𝓔𝓹 005

683 69 2
                                    

𝓔𝓹 005

මේ යකාට සිරාවටම  පිස්සුද  කොහෙද නැත්නම් ඔච්චර හරක් ප්‍රශ්නයක් අහවිද...

" නෑ සර් කවුද කිව්වේ අපි කපල් එකක් කියලා." හෙඩා එහෙම අහද්දී කෝච් කාරයාගේ මූනේ අමුතු හිනාවක් ආවා.

" නෑ නෑ  බැලුවොත් ඇත්නම් දෙන්නම එකටම ඉන්න නිසා ඇහුවේ.. හරිහරි දෙන්නම එහෙනම් වොර්ම් අප් වෙන්න. " කෝච් එහෙම කියලා ග්‍රව්න්ඩ් එක මැදට ගියා...

පැවිලියෙන් එකේ විහගයයි ස්විදුයි ඉදගෙන උඩ පැනගෙන කැගගහා ඉන්නවා.

වොර්ම් අප් වෙලා ටීම් එකම දෙකට බෙදිලා ප්‍රැක්ටිස් මැච් එකක් ප්ලේ කරා.. හොදම වැඩේ කියන්නේ වෝලිබෝල් කෝච් සතීෂ කොචුත් After School Practice දාලා..

ටසිරි කියන්න බැරි වුනා නේ සෞඛ්‍යය සර් ඉන්නේ මොකද්ද නම... ම්ම්ම් ආ නදුන්. නදුන් මහිංස පරනමාන  කියන සරුත් ටිවින්ස්ලගෙයි පිස්සු හුත්තගෙයි හොදම යාළුවෙක්. අනික නදුන් සර් ස්කොලෙට ඇවිත් මාස දෙකක් විතර වෙනවා.. අබිලින් සේවය කරන අනුක කිව්වේ අද උදේ...

 අබිලින් සේවය කරන අනුක කිව්වේ අද උදේ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ නදුන් මහිංස පරනමාණ ]

ඉතිම් අර ටිවින්ස්ලගේ අනිත් කෙනායි නදුන් සරුයි දෙන්නත් පැවිලියන් එකේ හිටියා.. මන් හිතන්නේ අපි හතර වගේම ඒ කෝච්ලයි සර්ලයි හතර දෙනාත් හොදම යාළුවෝ වගේ...

ප්‍රැක්ටිස් මැච් එකේ ඊලගට බැට් කරන්න ඉන්නේ මම සහිරුවා ඉන්නේ අනිත් පැත්තේ.. අපෝව් කියලා කටගන්න වුනේ නෑ සහිරුවගේ බෝලයකට අපේ පැත්තේ බැට්ස්මන්ගෙ විකට් කුරූ ගැලවිලා යන්න අවුට් වුනා..

මේක සාමාන්‍ය ප්‍රැක්ටිස් මැච් එකක් නිසා වැඩි උනන්දුවක් නෑ.. ඒත් අර පිස්සු හුත්තට පේන්න කලර්ස් පෙන්නන උවමනාවක් මට තියේ.. මගේ බැට් එකත් අරන් ගියාම, මන් බලාගෙන අර පිස්සු හුත්තගේ සෙට් එක හෙන අවදානයක් මට දෙනවා.. සතිෂ කොච් ඉනට අත් දෙක තියාන් මන් දිහා බලාගෙන ඉන්නවා..

 විභූ [𝗕𝗟]  𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚Where stories live. Discover now