි පන්තිය... යට ඉතිම් ස්ටෙජ් එකයි හෝල් එකයි ඒ වුනාට එතනත් පන්ති තුනක් තියෙනවා...

 විභූ [𝗕𝗟]  𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚Where stories live. Discover now