33. Bölüm: Kelimelerin Anlamı ve Boşa Çığlıklar
* Anneler yalan söylemezdi ama babalar söyler miydi? *
"Kunt!"diye bağırmamla bakışlarını bana çevirdi sevgilim. Hızla yanına adımlarken bende onun yanına gittim.
"Vaveyla."diye mırıldandı ve beni tutup kendine çekti, sıkıca sarıldı. Bende kollarımı ona sardım. Yorulmuştum, yorulmuştuk.
"Ya ölmedilerse?"dediğimde Kunt dudaklarını saçlarıma bastırdı.
"Bu imkansız olurdu. Öldüler, gözlerimiz ile gördük." Başımı salladım ama o katil ve Kurt'tan her şeyi beklerdim.
"Başka bir yolunu bulmamız lazım."dedi Tugay yanımıza gelerek. Başka bir yol olmalıydı, o DNA bizim tek şansımızdı.
"Başka bir yolu var."dedi Umut ve yanımıza geldi. Bakışlarımız ona kayarken hepimiz meraklandık.
"Junier Acun olmayacaksan konuş Umut."dedi Kunt sabır dilercesine. Umut ise hafif gülümsedi ve başını salladı.
"Zengin olmak güzel olurdu ama neyse. Hatırlıyor musun Manolya, Mustafa'nın ofisine girmiştik gizlice?" Kaşlarımı çatsam da başımı salladım ona.
Bunun konuyla ne alakası vardı ki?
"Anlat çocuk işte, sabır sınama."dedi Tugay sinirle. Umut derin bir nefes aldı.
"Belki orada Mustafa'nın bir saç teli falan düşmüştür. Birimiz ofise girersek saç teli alıp DNA testini yapabiliriz." Umut'un dediğiyle başımızı salladık.
Bu bir riskti, katil bizim amacımızı anlayabilir ve ona göre hareket edebilirdi ama başka bir yol yoktu.
"Tunç'la ben hallederiz."dedi Tugay hemen. Kesindi ve yapabilirlerdi.
"Orayı sizden iyi biliyorum, bende geleyim."dedi Umut hemen. Tugay onu reddedecekti ki Kunt lafını kesti.
"Umut haklı Tugay. Üçünüz beraber gidin. Bars zaten babasını araştırıyor." Yutkundum. Babamı halen daha bulamamıştık. Ama emindim bulacaktık, yakındı.
"Bizim de halletmemiz gereken bir konu var."dedim Kunt'a ve çantamdan bugün balkona atılan kutuyu gösterdim. Kunt elimden alarak kutuyu açtı ve notu okudu, bedeni kasıldı.
"Ne zaman buldun bunu?"dediğinde Tugay ve Umut gitmişlerdi. Gözlerine baktım sakin olması için.
"Bir sorun olmadı Kunt. Bugün bizim sınıf bana geldiği zaman balkona atıldı. Daha sorgulayamadan Murat'ın vurulma olayı oldu zaten." Kunt başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızdan Biri | Yarı Texting
Teen FictionBileğine pranga olmuş korkularınla yüzleşmen lazım. Manolya kadar yegâne Noyan kadar zeki Kurt kadar tehlikeli Katil kadar sessiz olman lazım. Gözünü kapat. Ne görüyorsun? Ben ceset görüyorum. Yüreğimizin ceseti, Yıkılışlarımızın ceseti. Şimdi tam...