פרק שבע עשרה

674 48 51
                                    

נשמעו כמה דפיקות בדלת חדרי, השותפה שלי אן לא היית בחדר לכן נשמתי כמה נשימות ופתחתי את הדלת בזהירות, תחילה הסתכלתי על נעליו הפתוחות עשויות העור לאט לאט עיניי עלו מנעליו אל רגליו השריריות המשכתי מעלה עוד ועוד הטוגה שעטפה את גופו היית בצבע לבן עם עיטורי זהב תפורים עליה בצורה עדינה ויפה, הטוגה לא השאירה הרבה מקום לדמיון ונתנה לי את האופציה לראות את מבנה גופו היפה והשרירי, זאורן היה גבוה ממני ושרירי מרוב האלים שראיתי , אילולא הבגדים ומעמדו יכולתי לחשוב שהוא אחד השחקנים שהולכים להתחרות היום.

עיניו של זאורן לא התנערו ממני גם, הוא סקר אותי מכף הרגל ועד ראש ״למה לא לבשת לבן?״ שאל ״כי כולם לובשים לבן״ עניתי ״אוקיי ומה הבעיה בזה?״ שאל בפנים חתומות ״שאני לא מוכנה להיכנס לנורמות ההזויות של המקום הזה זאת הבעיה!״ צעקתי עליו והייתי מרוגזת ״קדימה לכי תחליפי ללבן, קניתי לך את השמלה במיוחד״ הוא הסתכל עליי בפרצוף אבהי ולא הייתי מכחישה אם היה אומר לי שככה הוא משכנע את הילדים שלו לעשות משהו ״מהר הבנים מחכים לנו, ואני לא רוצה להשאיר אותם הרבה זמן עם מלי כשהם מלאי אדרנלין״ מעט חייכתי, הנהנתי והלכתי לחדר, סגרתי את הדלת אחרי והחלפתי במהירות לשמלה הלבנה היא היית לא צנועה עבורי אבל לא יכולתי לומר יותר מדיי בכל זאת זאורן קנה לי אותה במיוחד וזה לא שהיה לי עודף זמן כדיי להתלבט, הסתכלתי בזריזות בראי הרחב שהיה בחדר, השמלה היית ארוכה אך עם שסה גבוה מדיי, השמלה עטפה את גופי העליון כמו חולצת סטרפלס וברזלי זהב נמרחו מסביב לשמלה הצמודה, יד אחת שלי היית גם היא עטופה בבד הלבן אך היד השניה כלל לא, השמלה היית יפה אבל לא הרגשתי בנוח לצאת איתה ככה, לא היו לי הרבה ברירות לכן יצאתי מהחדר וירדתי במדרגות.

״ילדתי כמה שאת יפה״ אמרה מלי ושילבה ידיים בשביעות רצון, ״נצא״ הכריז זאורן ושני ילדיו שישבו בצד החדר על הספסל קפצו ממקומותיהם ומהרו אליו, זאורן לא ניתק את עיניו ממני, זו לא היית הפעם הראשונה שבה זאורן הסתכל עליי ככה, ראיתי בעיניו את התשוקה, אולי בהתחלה רציתי להתכחש לזה אבל היום אחרי שאני יודעת שיש סבירות לכך שזאורן יכול להיות הנחש שלי כבל לא אפריע לי איך שהסתכל עליי, גם אם הוא לא הנחש שלי שיסתכל והתפוצץ.

התקרבתי אל מפתן הדלת הבנים שלו כבר רצו במדרגות אל הכרכרה זאורן הושיט את ידו לעברי במפתן הדלת ואני לקחתי אותה הוא עזר לי לרדת במדרגות הכניסה, פתח עבורי את הכרכרה ועזר לי להיכנס לתוכה, ילידו תפסו את מקומם בספסל אחד שבכרכרה ואני ישבתי לידם כשמולינו ישב זאורן, הכרכרה התחילה לנוע ״אני חוזר על נהלי ההתנהגות היום בקרבות, בנים אתם תהיו באזור בני הנוער, השגתי לכם אישור מיוחד להיות שם כשאני וטאיה נהיה באזור המלוכה, אל תעשו צרות, תתנהגו כמו הדורסים שאתם״ אמר זאורן ברצינות, ילדיו של זאורן ישרו את גבם על הכסאות ככל הנראה רצו להראות שהם בוגרים ומבינים.

הנחש השומר שליWhere stories live. Discover now